Gå til innhold

Noen som har erfaring med Swiss skin roller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper den mot hudormer på nese og hake? Er veldig plaget med det

Anonymous poster hash: 349eb...01b

Skrevet

Hjelper denne mot hudormer på nesen og haken?

Dere som har bestilt på ebay og er fornøyd, hvem bestilte dere av? Er jo så mange forskjellige der inne

Skrevet

Dere som har bestilt på ebay og er fornøyd, hvem bestilte dere av? Er jo så mange forskjellige der inne

Skrevet

Hmm på ebay og bestille i kveld da:)

Er også veldig sensitiv i huden og tåler lite kremer/Serum ol

Funker det og bare bruke den rensen og kremen jeg bruker til vanlig? Anonymous poster hash: b1b11...d8a

Ikke smør en vanlig fuktighetskrem på etterpå, huden er sår etter rullingen. Bruk heller aloe vera, det gjør jeg. Reagerer på å bruke bio oil etter rulling, men tåler bio oil ellers. Mange anbefaler bio oil etter rulling men om du har sensitiv hud (noe jeg faktisk ikke har) så anbefaler jeg aloe vera istedenfor :)

Anonymous poster hash: fa6df...49e

Skrevet

Dere som har bestilt på ebay og er fornøyd, hvem bestilte dere av? Er jo så mange forskjellige der inne Anonymous poster hash: 349eb...01b

Vet ikke om det hjelper på hudormer. Ang hvem å kjøpe av så se etter en selger som har 98% karakter, eller høyere. Se også på prisen, om det finnes billigere, om du vil spare kr.

Skrevet

Hmm på ebay og bestille i kveld da:)

Er også veldig sensitiv i huden og tåler lite kremer/Serum ol

Funker det og bare bruke den rensen og kremen jeg bruker til vanlig? Anonymous poster hash: b1b11...d8a

Ikke smør en vanlig fuktighetskrem på etterpå, huden er sår etter rullingen. Bruk heller aloe vera, det gjør jeg. Reagerer på å bruke bio oil etter rulling, men tåler bio oil ellers. Mange anbefaler bio oil etter rulling men om du har sensitiv hud (noe jeg faktisk ikke har) så anbefaler jeg aloe vera istedenfor :)

Hvilken aloe vera anbefaler du?

Anonymous poster hash: e673b...ba5

• 4 måneder senere...
Skrevet

Er det flere som har erfaring med dette?

Gjerne fra ebay. Hårreisende priser fra ame pur

Anonymous poster hash: 8ce0e...575

Skrevet

Er det flere som har erfaring med dette?

Gjerne fra ebay. Hårreisende priser fra ame pur

Anonymous poster hash: 8ce0e...575

Jeg har kjøpt disse på ebay:

http://www.ebay.com/itm/ROHS-Titanium-540-Micro-Needle-acne-Scar-Marks-Freckle-Derma-Roller-Ge-w-/111140566781?var=410201171568&hash=item19e07e76fd:m:mMc_86rsA-LIJfHoh3Dxe4Q

http://www.ebay.com/itm/Milton-Standard-24-Hour-Steriliser-Sterilising-Tablet-Protects-for-Germs-28-Pack-/151258674391?hash=item2337b834d7:g:guAAAOSwrmdTqBSM

Og så så jeg mange youtube videoer før jeg startet.

Anonymous poster hash: f44e2...e12

• 1 år senere...
Skrevet

Hei. 

Jeg er også en av disse skeptikerne siden det er disse bloggerne som reklamerer for dette. Men hudpleiesalongen jeg går til, bruker også disse så jeg tenkte at jeg ville gi det et forsøk. Jeg bestilte meg en sånn ruller fra nettet. Og den kom rakst i posten, med bruksanvisning, desinfeksjonsmiddel og sånn gel. Jeg ville prøve denne fordi jeg har en del store porer på siden av nesen som nesten ser ut som arr. Jeg har aldri hatt kviser, så dette er ikke arr men store porer. Og de ville jeg ha bort. Dessuten er jeg plaget med tørr hud og jeg tenkte  kanskje at fuktighetskremen kom lengre ned i huden når jeg brukte rulleren. Når jeg begynte å rulle, var det vondt. Når jeg kom inn til partiet ved siden av nesen, rant tårene. Men etterhvert var det som om huden ble herdet på et vis. Etter behandlingen ble jeg rød i huden. Dagen etter kunne jeg ikke se de veldig synlige porene på begge sider av nesen. Men jeg tenkte at det kom av hovenhet. Så jeg lot huden hvile et par dager. Så fortsatte jeg rullingen. Porene er fremdeles borte. Jeg er ikke så tørr i huden lengre, men er mer glatt ala babyhud. Jeg går med konstant rødlig glød i fjeset så jeg bruker minimalt med sminke nå. Så jeg er positiv. Alderen min er 45 år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...