Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Jeg skrev dette innlegget for en stund siden: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144203315-noen-modne-damer-med-r%C3%A5d-jeg-tror-jeg-st%C3%A5r-1-cm-fra-%C3%A5-m%C3%B8te-veggen/Og jeg tok mot til meg, og dro tilslutt til legen og fik sykemelding. I sykemeldingen har hun skrevet utbrent + konflikt på arbeidsplassen. Og ti tonn ble løftet av skuldrene mine da jeg fikk sykemeldingen min. Endelig slipper jeg å forholde meg til det stedet. Men, det var jo ikke bare, som legen skrev, arbeidsforholdene som gjorde at jeg ble sykemeldt. Jeg har hatt for mye privat gående i tillegg, og jeg trenger virkelig å bare konsentrere meg om dette en stund.Så fikk jeg en telefon fra NAV i dag, og hun fortalte at hun mente jeg skulle friskmeldes umiddelbart for arbeidsformidling. Så det skal være sagt; jeg søker som bare det etter ny jobb, og er svært aktiv på det område. I min sykemelding har legen min skrevet at jeg skal si opp jobben min, og være sykemeldt ut oppsigelsestiden som er på 3 måneder, slik at jeg slipper å dra tilbake dit. I tillegg har hun skrevet at hvis jeg ikke har funnet en jobb til da, så ønsker hun at jeg skal få ytterlige tre måneder med sykemelding og full lønn, samtidig som jeg blir friskmeldt til arbeidsformidling. Dette er da kun hvis jeg ikke har fått meg jobb. Hvis jeg likevel ikke har fått meg jobb på alle disse månedene, så blir det vanlige dagpenger etter det.Mange av dere tenker sikkert; sykemeldt så lenge, beholde full lønn? Men nå er det nå en gang slik det er for meg, og dette er nødvendig for meg..Legen min sa også at jeg måtte ta dette opp med NAV, og høre hva de sa, og IKKE si opp før de kunne svare på om de var enige. Det er jo ikke nav. Saksbehandleren min i nav sa jo at jeg måtte friskmeldes med engang. Jeg er jo en aktiv arbeidssøker, men jeg ønsker ikke at legen skal friskmelde meg med en gang. Det er jo såklart på grunn av den økonomiske sikkerheten. Jeg prøvde også å forklare nav at det ikke bare var på grunn av arbeidssituasjonen min at jeg ble sykemeldt, men mye privat, og at jeg rett og slett måtte ha en timeout. Jeg føler selv at hvis jeg begynner i ny jobb nå raskt, så vil jeg bare kaste denne ballen inn i nærmeste fremtid, og når jeg tar i mot den da, så kommer jeg til å gå i veggen..Noen som har noen råd? Burde jeg ringe å prate med legen min? Anonymous poster hash: 43abe...e96
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Det eneste jeg reagerer på er at legen din faktisk skrev dette i sykemeldingen! Greit at dere to avtalte at det måtte bli sånn, men å skrive det til nav? Da er det jo ikke rart nav pusher på for å få deg ut i jobb igjen Anonymous poster hash: 76aa9...6fc
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Du kan be om et møte hvor både du, nav og legen er tilstede, da vil dere kunne kommunisere bedre og sammen finne en løsning. Anonymous poster hash: 9568f...647
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Det eneste jeg reagerer på er at legen din faktisk skrev dette i sykemeldingen! Greit at dere to avtalte at det måtte bli sånn, men å skrive det til nav? Da er det jo ikke rart nav pusher på for å få deg ut i jobb igjen Anonymous poster hash: 76aa9...6fc Ja, det reagerte jeg også på Anonymous poster hash: 00988...b17
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Konflikt på arbeidsplassen gir ikke rett på sykepenger når du er sykmeldt. At du har mye å styre med privat er heller ikke syk. Jeg skjønner at du er sliten og at det er tøft å være i et konfliktfylt arbeidsforhold, med det er diagnosekriterier for hva som gir rett til sykepenger. At legen din tenker framover er fint, men det opplegget hun skisserer er rett og slett ikke sånn det fungerer i forhold til NAV. Om du er arbeidsfør, så skal du ikke ha sykepenger, for sykepenger er for de som er for syke til å jobbe i den jobbe de er ansatt i. Snakk med både legen og saksbehandleren på nav. Be gjerne om et møte, og se om det finnes en annen vei ut av den situasjonen du er i nå. Anonymous poster hash: 4818e...0b5
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Nå er det strengt tatt ikke NAV men legen som avgjør om du trenger sykemelding eller ikke. Ganske frekt av NAV å stille spørsmålstegn ved legens beslutning! Snakk med legen din.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Hverken konflikt på arbeidsplassen eller at du har mye som foregår på hjemmebane er grunn for sykmelding eller sykepenger. Hvis det er noe direkte galt med arbeidsplassen din får du ta det med tillitsvalgte eller be arbeidsgiver om å få slutte på dagen hvis du ikke vil jobbe ut oppsigelsestiden. Du vil nok da ikke få noen støtte fra NAV med mindre dere har gjort en avtale om at dette er den mest fornuftige løsningen. Da kan du eventuelt få dagpenger frem til du får ny jobb. Anonymous poster hash: 8b999...b9f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Nå er det strengt tatt ikke NAV men legen som avgjør om du trenger sykemelding eller ikke. Ganske frekt av NAV å stille spørsmålstegn ved legens beslutning! Snakk med legen din. Legen kan gi sykmelding ved faktisk sykdom. NAV avgjør om du kan få sykepenger. Anonymous poster hash: 8b999...b9f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Hverken konflikt på arbeidsplassen eller at du har mye som foregår på hjemmebane er grunn for sykmelding eller sykepenger. Hvis det er noe direkte galt med arbeidsplassen din får du ta det med tillitsvalgte eller be arbeidsgiver om å få slutte på dagen hvis du ikke vil jobbe ut oppsigelsestiden. Du vil nok da ikke få noen støtte fra NAV med mindre dere har gjort en avtale om at dette er den mest fornuftige løsningen. Da kan du eventuelt få dagpenger frem til du får ny jobb. Anonymous poster hash: 8b999...b9f HI I sykemeldingen min står det også "utbrent". Det betyr at jeg sover dårlig om nettene og sliten på dagen, er stressa hele tiden, mister hår, veldig vonde og stive ledd, stress-utslett på kroppen, lettere deprimert, lite tiltakslyst, etc. Og det er jaggu meg nok for MEG til å bli sykemeldt. Føler at jeg ble provosert av det du skrev her, og hva slags oppegående person ber sjefen om å få slutte på dagen, for så å leve på dagpenger i uviss tid fremover, når jeg har sykemelding? Og nei, jeg "svindler" ikke til meg penger jeg ikke har krav på, slik som det nesten fremstilles i flere svar her. Jeg er ikke "sliten" og har det ikke "tøft". Jeg går gjennom en ufattelig tung periode i livet, og hvor jeg nå trenger å stoppe opp og fylle på med ny energi. Dette jeg har gått gjennom, og fortsatt må stå i, er ikke mange andre som ville klart uten å bukke under. Det er jeg ganske så sikker på, uten å være selvgod. Anonymous poster hash: 43abe...e96
Sint naken biltyv Skrevet 19. mai 2015 #10 Skrevet 19. mai 2015 Nå er det strengt tatt ikke NAV men legen som avgjør om du trenger sykemelding eller ikke. Ganske frekt av NAV å stille spørsmålstegn ved legens beslutning! Snakk med legen din. Det stemmer bare til en viss grad. NAV har egen lege de bruker så om denne legen mener det er feil med sykemelding kan man nektes sykepenger. Nå har legen din skrevet i sykemeldingen din hva som er grunnen for at hun mener du skal være sykemeldt og det er desverre ikke grunnlag for å få sykepenger i følge loven. Så NAV har full rett til å ikke gi deg sykepenger, desverre... Hvorfor skrev legen din det hun skrev? Kan hun ikke loven? Hun skulle skrevet pga en fysisk vondte og holdt den egentlige grunnen for deg selv
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #11 Skrevet 19. mai 2015 Hverken konflikt på arbeidsplassen eller at du har mye som foregår på hjemmebane er grunn for sykmelding eller sykepenger. Hvis det er noe direkte galt med arbeidsplassen din får du ta det med tillitsvalgte eller be arbeidsgiver om å få slutte på dagen hvis du ikke vil jobbe ut oppsigelsestiden. Du vil nok da ikke få noen støtte fra NAV med mindre dere har gjort en avtale om at dette er den mest fornuftige løsningen. Da kan du eventuelt få dagpenger frem til du får ny jobb. Anonymous poster hash: 8b999...b9f HI I sykemeldingen min står det også "utbrent". Det betyr at jeg sover dårlig om nettene og sliten på dagen, er stressa hele tiden, mister hår, veldig vonde og stive ledd, stress-utslett på kroppen, lettere deprimert, lite tiltakslyst, etc. Og det er jaggu meg nok for MEG til å bli sykemeldt. Føler at jeg ble provosert av det du skrev her, og hva slags oppegående person ber sjefen om å få slutte på dagen, for så å leve på dagpenger i uviss tid fremover, når jeg har sykemelding? Og nei, jeg "svindler" ikke til meg penger jeg ikke har krav på, slik som det nesten fremstilles i flere svar her. Jeg er ikke "sliten" og har det ikke "tøft". Jeg går gjennom en ufattelig tung periode i livet, og hvor jeg nå trenger å stoppe opp og fylle på med ny energi. Dette jeg har gått gjennom, og fortsatt må stå i, er ikke mange andre som ville klart uten å bukke under. Det er jeg ganske så sikker på, uten å være selvgod. Anonymous poster hash: 43abe...e96 Uansett hva som skjer på din arbeidsplass eller hjemme hos deg så er ikke det relevant for om du skal ha sykmelding. Sykepenger er noe du bare skal ha hvis du er syk. Det er mulig du har blitt syk på grunn av hva som har hendt, men da er det sykdomen som gir deg rett til sykepenger ikke hendelsene i seg selv. Du kan heller ikke automatisk bli sykmeldt i påvente av ny jobb. Slik jeg leser det er ikke legen overbevist om at det bare er på grun av at du er utbrendt du vil ha sykmelding, men like mye for å slippe unna jobben og å få tid til å ordne opp hjemme. Problemet er at loven ikke godtar det som sykmeldingsgrunn. Slike ting er ditt problem. Du kan eventuelt søke vellferdspermisjon hvis du har det tøft på hjemmebane. Anonymous poster hash: 8b999...b9f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #12 Skrevet 19. mai 2015 Hvordan kan du si opp jobben og så ha 3 måneders oppsigelse, etterpå skal du ha FULL lønn 3 måneder til? Hvem skal betale full lønn de 3 månedene? Arbeidsgiver der du har sagt opp og ikke lenger jobber? NAV? (Og hvorfor skal du ha en særavtale der når ingen andre uten jobb får full lønn?) Beklager, om du ikke er syk så må du jobbe. Sånn er det. Viss du ikke har funnet jobb innen 3 måneder skal du sykemeldes og ha full lønn 3 måneder til? Rareste jeg har hørt. Denne legen er jo helt på tur, bytt fastlege til en som kan reglene! Anonymous poster hash: 3324d...cc9
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 Det er jo ikke rart at Nav mener du skal friskmeldes, når legen skriver til Nav at dere skal snylte på systemet. At du er blitt sykmeldt pga forfhold på jobb og hjemme og blitt utbrent er jo en ting. Men at du skal ha 3 måneder ekstra sykepenger, etter du er blitt arbeidsledig hvis du ikke finner jobb, selv om du er friskmeldt er jp snylting. For hvis du er friskmeldt, så skal du jo ikke ha sykepenger, men arbeidsledighetstrygd. Det er jo ikke rart at Nav tydeligvis tviler på hele sykemeldingsgrunnen. Anonymous poster hash: 179da...3aa
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 HITakk for svar alle sammen Jeg tar heller dette opp med legen min, tenker jeg. Det er hun som kjenner meg og situasjonen, og er fagkyndig på dette området, og hun er nok ute etter det beste for meg og min helse, ikke hva byråkratiet sier. Anonymous poster hash: 43abe...e96
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #15 Skrevet 19. mai 2015 HI Takk for svar alle sammen Jeg tar heller dette opp med legen min, tenker jeg. Det er hun som kjenner meg og situasjonen, og er fagkyndig på dette området, og hun er nok ute etter det beste for meg og min helse, ikke hva byråkratiet sier. Anonymous poster hash: 43abe...e96 Man må jo følge regelverket uansett, og når legen din skriver det hun skriver i sykemeldingen må dere regne med at NAV setter spmtegn ved det. Det der er jo snylting på systemet og du skal ikke få sykepenger av de grunnene legen din nevner. NAV er i sin fulle rett til å kreve dette av deg så lenge grunnen til at legen din sykemelder deg er at du skal få full lønn selv om du er artbeidsfør. Anonymous poster hash: 00988...b17
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 Tydeligvis så er du frisk nok til å jobbe, om du er en aktiv jobbsøker. At du er sykemeldt ut oppsigelsestid er greit. Men, skal du bli sykemeldt i enda 3 mnd og motta full lønn når du da er ferdig med oppsigelse? Ingen som søker jobb aktivt er for syke til å jobbe. Da får du jobbe deltid, og ta deg inn igjen de dagene du ikke er på jobb. Anonymous poster hash: a6a0b...058
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #17 Skrevet 19. mai 2015 Flertallet her er enige om samme sak. Du skriver her og spør om råd. Du får ikke svaret du ønsker, og blir provosert? Ingen mener å være frekke, men som et utgangspunkt for sykemelding så må man være syk. Dessverre bruker mange "diagnosen" utbrent i hytt og pine, så det blir sett på som lavmål og et ønske om å ikke jobbe. Anonymous poster hash: a6a0b...058
Sint naken biltyv Skrevet 19. mai 2015 #18 Skrevet 19. mai 2015 HI Takk for svar alle sammen Jeg tar heller dette opp med legen min, tenker jeg. Det er hun som kjenner meg og situasjonen, og er fagkyndig på dette området, og hun er nok ute etter det beste for meg og min helse, ikke hva byråkratiet sier. Anonymous poster hash: 43abe...e96 Men når loven sier at du ikke har rett på sykepenger så har du ikke det. Uansett hva legen eller du måtte mene om det. Beklager men sånn er det om du liker det eller ikke
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #19 Skrevet 19. mai 2015 Har ikke lest det andre innlegget ditt. Har vært i ca samme situasjon for 5 år siden men fikk ikke problemer med nav. Jeg ble trakassert på jobb (jeg var ikke det eneste offeret men den som ble mest utsatt) av en kollega som hadde manipulert sjefen til å være på hennes siden, så ingen av oss andre ansatte turte å si fra. Eller jeg prøvde men ble bare anklaget for å lyve. Men etter jeg sa opp så ble noen kolleger så irritert at de gikk til sjefen og sjefen skjønte greia, hun ba meg om unnskyldning. I tillegg ble jeg privat på samme tid utsatt for overgrep både fysisk og psykisk av en kjæreste, og ble gravid og babyen døde. Jeg dumpet han men var ganske deprimert da. Legen ba meg si opp jobben men nevte det ikke i sykemeldingen. Jeg var sykemeldt de 3 mnd i oppsigelsestiden og følte meg da bedre og ville jobbe igjen etterpå (var gørr å gå hjemme) men hadde ikke fått meg jobb, da ble det feil å være videre sykemeldt så legen skrev en legeerklæring på at det var han som hadde anbefalt meg å si opp jobben, til nav, så jeg kunne søke om dagpenger og slapp å bli straffet med ingen dagpenger i 8 uker fordi jeg sa opp. Klart jeg gikk ned i inntekt da siden dagpenger er mindre en sykepenger men er man frisk så er sykepenger feil. Jeg kontaktet selv nav for hjelp til å finne jobb men jeg ble avvist som for oppegående til å få deres hjelp. Fikk meg jobb etter ca 6 mnd. Din lege burde ikke nevnt at det er planlagt videre sykemelding etter oppsigelsestiden, fordi det kan ikke planlegges. Man kan ikke planlegge å være psykisk syk i 6 mnd. Jeg måtte til legen for ny sykemelding hver 14. dag i oppsigelsestiden min, hvor jeg måtte legge ut om formen min til legen. Hvor lenge du er utbrent vet ingen og kanskje du kan jobbe igjen etter oppsigelsestiden, og da er dagpenger det rette for deg, om du er 100% arbeidsfør. Sykepenger kan du få om du ennå er utbrent da, men det kan ikke planlegges nå. Så jeg skjønner godt at nav reagerer, men jeg vet hvor forferdelig det kan være med konflikter på jobb, så jeg støtter deg i det. Noe andre her inne tydeligvis ikke har kjent på kroppen selv. De skulle vært i våre sko, men er glad de slipper. Håper det ordner seg, lykke til! Klem Anonymous poster hash: 2cddd...d3d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #20 Skrevet 19. mai 2015 Konflikt på arbeidsplassen gir ikke rett på sykepenger, det står i sykepengeveilederen som legen må forholde seg til. Men sykdom som følge av konflikt på arbeidsplassen gir helt klart rett på sykepenger, så du har sikkert krav på det. Problemet er jo hvordan legen din har formulert seg overfor nav, utrolig klønete av legen din. Selvfølgelig vil nav friskmelde deg når legen formulerer seg på den måten han/hun har gjort. Nav gjør ingenting feil her, det er legen din som har gjort en elendig jobb i forklaringen sin til nav. Er du utbrent med de helseplager det fører med seg er det der fokuset skulle ligget i papirene legen sendte til nav, da hadde ingen reagert i det hele tatt. http://sykmelderveileder.helsedirektoratet.no/utfordrende-tilstander/mobbing/Sider/default.aspx#sykmelding Når legen i tillegg har skrevet at du er arbeidssøker ser ikke nav på deg som syk, er du for syk til å jobbe i nåværende jobb er du også for syk til å begynne i en ny jobb. Igjen, legen din har gjort en elendig jobb for deg her og skaffet deg disse problemene med nav... Anonymous poster hash: 9568f...647
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #21 Skrevet 19. mai 2015 HI Takk for svar alle sammen Jeg tar heller dette opp med legen min, tenker jeg. Det er hun som kjenner meg og situasjonen, og er fagkyndig på dette området, og hun er nok ute etter det beste for meg og min helse, ikke hva byråkratiet sier. Anonymous poster hash: 43abe...e96 Men hi, vi diskuterer ikke på hvorvidt du er syk eller ikke. Det får være imellom deg og legen din. Mange har truffet veggen i 120 km/t, og mange er sykemeldte i oppsigelsestiden. Også en tid etter endt oppsigelse. Og mange søker jobber selv om de er sm. Det er ikke her problemet ligger. Ikke slik jeg ser det. MEN; det vi stusser på er framgangsmåten.. Hvorfor i alle dager skriver legen at hun vil fortsette å sykemelde deg i tiden etter endt oppsigelse HVIS du ikke har fått deg ny jobb innen den tid? Det er jo her det blir feil! Da er du jo ikke syk lenger, men arbeidsledig. Legen vurderer deg for syk til å jobbe i nåværende jobb, helt fair. Men etter det må hun se an hvor syk du er? Ikke egentlig utifra din fysiske/psykiske tilstand, men utifra hvorvidt du har fått deg ny jobb eller ikke? Har du ikke fått deg ny jobb så er du for syk til å motta arb.ledighetstrygd, du MÅ ha sykepenger? Har man ikke jobb og/eller inntekt har man krav på hjelp fra nav. Vi er heldige sånn. Men nav må vite fra hvilken "pott" du skal få penger fra. Skal du ha sykepenger, arb.ledighetstrygd (etter karantenetiden) eller sosialhjelp? Og det er HER de er strenge. Det er her de må skille. Og derfor står jeg på at det var talentløst av legen din å oppgi dette som grunn til Nav. Hun skulle ikke ha nevnt denne potensielle arbeidsledige tiden i det hele tatt. Bare sykmeldt deg for utbrenthet/depresjon (eller noe) og ikke sagt noe mer. Latt deg være sm ut oppsigelsestiden mens du søker jobb, og om du ikke har fått ny jobb etter det, bare fortsatt å sm deg på opprinnelig grunnlag. Hvis du forsto hva jeg så klønete prøvde å forklare, ser du nå hva vi egentlig reagerer på? Men nå har hun jo sagt til nav at hun vil se an om du får deg ny jobb før hun evnt friskmelder deg, så nå er det jo for sent. Anonymous poster hash: 76aa9...6fc
Sint naken biltyv Skrevet 19. mai 2015 #22 Skrevet 19. mai 2015 HI Takk for svar alle sammen Jeg tar heller dette opp med legen min, tenker jeg. Det er hun som kjenner meg og situasjonen, og er fagkyndig på dette området, og hun er nok ute etter det beste for meg og min helse, ikke hva byråkratiet sier. Anonymous poster hash: 43abe...e96 Men hi, vi diskuterer ikke på hvorvidt du er syk eller ikke. Det får være imellom deg og legen din. Mange har truffet veggen i 120 km/t, og mange er sykemeldte i oppsigelsestiden. Også en tid etter endt oppsigelse. Og mange søker jobber selv om de er sm. Det er ikke her problemet ligger. Ikke slik jeg ser det. MEN; det vi stusser på er framgangsmåten.. Hvorfor i alle dager skriver legen at hun vil fortsette å sykemelde deg i tiden etter endt oppsigelse HVIS du ikke har fått deg ny jobb innen den tid? Det er jo her det blir feil! Da er du jo ikke syk lenger, men arbeidsledig. Legen vurderer deg for syk til å jobbe i nåværende jobb, helt fair. Men etter det må hun se an hvor syk du er? Ikke egentlig utifra din fysiske/psykiske tilstand, men utifra hvorvidt du har fått deg ny jobb eller ikke? Har du ikke fått deg ny jobb så er du for syk til å motta arb.ledighetstrygd, du MÅ ha sykepenger? Har man ikke jobb og/eller inntekt har man krav på hjelp fra nav. Vi er heldige sånn. Men nav må vite fra hvilken "pott" du skal få penger fra. Skal du ha sykepenger, arb.ledighetstrygd (etter karantenetiden) eller sosialhjelp? Og det er HER de er strenge. Det er her de må skille. Og derfor står jeg på at det var talentløst av legen din å oppgi dette som grunn til Nav. Hun skulle ikke ha nevnt denne potensielle arbeidsledige tiden i det hele tatt. Bare sykmeldt deg for utbrenthet/depresjon (eller noe) og ikke sagt noe mer. Latt deg være sm ut oppsigelsestiden mens du søker jobb, og om du ikke har fått ny jobb etter det, bare fortsatt å sm deg på opprinnelig grunnlag. Hvis du forsto hva jeg så klønete prøvde å forklare, ser du nå hva vi egentlig reagerer på? Men nå har hun jo sagt til nav at hun vil se an om du får deg ny jobb før hun evnt friskmelder deg, så nå er det jo for sent. Anonymous poster hash: 76aa9...6fc Det var dette jeg prøvde å formidle også👍🏻
Leirha Skrevet 19. mai 2015 #23 Skrevet 19. mai 2015 SYns det er litt spesielt at legen din skrev det i sykemeldingen, det er så viktig det legen skriver, det er det NAV har å gå ut ifra.Og jeg skjønner på en måte at NAV ser på at her er det mulighet til bedring.Legen må rett og slett vinkle det annerledes så det ikke er rom for friskmelding med det første.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #24 Skrevet 19. mai 2015 Legen din har rett og slett " tabbet seg ut". Hun kan tydeligvis ikke regelverket. Turnuslege? Anonymous poster hash: 38e7a...27f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #25 Skrevet 19. mai 2015 HI Takk for svar alle sammen Jeg tar heller dette opp med legen min, tenker jeg. Det er hun som kjenner meg og situasjonen, og er fagkyndig på dette området, og hun er nok ute etter det beste for meg og min helse, ikke hva byråkratiet sier. Anonymous poster hash: 43abe...e96 Nå er det jo legen din som har satt deg i denne situasjonen da, ikke Nav sin feil. Anonymous poster hash: 179da...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå