Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Har lest litt om den, og ser den blir anbefalt av mange toppbloggere (i og med at dette er annonser, så klarer jeg ikke helt tro på dem ) Er det noen her som har erfaring med denne eller lignende? Funker det? Jeg sliter med uren hud, selv nå som jeg snart fyller 38 år. Har urenheter i ansiktet og på bryst/rygg. I tillegg begynner man jo å merke at rynkene kommer snikende. Kunne jo være artig å prøvd dette. Koster jo litt, men ikke så mye at det er prisen det står på. Er mer redd for å gjøre vondt verre og at min urene, men sensitive hud skal få det verre med denne behandlingen. Anonymous poster hash: dde99...5f8
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Dette lurer jeg også på, føler liksom ikke bloggere er den rette til å stole på her:) Anonymous poster hash: b1b11...d8a
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Dette lurer jeg også på, føler liksom ikke bloggere er den rette til å stole på her:) Anonymous poster hash: b1b11...d8a He he, godt det ikke er bare jeg som tenker sånn Anonymous poster hash: dde99...5f8
Elina Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Hei, den er ikke bra nok for nålene er ikke lange nok. De er kun 0,2mm. Du må få deg en som er 0,5mm det er mellom 0,4 - 0,6mm at man trigger hudens kollagenproduksjon. Rull annenhver uke, bruk økologiskeserum og kremmer. 10-15 ganger på kryss og tvers, du trenger ikke blø for å få resultat. Det tar tid før du ser resultater, men ta et bilde før du ruller første gangen så kan du lettere følge utviklingen. Har du dype arr du vil redusere så kan du gå over med en 1mm rulle/stempel. Og, ja det virker. Men det er som trening det holder ikke med en gang å så blir du bodybuilder, du må gjøre det over tid og du vil de resultat. Har selv fått vekk arr på denne måten og ser helt klart en forskjell. Får alltid komentarer på hvor fin hud jeg har, kan ikke helt forstå det. Klarer ikke å se det selv for jeg har slitt med huden min før så det er så rart og plutselig få komplemanger for den tingen som jeghar skammet meg over før. En 0,2 rulle gir kun bedre produktpennetrering og ingen hudforbedring.
Elina Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 En ting til, om du sliter med uren hud ville jeg ha brukt en ensym maske et par ganger i uken samt gått over med høyfrekvens iallefall tre ganger i uken men gjerne hver dag.
Kanutten83 Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har den, med 0,5 mm nåler. Funker som fy på meg. Sliter også med litt uren og fet hud, men det er blitt borte. Pigmentflekker og overfladiske arr like så. Bruker rullen på kvelden og smører med den tilhørende kremen, på dagtid bruker jeg druekjerneolje, som er en "tørr" olje og trekker helt inn og balanserer hudens egen oljeproduksjon. Har veldig sensitiv hud så den tåler omtrent ingenting av kremer og diverse... Var veldig skeptisk til Swiss roller, det var litt godt for å være sant. Men nå er det jo noen år siden den kom, og flere har lagt ut resultatene sine, så tenkte "skitt au, hvorfor ikke, kan jo ikke bli verre" Og det funker! Så positiv erfaring fra meg
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Sjekk ut ame pure nodric siden. Jeg har en face roller der ifra. 0.5 mm. Har brukt denne ganger og porene ble forte. Har bestilt body roller nå, og venter den I posten nå snart. Skal du kjøpe disse, så husk å kjøp ekstra stereliseringsspray. Min gikk tom etter bare 4 bruk (kanskje jeg brukte den litt vel mye). Ellers er den virkelig å anbefale! Jeg er super fornøyd 😊 Anonymous poster hash: 60345...73b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk for svar! Er veldig fristet til å prøve dette nå. Hvilke mm vil dere anbefale da? Anonymous poster hash: dde99...5f8
Monica Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Må følge her. Lurer og på om noen har brukt denne til kroppen, jeg har både arr, strekkmerker og cellulitter. Og er det noen med sensitiv hud som har brukt den?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #10 Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk for svar! Er veldig fristet til å prøve dette nå. Hvilke mm vil dere anbefale da? Anonymous poster hash: dde99...5f8 Det står anbefalinger på ame pure sin side. Der står det de forskjellige problem-områdene og hvilke mm de anbefaler. Selv har jeg 0.5 til ansiktet og bestilt 0.75 på body roller. Anonymous poster hash: 60345...73b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #11 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har den, med 0,5 mm nåler. Funker som fy på meg. Sliter også med litt uren og fet hud, men det er blitt borte. Pigmentflekker og overfladiske arr like så. Bruker rullen på kvelden og smører med den tilhørende kremen, på dagtid bruker jeg druekjerneolje, som er en "tørr" olje og trekker helt inn og balanserer hudens egen oljeproduksjon. Har veldig sensitiv hud så den tåler omtrent ingenting av kremer og diverse... Var veldig skeptisk til Swiss roller, det var litt godt for å være sant. Men nå er det jo noen år siden den kom, og flere har lagt ut resultatene sine, så tenkte "skitt au, hvorfor ikke, kan jo ikke bli verre" Og det funker! Så positiv erfaring fra meg Hvor ofte ruller du? Anonymous poster hash: d0fab...c8c
Kanutten83 Skrevet 19. mai 2015 #12 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har den, med 0,5 mm nåler. Funker som fy på meg. Sliter også med litt uren og fet hud, men det er blitt borte. Pigmentflekker og overfladiske arr like så. Bruker rullen på kvelden og smører med den tilhørende kremen, på dagtid bruker jeg druekjerneolje, som er en "tørr" olje og trekker helt inn og balanserer hudens egen oljeproduksjon. Har veldig sensitiv hud så den tåler omtrent ingenting av kremer og diverse... Var veldig skeptisk til Swiss roller, det var litt godt for å være sant. Men nå er det jo noen år siden den kom, og flere har lagt ut resultatene sine, så tenkte "skitt au, hvorfor ikke, kan jo ikke bli verre" Og det funker! Så positiv erfaring fra meg Hvor ofte ruller du? Anonymous poster hash: d0fab...c8c Ruller hver kveld i 7 dager, 7 dager hvile, noen dager hvile, 7 dager ruller osv... Om vi er borte når jeg egentlig skal rulle så hopper jeg over, men nå er jo huden såpass fin at jeg kan strengt tatt bare bruke det som en kur innimellom Men er blitt vant til rutinen, og det tar jo ikke mer enn max 10 min, og såpass med egentid på badet synes jeg at jeg fortjener Men det er viktig å rengjøre huden og rolleren godt. På rolleren bruker jeg bare antibac overflaterens, og ansiktet renser jeg med mild ansikssåpe, ikke krem eller oljer
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har den, med 0,5 mm nåler. Funker som fy på meg. Sliter også med litt uren og fet hud, men det er blitt borte. Pigmentflekker og overfladiske arr like så. Bruker rullen på kvelden og smører med den tilhørende kremen, på dagtid bruker jeg druekjerneolje, som er en "tørr" olje og trekker helt inn og balanserer hudens egen oljeproduksjon. Har veldig sensitiv hud så den tåler omtrent ingenting av kremer og diverse... Var veldig skeptisk til Swiss roller, det var litt godt for å være sant. Men nå er det jo noen år siden den kom, og flere har lagt ut resultatene sine, så tenkte "skitt au, hvorfor ikke, kan jo ikke bli verre" Og det funker! Så positiv erfaring fra meg Hvor ofte ruller du? Anonymous poster hash: d0fab...c8c Ruller hver kveld i 7 dager, 7 dager hvile, noen dager hvile, 7 dager ruller osv... Om vi er borte når jeg egentlig skal rulle så hopper jeg over, men nå er jo huden såpass fin at jeg kan strengt tatt bare bruke det som en kur innimellom Men er blitt vant til rutinen, og det tar jo ikke mer enn max 10 min, og såpass med egentid på badet synes jeg at jeg fortjener Men det er viktig å rengjøre huden og rolleren godt. På rolleren bruker jeg bare antibac overflaterens, og ansiktet renser jeg med mild ansikssåpe, ikke krem eller oljer Overstimulerer du ikke huden med å rulle med så lange nåler så ofte? Dermaroller, som er den første og patenterte rolleren, har masse forskning bak ruller sin. De anbefaler 2-3 ganger i uka med 0,2 mm. Vil tro 0,5 mm krever lengre pauser så kollagenet får tid til å utvikle seg før huden blir stimulert igjen. Anonymous poster hash: d0fab...c8c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 Det jeg lurer på med disse rullene er om det gjør vondt? Det er jo mange små nåler en ruller over ansiktet! Anonymous poster hash: ebe10...67e
Kanutten83 Skrevet 19. mai 2015 #15 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har den, med 0,5 mm nåler. Funker som fy på meg. Sliter også med litt uren og fet hud, men det er blitt borte. Pigmentflekker og overfladiske arr like så. Bruker rullen på kvelden og smører med den tilhørende kremen, på dagtid bruker jeg druekjerneolje, som er en "tørr" olje og trekker helt inn og balanserer hudens egen oljeproduksjon. Har veldig sensitiv hud så den tåler omtrent ingenting av kremer og diverse... Var veldig skeptisk til Swiss roller, det var litt godt for å være sant. Men nå er det jo noen år siden den kom, og flere har lagt ut resultatene sine, så tenkte "skitt au, hvorfor ikke, kan jo ikke bli verre" Og det funker! Så positiv erfaring fra meg Hvor ofte ruller du? Anonymous poster hash: d0fab...c8c Ruller hver kveld i 7 dager, 7 dager hvile, noen dager hvile, 7 dager ruller osv... Om vi er borte når jeg egentlig skal rulle så hopper jeg over, men nå er jo huden såpass fin at jeg kan strengt tatt bare bruke det som en kur innimellom Men er blitt vant til rutinen, og det tar jo ikke mer enn max 10 min, og såpass med egentid på badet synes jeg at jeg fortjener Men det er viktig å rengjøre huden og rolleren godt. På rolleren bruker jeg bare antibac overflaterens, og ansiktet renser jeg med mild ansikssåpe, ikke krem eller oljer Overstimulerer du ikke huden med å rulle med så lange nåler så ofte? Dermaroller, som er den første og patenterte rolleren, har masse forskning bak ruller sin. De anbefaler 2-3 ganger i uka med 0,2 mm. Vil tro 0,5 mm krever lengre pauser så kollagenet får tid til å utvikle seg før huden blir stimulert igjen. Anonymous poster hash: d0fab...c8c Swiss anbefaler 7 dager på, 7 dager hvile hvor huden bygger seg opp, så 7 dager på igjen, 7 dager hvile til ønsket resultat oppnås. Etter det kan man bruke den som passer seg og huden sin. For meg passer min rutine, men noen kan kanskje ikke rulle mer enn annenhver dag og så la huden hvile. Min er sensitiv i den forstand at den tåler kremer og slikt dårlig, men tåler "tøff" behandling som nålene gir. Det er jo de som fint kan bruke 1 mm i ansiktet, mens andre tåler kun 0,2 mm. Man må prøve seg litt frem
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 Det lurer jeg og på. Leser så mye forskjellig om hvor ofte og hvor lange nåler. Jeg ruller litt innimellom, har kjøpt alle mine på ebay og bruker serum på etterpå. På ebay får man en god face roller for 30 kr. Er fornøyd med resultatet, men har ikke fått noen rutine på rullingen ift antall ganger jeg skal gjøre det. Anonymous poster hash: 69c6b...fee
conchita Skrevet 19. mai 2015 #17 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har bestilt den fra Ame pure nå, jeg er gammel så håper det har effekt på rynker jeg da. Det var dette med kollagenstimulering som lokket meg til å prøve. Har lest mye bra om den på andre forum.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #18 Skrevet 19. mai 2015 Fikk min body roller I dag 😄😄 Gleder meg til å prøve! Skal bli deilig å få rullet ansiktet igjen. Et tips: jeg syntes det var litt ubehagelig å rulle I ansiktet, spesielt pannen. Men da jeg rullet etter å ha dusjet, var det mye bedre! Kanskje pga varmen fra dusjen eller noe. Vet ikke. Men det var I allefall mye bedre å rulle etter en varm dusj 😊 Anonymous poster hash: 60345...73b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #19 Skrevet 19. mai 2015 Det lurer jeg og på. Leser så mye forskjellig om hvor ofte og hvor lange nåler. Jeg ruller litt innimellom, har kjøpt alle mine på ebay og bruker serum på etterpå. På ebay får man en god face roller for 30 kr. Er fornøyd med resultatet, men har ikke fått noen rutine på rullingen ift antall ganger jeg skal gjøre det. Anonymous poster hash: 69c6b...fee Jeg har også kjøpt mine på ebay. Jeg syns huden min blir litt rød og flasser litt etter noen dager. Gjør din det eller er det jeg som går for grundig til verks når jeg først har tid? Jeg bruker 0,5 mm. Hvilket serum bruker du? Anonymous poster hash: f44e2...e12
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #20 Skrevet 19. mai 2015 Det lurer jeg og på. Leser så mye forskjellig om hvor ofte og hvor lange nåler. Jeg ruller litt innimellom, har kjøpt alle mine på ebay og bruker serum på etterpå. På ebay får man en god face roller for 30 kr. Er fornøyd med resultatet, men har ikke fått noen rutine på rullingen ift antall ganger jeg skal gjøre det. Anonymous poster hash: 69c6b...fee Jeg har også kjøpt mine på ebay. Jeg syns huden min blir litt rød og flasser litt etter noen dager. Gjør din det eller er det jeg som går for grundig til verks når jeg først har tid? Jeg bruker 0,5 mm. Hvilket serum bruker du? Anonymous poster hash: f44e2...e12 Jeg blir rødt og litt stram I huden. Men det går over ila natta. Man skal jo ikke sminke huden på 10- 12 timer etter behandling, så greit å gjøre det før man skal legge seg 😊 Anonymous poster hash: 60345...73b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #21 Skrevet 19. mai 2015 Dette har jeg lyst til å prøve, har store porer i ansiktet. Men dere som kjøper sånne ruller, kjøpre dere ferdige pakker med kremer og oljer og evt andre ting man trenger. Noen som vil legge ut link til hva de har kjøpt? Jeg blir litt usikker når jeg kikker rundt på de forskjellige sidene. Anonymous poster hash: ec883...f79
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #22 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har kjøpt pakke med rulle, krem og spray til ansiktet. Og pakke med rulle, kremer og spray til kroppen. Anonymous poster hash: 60345...73b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #23 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har kjøpt pakke med rulle, krem og spray til ansiktet. Og pakke med rulle, kremer og spray til kroppen. Anonymous poster hash: 60345...73b Hvor har du kjøpt det? Anonymous poster hash: ec883...f79
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #24 Skrevet 19. mai 2015 Viktig å pøse på med fuktighet etter å ha rullet! Og ikke rulle for mye på samme sted. Skal ikke holde på en evighet, det kan gjøre vondt verre. Bruker de serumene eller kremene jeg har tilgjengelig, og renser rulleren med rensesprit fra apoteket. Setter hele rullen ned i et lite glass med sprit og skyller av etter noen minutter. Viktig å ikke rulle på uren hud- direkte på kviser, og unngå å rulle på føflekker. Anonymous poster hash: 69c6b...fee
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #25 Skrevet 19. mai 2015 Hvilke merker bruker dere, jenter, og hvor mye kjøper slike ruller? Anonymous poster hash: dc1f3...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå