mama78 Skrevet 19. mai 2015 #1 Del Skrevet 19. mai 2015 Hei, Min sønn ble forløst med hastesnitt i 2012, hvorpå jeg fikk en stor infeksjon i livmoren i ettertid. Alt gikk heldigvis fint med begge. Men denne hendelsen har satt sine spor. Det ble veldig dramatisk. I ettertid fikk jeg beskjed om at jeg har gruppe B streptokokkinfeksjon i skjeden, noe mange kvinner har. Og ved et evt nytt svangerskap må jeg ha antibiotika når fødselen starter. Er det noen som har fått påvist det samme, og hvordan gikk svangerskapet/fødsel? Noen som har blitt fortalt at gruppe B streptokokker er farlig for fosteret i magen, eller er det kun ved selve fødsel? Så til morkakeløsning under svangerskapet. Det er en større prosentsjanse for de med tidligere keisersnitt å oppleve dette før termin, eller under rier. Noen med erfaringer? Jeg skal få oppfølging for min gravid/fødselsangs hvis jeg blir gravid igjen. Har hatt første time på Embla. Takker for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215818-sterk-f%C3%B8dselsangs-gr-b-streptokinfeksj-morkakel%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå