Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #26 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har kjøpt pakke med rulle, krem og spray til ansiktet. Og pakke med rulle, kremer og spray til kroppen. Anonymous poster hash: 60345...73b Hvor har du kjøpt det? Anonymous poster hash: ec883...f79 Ame pure nodric 😊 Anonymous poster hash: 60345...73b
DetErBareMeg Skrevet 19. mai 2015 #27 Skrevet 19. mai 2015 Ble inspirert av tråden og bestilte med en gang! :-D Men hva annet enn rolleren trenger jeg? Hva slags spray og krem snakker dere om?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #28 Skrevet 19. mai 2015 http://amepure.com/ Her får du hele pakken 😉 Anonymous poster hash: 60345...73b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #29 Skrevet 19. mai 2015 http://amepure.com/ Her får du hele pakken 😉 Anonymous poster hash: 60345...73b Cit face roller dele limited edition og trippe multiplum cellulite og strech mark behandling. Anonymous poster hash: 60345...73b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #30 Skrevet 19. mai 2015 http://amepure.com/ Her får du hele pakken 😉 Anonymous poster hash: 60345...73b Cit face roller dele limited edition og trippe multiplum cellulite og strech mark behandling. Anonymous poster hash: 60345...73b Oi, der ble det mye skrivefeil 😉😂 men du finner det nok 😉 Anonymous poster hash: 60345...73b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #31 Skrevet 20. mai 2015 Gjør dette vondt å bruke og hvordan ser man ut etterpå? Kan man sminke seg morgenen etter dersom man bruker den om kvelden for eksempel? Hva med å være i solen? Er dette noe man kanskje bør vente med til høsten dersom man blir ekstra solomfintlig av det? Hva trenger jeg dersom jeg sliter både med uren hud, aknearr og linjer, hvilken mm og er det samme kremen/serumet uansett? Anonymous poster hash: dde99...5f8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #32 Skrevet 20. mai 2015 Og, er dette noe man bruker daglig over en periode eller en gang for så å ta pause og så gjøre det en gang til etter noen uker. Klarer ikke helt finne ut av dette når jeg googler... Anonymous poster hash: dde99...5f8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #33 Skrevet 21. mai 2015 Da har jeg bestilt meg hjem en basic pakke fra Ame pure Spent! Anonymous poster hash: dde99...5f8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #34 Skrevet 21. mai 2015 Slenger meg på her. Dette må prøves Anonymous poster hash: e673b...ba5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #35 Skrevet 29. mai 2015 Å det vil jeg også prøve. Virker det på store porer? Anonymous poster hash: 930f0...1d1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #36 Skrevet 1. juni 2015 Å det vil jeg også prøve. Virker det på store porer? Anonymous poster hash: 930f0...1d1 Det står så på bruksanvisningen i hvertfall Jeg fikk min (fra Amè Pure) hjem på torsdag og har brukt den to gangen allerede. Huden blir litt stram og rød i noen timer etter bruk, men dagen etter våknet jeg med megamyk hud! Det var helt sprøtt! Ser ikke de store endringen enda, men huden føles seriøst mye mykere allerede og liksom gløder mer. Gleder meg til fortsettelsen! HI Anonymous poster hash: dde99...5f8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #37 Skrevet 1. juni 2015 Og, er dette noe man bruker daglig over en periode eller en gang for så å ta pause og så gjøre det en gang til etter noen uker. Klarer ikke helt finne ut av dette når jeg googler... Anonymous poster hash: dde99...5f8 Swiss roller anbefaler daglig rolling i 28 dager for deretter ha 28 dager fri. Anonymous poster hash: d0fab...c8c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #38 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har en fra ebay. Betalte 30 kr. Funker som bare det! Bruker heller ingen dyre kremer etterpå. Har en tube fra proactive liggende, så bruker for øyeblikket den, men funker like fint uten . Ser klar bedring selv om jeg ikke er så flink til å bruke den jevnlig Anonymous poster hash: 32738...238
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #39 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har en fra ebay. Betalte 30 kr. Funker som bare det! Bruker heller ingen dyre kremer etterpå. Har en tube fra proactive liggende, så bruker for øyeblikket den, men funker like fint uten . Ser klar bedring selv om jeg ikke er så flink til å bruke den jevnlig Anonymous poster hash: 32738...238 Jeg og har bestilt fra ebay. Hvor ofte bruker du den og smører du deg rett etter bruk? Skal man holde seg unna sminke de dagene den brukes? Er veldig spent, men vil ikke betalte 1000 kr for å prøve det Anonymous poster hash: e673b...ba5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #40 Skrevet 1. juni 2015 Hvis man ikke vil kjøpe produktene som følger med, hva trenger man da? En ansiktsrens før bruk, og fuktighetskrem etter bruk? Og noe å sterilisere med? Jeg har ekstremt sensitiv hud, og allergisk mot det meste innen hudpleie. Derfor tørr jeg ikke å prøve de produktene som man kan bestille ved siden av. Anonymous poster hash: bd0e9...173
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #41 Skrevet 1. juni 2015 Sjekk facebookgruppen Ebay for jenter/kvinner, er en del info der om man leter litt. Jeg bruker 1,0 mm på strekkmerker. Jeg bruker antibac på huden og rullen før og etter bruk, man bør ikke bruke antibac i ansiktet. Etter behandling bruker jeg aloe vera. Noen anbefaler bio oil men når jeg prøvde de så svei det og huden ble veldig rød og sår i flere dager, trodde det var pga rullen så jeg turte knapt å bruke den igjen. Men når sårheten forsvant så prøvde jeg på nytt med aloe vera etterpå og ble hverken rød el sår, og ikke svei det. Da kunne jeg bruke rullen neste dag og. Men bruker bio oil om morgenen og rullen før leggetid. Men bio oil både morgen og kveld de dsgene jeg ikke ruller. Jeg ruller 2-3 dager på rad hver uke. Ser forskjell etter en mnd Har kun brukt den på strekkmerker på innsiden av lårene. Anonymous poster hash: fa6df...49e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #42 Skrevet 1. juni 2015 Hjelper dette mot svarte hudormer på nesen og hake? Har vært plaget med det siden jeg var 14 år og er nå 28år! Uansett hvor mye jeg renser, kniper, damper så kommer de bare tilbake. Har store porer på nesen. Finnes det håp for at disse kan forsvinne?? Anonymous poster hash: 349eb...01b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #43 Skrevet 1. juni 2015 Og, er dette noe man bruker daglig over en periode eller en gang for så å ta pause og så gjøre det en gang til etter noen uker. Klarer ikke helt finne ut av dette når jeg googler... Anonymous poster hash: dde99...5f8 Swiss roller anbefaler daglig rolling i 28 dager for deretter ha 28 dager fri. Anonymous poster hash: d0fab...c8c Amè Pure anbefaler annenhver eller tredjehver dag i en periode på 2 mnd. Anonymous poster hash: dde99...5f8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #44 Skrevet 1. juni 2015 Hvis man ikke vil kjøpe produktene som følger med, hva trenger man da? En ansiktsrens før bruk, og fuktighetskrem etter bruk? Og noe å sterilisere med? Jeg har ekstremt sensitiv hud, og allergisk mot det meste innen hudpleie. Derfor tørr jeg ikke å prøve de produktene som man kan bestille ved siden av. Anonymous poster hash: bd0e9...173 Jeg har også veldig sensitiv hud, men bruker den kremen/gelen som fulte med i Amè Pure sin pakke. Den er parfymefri og virker veldig mild, for jeg reagerer ikke på den i det hele tatt. Før bruk vasker jeg ansiktet med den ansiktsrensen jeg alltid har brukt og steriliserer med den sprayen som fulgte med. Anonymous poster hash: dde99...5f8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #45 Skrevet 1. juni 2015 Kan denne brukes nå når sommeren kommer og en er mye ute i solen. Vil huden bli mer sart for sol? Anonymous poster hash: ec883...f79
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #46 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har en fra ebay. Betalte 30 kr. Funker som bare det! Bruker heller ingen dyre kremer etterpå. Har en tube fra proactive liggende, så bruker for øyeblikket den, men funker like fint uten . Ser klar bedring selv om jeg ikke er så flink til å bruke den jevnlig Anonymous poster hash: 32738...238 Jeg og har bestilt fra ebay. Hvor ofte bruker du den og smører du deg rett etter bruk? Skal man holde seg unna sminke de dagene den brukes? Er veldig spent, men vil ikke betalte 1000 kr for å prøve det Anonymous poster hash: e673b...ba5 Jeg skyller den i antibac før bruk. Smører meg med kremen like etterpå. Huden blir litt tørr og sandpapiraktig noen dager når jeg har brukt den over 4 dager i strekk. Det syntes ikke, men jeg kjenner det når jeg tar på huden. Men huden blir myk og fin, og porene og sorte prikker er mye mindre Anonymous poster hash: 32738...238
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #47 Skrevet 1. juni 2015 Dette må prøves. Men for noen priser på amepure. Sliter med store porer, og sorte prikker, spesiellt på nese og hake. Anonymous poster hash: 40e3b...332
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #48 Skrevet 1. juni 2015 Hmm på ebay og bestille i kveld da:) Er også veldig sensitiv i huden og tåler lite kremer/Serum ol Funker det og bare bruke den rensen og kremen jeg bruker til vanlig? Anonymous poster hash: b1b11...d8a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #49 Skrevet 1. juni 2015 På ebay er det noen dere anbefaler der inne? Regner med at ikke alle der er av god kvalitet. Anonymous poster hash: bd0e9...173
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #50 Skrevet 1. juni 2015 Kan denne brukes nå når sommeren kommer og en er mye ute i solen. Vil huden bli mer sart for sol? Anonymous poster hash: ec883...f79 Bør i hvert fall bruke høyere faktor enn vanlig, men jeg har begynt å bruke denne nå før sommeren og skal bare passe på å smøre meg ekstra godt med høy faktor i solen. Nå skal ikke vi til sydlige strøk i sommer, så mulig jeg hadde utsatt behandlingen til etter det dersom vi skulle på syden-ferie. Anonymous poster hash: dde99...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå