Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #51 Del Skrevet 7. juni 2015 1dpo i dag Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147247062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sikkertforgammel Skrevet 7. juni 2015 #52 Del Skrevet 7. juni 2015 1dpo i dag Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b Sex mandag og onsdag her! Tror det er litt langt unna el for min del... Tror jeg hadde el i går kveld? Så 1 dpo her og. Muligens! Har hatt elslim siden torsdags kveld. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147247183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baremeg1 Skrevet 7. juni 2015 #53 Del Skrevet 7. juni 2015 Rugedag nr fire her🙈✌️ Dagene går saaaakte! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147247234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 7. juni 2015 #54 Del Skrevet 7. juni 2015 melder meg inn her, i håp om full klaff på første pp :-) Ikm uke 25 ikm Mandag 15.juni: Elise90 pp4, kjerringa-mot-straumen pp1, Anonymsuperbruker pp10 ikm Tirsdag 16.juni:attpåklattnr2 pp4. ikm Onsdag 17.juni: Baremeg1 ikm Torsdag 18.juni: Mingemaura pp7, fruenfrahavet pp1 ikm Fredag 19.juni:M79 ikm Lørdag 20.juni:mammatil2 ikm Søndag 21.juni:håpefullmamma:) pp 11,Drømmekoppen pp8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147247284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 7. juni 2015 #55 Del Skrevet 7. juni 2015 melder meg inn her, i håp om full klaff på første pp :-) Ikm uke 25 ikm Mandag 15.juni: Elise90 pp4, kjerringa-mot-straumen pp1, Anonymsuperbruker pp10 ikm Tirsdag 16.juni:attpåklattnr2 pp4. ikm Onsdag 17.juni: Baremeg1 ikm Torsdag 18.juni: Mingemaura pp7, fruenfrahavet pp1 ikm Fredag 19.juni:M79 ikm Lørdag 20.juni:mammatil2 ikm Søndag 21.juni:håpefullmamma:) pp 11,Drømmekoppen pp8 Om en uke begynner det å nærme seg testing!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147247288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. juni 2015 #56 Del Skrevet 7. juni 2015 Å kjekt at du er positiv mammatil2, for vi har ganske like forutsetninger denne mnd... Her hadde jeg eggløsning i ettermiddag, og sex onsdag og torsdags kveld... Håååååååper mannen har veeeeldig gode svømmere Hvis du hadde sex torsdag og eggløsning lørdag er det jo bare ca.2 dager mellom. Jeg har lest at det beste tidspunktet for oppnå befruktning var å ha sex 2 døgn før eggløsning. Så da ligger vi godt an Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b Å så kjekt:) Ja da ligger vi godt an:) Ingen tvil for min del at el var i går. Hadde el slim torsdag, fredag og delvis i går, samt en igjenkjennbar smerte i det jeg tipper er venstre eggstokk;) I dag er det absolutt ingen el slim igjen, og da er el overstått. Så da satser jeg på at vi ihvertfall har fått gjort ting på rett tid denne gangen;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147247708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
attpåklattnr2 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #57 Del Skrevet 7. juni 2015 Har kommet til 5 dpo. Har gått ganske fort hittil da jeg har vært på skolesamling i 4 dager. Håper de neste 4 dagene til testing går like fort 😀 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147248025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #58 Del Skrevet 7. juni 2015 Å kjekt at du er positiv mammatil2, for vi har ganske like forutsetninger denne mnd... Her hadde jeg eggløsning i ettermiddag, og sex onsdag og torsdags kveld... Håååååååper mannen har veeeeldig gode svømmere Hvis du hadde sex torsdag og eggløsning lørdag er det jo bare ca.2 dager mellom. Jeg har lest at det beste tidspunktet for oppnå befruktning var å ha sex 2 døgn før eggløsning. Så da ligger vi godt an Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b Å så kjekt:) Ja da ligger vi godt an:) Ingen tvil for min del at el var i går. Hadde el slim torsdag, fredag og delvis i går, samt en igjenkjennbar smerte i det jeg tipper er venstre eggstokk;) I dag er det absolutt ingen el slim igjen, og da er el overstått. Så da satser jeg på at vi ihvertfall har fått gjort ting på rett tid denne gangen;) Jeg fikk heller ikke mer slim i dag, bare litt hvitt. Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147248396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 8. juni 2015 #59 Del Skrevet 8. juni 2015 Første dagene etter el gikk veldig sakte, men nå synes jeg det går unna plutselig, hehe. Allerede 7 dpo i dag. Tenker på prøve å holde meg unna testing til fredag. Da er jeg 11 dpo. :-) drømmer mye rart om dagen, og får sinneutbrudd som går over etter 2 min! Haha. Stakkars mannen. Men det kan jo bare være pms det, så tenker ikke noen av delene er symptomer! Vil ikke ha for store forhåpninger. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147249450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mingemaura Skrevet 8. juni 2015 #60 Del Skrevet 8. juni 2015 Er så kjipt.. Fikk beskjed av gynekolog på CD15; "Kan ikke se noe egg her. Enten har du hatt eggløsning eller så får du det desverre ikke. Men har du hatt EL så er slimhinnen for tynn til at egget kan feste seg". Temperaturen min hadde gått opp den dagen så håpet mitt var fortsatt der om at EL var dagen før og kanskje han bare så litt feil eller kanskje egget var veldig sta og kanskje kom til å feste seg uansett! på CD18 fikk jeg EL-tester i posten, og den var veldig sterk men ikke positiv og dagen etter var den 100% negativ. Kunne såvidt skimte en strek, så da tok jeg det som en selvfølge at EL hadde vært på CD14. Men i går gikk temperaturen min veldig mye ned (nesten helt ned til coverlinja) og i dag var den faktisk gått enda mere ned... Skjønner ingenting lenger og blir så lei meg og deprimert av alt som skjer for tiden. SKal ta nye blodprøver (progesteron) på onsdag og en "E2" prøve på CD3.. På bare 2 uker har jeg fått beskjed om endometriose, alt for tynne slimhinner i livmor (så egg ikke kan feste seg), sjeldne eggløsninger, betennelsesceller og celleforandringer i livmorhalsen. Har fått innkallelse til kikhullsoperasjon i august, men alt føles bare negativt ut nå for tiden. Vet ikke hva jeg skal tenke eller føle, og selv om jeg er verdens lykkeligste som har en så fantastisk datter fra før så føler jeg meg veldig ubrukelig. Har hatt store celleforandringer nå i 2 år (sykehuset rota bort prøvene mine så fikk ikke vite det før nå, venter på svret på de nye prøvene) og har gått med SÅ store smerter i egglederne og livmoren nå i 2 hele år uten at noen leger har tatt meg seriøst. Jeg er snart 23 år, og føler allerede at jeg ikke får gjort noe mere "verdig" med livet. Er sparka skikkelig i ræva med all den her infoen og har det skikkelig kjipt. Hver dag føles ut som en evighet og alt jeg tenker på er det værste. Bah, litt syting fra meg - men har ikke fortalt dette til noen andre enn samboer (som er VELDIG støttende!) men samtidig føler jeg ikke at jeg vil "klage" så mye til han Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147249614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aalesundfrøkna Skrevet 8. juni 2015 #61 Del Skrevet 8. juni 2015 Hei, da er jeg tilbake etter en good stund opphold :-) Oppdatering fra oss: prøvere nå i over 2 år ! Vi begge et blitt utredet, jeg har fått beskjed om at jeg ikke har El, så har gått på 3-4 runder med Pergotime, utenhell, har ok store nok egg, men ikke sprekker. Så bynt med femar. Har også hatt kikhuls operasjon for utredning for barnløshet, men di fant ikke noe der. Så nå er jeg 10-11 dpo, sitter med murringer og veldig mye utflod.. med det bruker jeg liksom å ha før mensen uansett.. :S Har merket idag og igår at jeg blir veldig svimmel når jeg røyser meg fort. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147250965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #62 Del Skrevet 9. juni 2015 Oi, jeg fikk bittelitt rosa utflod på papiret i morges. Jeg har hatt festeblødning hver gang jeg har vært gravid tidligere, så dette er noe jeg bevisst ser etter i dpo-land. Og i dag kom det, samme rosa farge! Jeg har aldri hatt rosafarge mellom eggløsning og ikm uten å være gravid. Men jeg er jo bare 3 dpo (tar utgangspunkt i siste dag med slim), men jeg hadde jo eggløsningssmerter på fredag, så da er jeg kanskje 4dpo i stedet. Ååå, nå fikk jeg virkelig håpet opp! Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147251735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #63 Del Skrevet 9. juni 2015 Er så kjipt.. Fikk beskjed av gynekolog på CD15; "Kan ikke se noe egg her. Enten har du hatt eggløsning eller så får du det desverre ikke. Men har du hatt EL så er slimhinnen for tynn til at egget kan feste seg". Temperaturen min hadde gått opp den dagen så håpet mitt var fortsatt der om at EL var dagen før og kanskje han bare så litt feil eller kanskje egget var veldig sta og kanskje kom til å feste seg uansett! på CD18 fikk jeg EL-tester i posten, og den var veldig sterk men ikke positiv og dagen etter var den 100% negativ. Kunne såvidt skimte en strek, så da tok jeg det som en selvfølge at EL hadde vært på CD14. Men i går gikk temperaturen min veldig mye ned (nesten helt ned til coverlinja) og i dag var den faktisk gått enda mere ned... Skjønner ingenting lenger og blir så lei meg og deprimert av alt som skjer for tiden. SKal ta nye blodprøver (progesteron) på onsdag og en "E2" prøve på CD3.. På bare 2 uker har jeg fått beskjed om endometriose, alt for tynne slimhinner i livmor (så egg ikke kan feste seg), sjeldne eggløsninger, betennelsesceller og celleforandringer i livmorhalsen. Har fått innkallelse til kikhullsoperasjon i august, men alt føles bare negativt ut nå for tiden. Vet ikke hva jeg skal tenke eller føle, og selv om jeg er verdens lykkeligste som har en så fantastisk datter fra før så føler jeg meg veldig ubrukelig. Har hatt store celleforandringer nå i 2 år (sykehuset rota bort prøvene mine så fikk ikke vite det før nå, venter på svret på de nye prøvene) og har gått med SÅ store smerter i egglederne og livmoren nå i 2 hele år uten at noen leger har tatt meg seriøst. Jeg er snart 23 år, og føler allerede at jeg ikke får gjort noe mere "verdig" med livet. Er sparka skikkelig i ræva med all den her infoen og har det skikkelig kjipt. Hver dag føles ut som en evighet og alt jeg tenker på er det værste. Bah, litt syting fra meg - men har ikke fortalt dette til noen andre enn samboer (som er VELDIG støttende!) men samtidig føler jeg ikke at jeg vil "klage" så mye til han Dårlig av sykehuset å rote bort prøvene! Men de anbefaler jo testing hvert 3år, hvis jeg husker rett. Om du har hatt celleforandringer i 2år, så går det nok bra, med tanke på 3år mellom hver testing. Har de ikke sagt noe for å berolige deg, eller gav de bare beskjed om celleforandringer? Håper du får svar fort, det er ikke kjekt å gå rundt å vente på Anonymous poster hash: af8b7...f3b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147251762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mingemaura Skrevet 9. juni 2015 #64 Del Skrevet 9. juni 2015 Er så kjipt.. Fikk beskjed av gynekolog på CD15; "Kan ikke se noe egg her. Enten har du hatt eggløsning eller så får du det desverre ikke. Men har du hatt EL så er slimhinnen for tynn til at egget kan feste seg". Temperaturen min hadde gått opp den dagen så håpet mitt var fortsatt der om at EL var dagen før og kanskje han bare så litt feil eller kanskje egget var veldig sta og kanskje kom til å feste seg uansett! på CD18 fikk jeg EL-tester i posten, og den var veldig sterk men ikke positiv og dagen etter var den 100% negativ. Kunne såvidt skimte en strek, så da tok jeg det som en selvfølge at EL hadde vært på CD14. Men i går gikk temperaturen min veldig mye ned (nesten helt ned til coverlinja) og i dag var den faktisk gått enda mere ned... Skjønner ingenting lenger og blir så lei meg og deprimert av alt som skjer for tiden. SKal ta nye blodprøver (progesteron) på onsdag og en "E2" prøve på CD3.. På bare 2 uker har jeg fått beskjed om endometriose, alt for tynne slimhinner i livmor (så egg ikke kan feste seg), sjeldne eggløsninger, betennelsesceller og celleforandringer i livmorhalsen. Har fått innkallelse til kikhullsoperasjon i august, men alt føles bare negativt ut nå for tiden. Vet ikke hva jeg skal tenke eller føle, og selv om jeg er verdens lykkeligste som har en så fantastisk datter fra før så føler jeg meg veldig ubrukelig. Har hatt store celleforandringer nå i 2 år (sykehuset rota bort prøvene mine så fikk ikke vite det før nå, venter på svret på de nye prøvene) og har gått med SÅ store smerter i egglederne og livmoren nå i 2 hele år uten at noen leger har tatt meg seriøst. Jeg er snart 23 år, og føler allerede at jeg ikke får gjort noe mere "verdig" med livet. Er sparka skikkelig i ræva med all den her infoen og har det skikkelig kjipt. Hver dag føles ut som en evighet og alt jeg tenker på er det værste. Bah, litt syting fra meg - men har ikke fortalt dette til noen andre enn samboer (som er VELDIG støttende!) men samtidig føler jeg ikke at jeg vil "klage" så mye til han Dårlig av sykehuset å rote bort prøvene! Men de anbefaler jo testing hvert 3år, hvis jeg husker rett. Om du har hatt celleforandringer i 2år, så går det nok bra, med tanke på 3år mellom hver testing. Har de ikke sagt noe for å berolige deg, eller gav de bare beskjed om celleforandringer? Håper du får svar fort, det er ikke kjekt å gå rundt å vente på Anonymous poster hash: af8b7...f3b Fikk bare beskjed om at celleprøvene viste utslag på betennelsesceller og platepitelceller med bekrymringsverdig forandring og nye prøver måtte sendes inn. De skulle egentlig hatt nye prøver etter 1 år, men når det ikke kom så gikk det en "alarm" hos dem så de måtte innkalle meg til nye... 1 år for seint. Helt utrolig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147251990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull27 Skrevet 9. juni 2015 #65 Del Skrevet 9. juni 2015 Er så kjipt.. Fikk beskjed av gynekolog på CD15; "Kan ikke se noe egg her. Enten har du hatt eggløsning eller så får du det desverre ikke. Men har du hatt EL så er slimhinnen for tynn til at egget kan feste seg". Temperaturen min hadde gått opp den dagen så håpet mitt var fortsatt der om at EL var dagen før og kanskje han bare så litt feil eller kanskje egget var veldig sta og kanskje kom til å feste seg uansett! på CD18 fikk jeg EL-tester i posten, og den var veldig sterk men ikke positiv og dagen etter var den 100% negativ. Kunne såvidt skimte en strek, så da tok jeg det som en selvfølge at EL hadde vært på CD14. Men i går gikk temperaturen min veldig mye ned (nesten helt ned til coverlinja) og i dag var den faktisk gått enda mere ned... Skjønner ingenting lenger og blir så lei meg og deprimert av alt som skjer for tiden. SKal ta nye blodprøver (progesteron) på onsdag og en "E2" prøve på CD3.. På bare 2 uker har jeg fått beskjed om endometriose, alt for tynne slimhinner i livmor (så egg ikke kan feste seg), sjeldne eggløsninger, betennelsesceller og celleforandringer i livmorhalsen. Har fått innkallelse til kikhullsoperasjon i august, men alt føles bare negativt ut nå for tiden. Vet ikke hva jeg skal tenke eller føle, og selv om jeg er verdens lykkeligste som har en så fantastisk datter fra før så føler jeg meg veldig ubrukelig. Har hatt store celleforandringer nå i 2 år (sykehuset rota bort prøvene mine så fikk ikke vite det før nå, venter på svret på de nye prøvene) og har gått med SÅ store smerter i egglederne og livmoren nå i 2 hele år uten at noen leger har tatt meg seriøst. Jeg er snart 23 år, og føler allerede at jeg ikke får gjort noe mere "verdig" med livet. Er sparka skikkelig i ræva med all den her infoen og har det skikkelig kjipt. Hver dag føles ut som en evighet og alt jeg tenker på er det værste. Bah, litt syting fra meg - men har ikke fortalt dette til noen andre enn samboer (som er VELDIG støttende!) men samtidig føler jeg ikke at jeg vil "klage" så mye til han Dårlig av sykehuset å rote bort prøvene! Men de anbefaler jo testing hvert 3år, hvis jeg husker rett. Om du har hatt celleforandringer i 2år, så går det nok bra, med tanke på 3år mellom hver testing. Har de ikke sagt noe for å berolige deg, eller gav de bare beskjed om celleforandringer? Håper du får svar fort, det er ikke kjekt å gå rundt å vente på Anonymous poster hash: af8b7...f3b Fikk bare beskjed om at celleprøvene viste utslag på betennelsesceller og platepitelceller med bekrymringsverdig forandring og nye prøver måtte sendes inn. De skulle egentlig hatt nye prøver etter 1 år, men når det ikke kom så gikk det en "alarm" hos dem så de måtte innkalle meg til nye... 1 år for seint. Helt utrolig. Skikkelig dårlig av sykehuset! Håper virkelig du får svar fort og at alt ordner seg for deg <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147252008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mingemaura Skrevet 9. juni 2015 #66 Del Skrevet 9. juni 2015 Er så kjipt.. Fikk beskjed av gynekolog på CD15; "Kan ikke se noe egg her. Enten har du hatt eggløsning eller så får du det desverre ikke. Men har du hatt EL så er slimhinnen for tynn til at egget kan feste seg". Temperaturen min hadde gått opp den dagen så håpet mitt var fortsatt der om at EL var dagen før og kanskje han bare så litt feil eller kanskje egget var veldig sta og kanskje kom til å feste seg uansett! på CD18 fikk jeg EL-tester i posten, og den var veldig sterk men ikke positiv og dagen etter var den 100% negativ. Kunne såvidt skimte en strek, så da tok jeg det som en selvfølge at EL hadde vært på CD14. Men i går gikk temperaturen min veldig mye ned (nesten helt ned til coverlinja) og i dag var den faktisk gått enda mere ned... Skjønner ingenting lenger og blir så lei meg og deprimert av alt som skjer for tiden. SKal ta nye blodprøver (progesteron) på onsdag og en "E2" prøve på CD3.. På bare 2 uker har jeg fått beskjed om endometriose, alt for tynne slimhinner i livmor (så egg ikke kan feste seg), sjeldne eggløsninger, betennelsesceller og celleforandringer i livmorhalsen. Har fått innkallelse til kikhullsoperasjon i august, men alt føles bare negativt ut nå for tiden. Vet ikke hva jeg skal tenke eller føle, og selv om jeg er verdens lykkeligste som har en så fantastisk datter fra før så føler jeg meg veldig ubrukelig. Har hatt store celleforandringer nå i 2 år (sykehuset rota bort prøvene mine så fikk ikke vite det før nå, venter på svret på de nye prøvene) og har gått med SÅ store smerter i egglederne og livmoren nå i 2 hele år uten at noen leger har tatt meg seriøst. Jeg er snart 23 år, og føler allerede at jeg ikke får gjort noe mere "verdig" med livet. Er sparka skikkelig i ræva med all den her infoen og har det skikkelig kjipt. Hver dag føles ut som en evighet og alt jeg tenker på er det værste. Bah, litt syting fra meg - men har ikke fortalt dette til noen andre enn samboer (som er VELDIG støttende!) men samtidig føler jeg ikke at jeg vil "klage" så mye til han Dårlig av sykehuset å rote bort prøvene! Men de anbefaler jo testing hvert 3år, hvis jeg husker rett. Om du har hatt celleforandringer i 2år, så går det nok bra, med tanke på 3år mellom hver testing. Har de ikke sagt noe for å berolige deg, eller gav de bare beskjed om celleforandringer? Håper du får svar fort, det er ikke kjekt å gå rundt å vente på Anonymous poster hash: af8b7...f3b Fikk bare beskjed om at celleprøvene viste utslag på betennelsesceller og platepitelceller med bekrymringsverdig forandring og nye prøver måtte sendes inn. De skulle egentlig hatt nye prøver etter 1 år, men når det ikke kom så gikk det en "alarm" hos dem så de måtte innkalle meg til nye... 1 år for seint. Helt utrolig. Skikkelig dårlig av sykehuset! Håper virkelig du får svar fort og at alt ordner seg for deg <3 Takk <3 får vite mer nå i slutten av juni ang de nye prøvene - han skulle ringe meg, så her er fingrene krysset! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147252074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull27 Skrevet 9. juni 2015 #67 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg får vel egentlig bare vente på Tr nå. Var hos gynekologen på søndag for en vanlig sjekk og da kunne han se at eg hadde hatt eggløsning fra venstre side. Han målte livmorslimhinnen til 9 mm og sa at det sikkert var liten sannsynlig for at eg var gravid nå for da hadde gjerne livmorslimhinnen vært tykkere. Men han sa vel også at det var litt for tidlig å.vite så eg krysser fingrene og håper uansett! Føler jeg ser gravide og babyer overalt under denne prøvetiden. Høres sikkert helt fjern ut:/ flere som føler det sånn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147252128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
attpåklattnr2 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #68 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg får vel egentlig bare vente på Tr nå. Var hos gynekologen på søndag for en vanlig sjekk og da kunne han se at eg hadde hatt eggløsning fra venstre side. Han målte livmorslimhinnen til 9 mm og sa at det sikkert var liten sannsynlig for at eg var gravid nå for da hadde gjerne livmorslimhinnen vært tykkere. Men han sa vel også at det var litt for tidlig å.vite så eg krysser fingrene og håper uansett! Føler jeg ser gravide og babyer overalt under denne prøvetiden. Høres sikkert helt fjern ut:/ flere som føler det sånn? du er ikke alene..var i Oslo i helga og synes jeg så hundrevis av gravid..hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147252184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #69 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg ser også mange gravide "hele tiden". Er misunnelig på de fine gravidmagene Jeg måtte sjekke livmortappen i dag. Jeg har kjent mye på den i tidligere PP og da har den alltid vekslet mellom å være høyt/lavt og alltid noenlunde hard. Men i dag var den kjempe myk! Tror ikke jeg har kjent den så myk før. Men skal holde meg borte fra tappetafsing fremover i tilfelle jeg er gravid. Håper det er et tegn. Jeg tar alt uvanlig som tegn Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147252269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 9. juni 2015 #70 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg får vel egentlig bare vente på Tr nå. Var hos gynekologen på søndag for en vanlig sjekk og da kunne han se at eg hadde hatt eggløsning fra venstre side. Han målte livmorslimhinnen til 9 mm og sa at det sikkert var liten sannsynlig for at eg var gravid nå for da hadde gjerne livmorslimhinnen vært tykkere. Men han sa vel også at det var litt for tidlig å.vite så eg krysser fingrene og håper uansett! Føler jeg ser gravide og babyer overalt under denne prøvetiden. Høres sikkert helt fjern ut:/ flere som føler det sånn? du er ikke alene..var i Oslo i helga og synes jeg så hundrevis av gravid..hehe Så flere gravide i dag....! Veldig typisk!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147253083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvepånr2 Skrevet 10. juni 2015 #71 Del Skrevet 10. juni 2015 Hei alle sammen. Vi er i gang med prøving igjen, dette er pp2. Tester med eggløsningstester fra start av denne gangen, da det tok oss nærmere to år å bli gravid forrige gang. Håper det vil klaffe myyyye fortere denne gangen *krysserfingrene*! IKM 19 juni her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147254105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. juni 2015 #72 Del Skrevet 10. juni 2015 Da har en venninne AKKURAT født sitt 3. barn En annen venninne har termin i september. En kusine i november. Kjenner mange mange flere også som er gravid akkurat nå Er alltid slik når man selv prøver.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147255062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mingemaura Skrevet 10. juni 2015 #73 Del Skrevet 10. juni 2015 Når skal dere begynne med testingen? Jeg vet at sjansen er minimal hos meg - men håpet er der jo enda! Er 8 DPO i dag (hvis jeg faktisk hadde EL) så er jo litt spent. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147255104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
attpåklattnr2 Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #74 Del Skrevet 10. juni 2015 Er 8 dpo i dag og med 60 strips liggende brente jeg av 1 test og den ble selvsagt blendahvit 😉😉 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147255260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull27 Skrevet 10. juni 2015 #75 Del Skrevet 10. juni 2015 Eg er vel ca 9 dpo idag.. Testet med.en strips igår men visste vel på forhånd at den ikke kom.til å vise noe.. Følt meg litt oppblåst osv de siste dagene men det er nok bare Tr som er like rundt hjørnet 😞 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215774--/page/3/#findComment-147255492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå