Gå til innhold

Erfaring med pulekompis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere erfaring med pulekompis? Hvor ofte møttes dere? Ble det følelser etter hvert? Gjorde dere noe annet enn å ha sex? Og hvor lenge varte forholdet?

Jeg har datet over 3 år, og finner omtrent ingen jeg vil ha. Og nå både studerer, jobber jeg og tar meg av 2 barn på fulltid. Så har funnet ut at det blir mer praktisk med en fast pulekompis, enn en kjæreste.

Men er jo veldig spent på hvordan det blir? Om jeg klarer det uten og få følelser. Er 1 år siden jeg hadde sex sist, så er i hvert fall veldig klar for å ha sex igjen.

Anonymous poster hash: 325e6...bd6
Skrevet

Jeg hadde i "min glade ungdom". Før barn osv. Vi møttes et par ganger i uka, ble aldri mer, men vi er fremdeles venner (15 år siden vi slutta). Jeg er litt svak for han og jeg tror han angrer litt for at han ikke tok sjansen på oss for han er fremdeles alene, men jeg er godt gift og veldig glad i mannen min så det blir ikke mer der!

Men kan anbefales! Å alltid møtes når man føler seg på topp. Ha tid til en ekstra omgang med hårfjerning og pent undertøy. Hele opplegget blir veldig luksus og følsesladet på en måte i forhold til mannen gjennom 15 år som nå har sett meg i så mange "uheldige" situasjoner at illusjonen om sexbomba for lengst har daua :D

Skrevet

Jeg har hatt mange. Det utviklet seg ulikt. Noen fikk jeg følelser for og det endte med skuffelse. Andre fikk jeg ikke følelser for, og vi hadde bare god sex. Noen møtte jeg kun for sex, mens andre tok jeg en kaffe med, så en film sammen med og/eller spiste middag sammen. 

Det hører med til historien at jeg i dag er gift med en tidl. elsker  :danse:

Anonymous poster hash: 34652...81c
Skrevet

Jeg hadde en da jeg var yngre. Det var før jeg fikk både mann og barn. Vi var gode venner før vi begynte å ha sex, så vi brukte å finne på andre ting sammen også. Da jeg begynte å date en annen sluttet vi å ha sex, men vi er enda veldig gode venner.

Anonymous poster hash: 79e78...bac

Skrevet

Jeg har også hatt en. Vi var gode venner i tillegg. Begynte å henge mer og mer sammen. Nå har vi vært sammen i 15 år, er gift og har fire barn ;)

Anonymous poster hash: 02e58...861

Skrevet

-

Anonymous poster hash: 34652...81c
Skrevet

Er kun med barnefaren at vi har kunne vært knullevenner i ettertid uten å få føleser for hverandre.

Har hatt 3 andre knullevenner for mange år siden å to av de ble jeg forelsket i uten at det var gjensidig,å han siste fikk føleser for meg uten at jeg ville noe mer.

Anonymous poster hash: eb84e...6b8
Skrevet

Tusen takk for svar. Håper jo at jeg møter en jeg kan ha bra sex med, men ha det gøy med og. Uansett har ikke jeg tid til å tilbringe masse tid med denne mannen, så får satse på at det ikke blir følelser, i hvert fall ikke sterke følelser.

Anonymous poster hash: 325e6...bd6
Skrevet

Jeg ligger med en ungvalp på 19. Han har stor kuk og er faktisk en av de beste jeg har hatt. Er 25 år, så føler det er helt grei aldersforskjell (ikke så mye at det blir ekkelt), og det blir jo aldri noe mer med han siden han er så ung. Funker kjempebra!

Anonymous poster hash: 0c651...b72
Skrevet

Jeg ligger med en ungvalp på 19. Han har stor kuk og er faktisk en av de beste jeg har hatt. Er 25 år, så føler det er helt grei aldersforskjell (ikke så mye at det blir ekkelt), og det blir jo aldri noe mer med han siden han er så ung. Funker kjempebra!

Kan ikke bli noe mer fordi han er for ung...? 6 år er jo ikke allverdens spenn i aldersforskjell. Jeg ble sammen med mannen da han var 18 og jeg er 4 år eldre. Er gift i dag og har vært mange år sammen. Han var mer moden i hodet enn hva min eks var selv om min eks var eldre enn meg igjen.

Anonymous poster hash: 82dae...286

Skrevet

Kan ikke bli noe mer fordi han er for ung...? 6 år er jo ikke allverdens spenn i aldersforskjell. Jeg ble sammen med mannen da han var 18 og jeg er 4 år eldre. Er gift i dag og har vært mange år sammen. Han var mer moden i hodet enn hva min eks var selv om min eks var eldre enn meg igjen.

Anonymous poster hash: 82dae...286

Så fint for dere :) Men denne her er altfor umoden for meg. Vi funker i senga, men det er det.

Skrevet

Samboeren min var pulekompisen min noen år, før jeg traff en annen som jeg ble kjæreste med. Da det forholdet tok slutt, møtte jeg tilfeldigvis pulekompisen på byen

Og datet og har nå vært sammen i 5 år og har et barn.

Anonymous poster hash: a5523...580

Skrevet

Ja, prøvde det noen ganger for lenge siden..

Det funket dårlig. Enten så fikk jeg følelser, eller han. Var aldri sånn at vi klarte å holde på sånn i lengden, og heller aldri at vi begge fikk følelser og inngikk et forhold. Så for min del har det ikke vært spesielt vellykket ;)

Anonymous poster hash: cc65a...09b

Skrevet

Vi er gift nå ;)

Anonymous poster hash: 029e4...aab

Skrevet

jeg hadde en før jeg ble gravid. vi var lit av og på. greit å alltid "ha" hverandre.

så et års opphold før vi fant tilbake til hverandre igjen. han var her oftere og oftere. noen ganger ble han i flere dager. hjalp til med babyen, lagte mat osv. han var mer her enn hjemme hos seg selv. vi var i et "forhold" men han ville ikke innrømme det. jeg sa jeg hadde fått følelser, men for han var det bare sex sa han.. jeg sa jeg ikke kunne fortsette sånn, da vi hadde hatt dette forholdet i over et år. og datteren min begynte å få et forhold til han også.. så jeg kuttet han ut. det gikk fint for min del men han angret litt senere. han var bare redd for forhold sien han hadde blitt såret tidligere. men jeg ga han mange sjanser. sa jeg hadde følelser.. men neida.. han nektet..

jeg er glad det ikke ble noe. har det veldig fint med mannen min nå :)

så min erfaring er at det ble følelser ja..

Anonymous poster hash: 6c06d...378
Skrevet

Jeg har hatt flere og for meg har det bare vært positivt. Er venner med de nå, møtes ikke ofte men det skjer. Vi har alke kjærester og barn på hver vår kant og alle omgås hverandre. Ingen fikk følelser for hverandre.

En jeg skulle ha som pulekompis ble aldri det, men kosevennen min. Det er han enda, selv om jeh hsr kjøreste og han har hatt kjæreste. For oss passet det bare å kose. Helt fantastisk å ha en mann jeg kan krype inn i armkroken til, se en film og være helt avslappet med uten noe mer. Det er mange følelser mellom oss, men ingen følelser for noe mer intimt. Det hadde vært enklere å forklare om han var homofil. Min mann skjønner seg ikke helt på vennskapet vårt, men han er litt misunnelig. Han ser der er noe helt spessielt mellom oss. Nå er det noe jeg har vært helt åpen om, så han har vært klar over forholdet mellom oss fra vi ble sammen. Men han kikket litt rart første gang han kom på besøk og jeg slang meg i armene hans og vi klemmet lenge.

Anonymous poster hash: 4a7eb...83b

Skrevet

Erfaring ja.. Jeg har hatt rundt 10-20 stykker de siste 3 årene som jeg bare kan skrive eller ringe til når jeg får lyst, så avtaler vi tid og sted.

Selv nå når jeg føler at tiden er inne for et forhold greier jeg ikke å få følelser, særlig ikke de jeg hopper i sengs med. Selv etter å ha lært dem å kjenne får jeg ikke følelser for de. Har opplevd at noen har fått følelser for meg, men da mister jeg interessen for vedkommende.

Noen kjenner jeg fra før, noen er blitt venner, andre har jeg bare kontakt med på grunn av sexen. Jeg har per i dag ikke noe behov for å tilbringe tid sammen (dating) om jeg bare ønsker sex og jeg opplever at mennene heller ikke har noe problem med å gå rett på sak. Og mange er tilgjengelige akkurat når jeg vil. Behøver ikke planlegge i lang tid før. Det er befriende og bra å ikke trenge å varte han opp og ha kontakt utenom sex når jeg har et hektisk liv fra før.

Anonymous poster hash: 1cbc4...246

Skrevet

Jeg har en. Godt å ha sex med en jeg er trygg på og bare kan nyte fult ut. Møtes når det er mulighet for begge, gjerne et par ganger i uken.

Anonymous poster hash: 97163...137

Skrevet

Jeg har en. Godt å ha sex med en jeg er trygg på og bare kan nyte fult ut. Møtes når det er mulighet for begge, gjerne et par ganger i uken.

Vi kan bruke kvelder/netter/dager sammen, kommer an på når vi har anledning til å treffes. Lager mat sammen, se tv/film, gjøre hva som helst egentlig. Begge er fast bestemt nå, at vi har det bra sånn som dette og ingen ønsker noe mer.

Skrevet

Jeg hadde en , var i samme vennegjeng. Vi hadde sex mange ganger , han car endel år eldre enn meg , så vi vanket på litt forskjellige utesteder. Visste han at jeg var på byen sto han utenfor å ventet når det stengte . Så fikk jeg følelser , eller om han fikk det først . Begge skjulte det nok , men vi var nok ikke så flinke til det. Vi datet på vært vårt hold ( det skulle jo ikke bli oss da han var 9 år eldre ) , men som vi krangla innimellom . Det var mye sjalusi :/ jeg møtte min nåværende mann , og blr sammen med han. Han andre fortsatte å være med oss på byen en periode ( ett års tid ) men så skled vi unna hverandre . Han er gift og har to barn . Jeg har samboer ( fortsatt samme mann) og ett barn. Savner han andre innimellom , ikke sånn at jeg skulle ønske ble oss to , men savner skikkelig vennskapet og er lei for at vi ødela det med sex og null kommunikasjon , hadde vi kommunisert hadde vi nok mest sannsynlig bygd opp ett liv sammen.

Anonymous poster hash: 77846...0ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...