Gå til innhold

Spm til dere som har brukt pergo?

Anbefalte innlegg

Hår nå på min 3. Dobble pergo kur.

Mener å huske at gyn sa at mens kommer akkurat 1mbd etter siste mens når man går på pergo.

De to forrige gangene har dette stemt for meg, men nå er jeg 4 dager på overtid.

Sist mens nå når jeg tok pergo så var mens 1 uke for sen, mest sannsynlig pga stress i forbindelse med at vi skulle reise på ferie og spenning.

Flere som har opplevd at mens blir forskyvet når de har gått på pergo?

Har ikke testet siden jeg er litt redd for å bli skuffet atter en gang, pluss at siden den var forsinket sist mnd så tenkte jeg vente til det var gått 1 uke over denne gangen også.

Var persist 1 uke forsinket sist.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215844-spm-til-dere-som-har-brukt-pergo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde min vanlige syklus da jeg gikk på dobbel pergokur (6 kurer til sammen). Dvs at den lå på 35-40 dager. Er blitt gravid to ganger på kuren, og hver gang har eggløsning vært noe senere enn i en vanlig 28 dagers syklus (så jeg har alltid visst at den såkalte mensterminen som blir regnet ut fra legen aldri stemmer, men ul-termin er mye mer nøyaktig). 

Hvis du har hatt sånn noenlunde regelmessig mens på pergo, så ville jeg tørt å ta en test nå. Noen får jo positive tester før mens også. Men skjønner det ikke er moro å bli skuffet ved negativ test. Lykke til!

Anonymous poster hash: 27140...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...