Prøvepånr2 Skrevet 14. juni 2015 #126 Skrevet 14. juni 2015 Her kom mensen idag.. Ble kort syklus på 22 dager. Og ikke merket jeg noe til el heller, ikke ett eneste lite tegn.. Men det må vel ha vært eller? Trodde jeg kjente kroppen godt, men den overrasket nå... Begynner på pp 9 Sukk - det var kjedelig! Rart hvor den plutselig overrasker ja, sykt irriterende! Og må vel hatt EL for å få mensen? Tror det.. Lykke til neste pp, håper det er mnd den sitter! Klem
Prøvepånr2 Skrevet 14. juni 2015 #127 Skrevet 14. juni 2015 Jeg kjenner symptomer hele tiden jeg, og må prøve å overbevise meg selv at det sikkert er slik hele tiden, bare at jeg ikke merker det når vi ikke prøver... Akkurat som jeg ser fine gravide mager over alt! Og blir besatt av å lese på forum her og om graviditet og alt som hører med. Håper vi blir gravide før sommeren (som egentlig allerede er her). Skrev også tidligere at jeg ikke brukte å teste, men måtte igår da det ble så mye snakk om det her, hahaha. Det var jo aaaaltfor tidlig, jeg tror EL var forrige helg *ristepåhodetavmegselv* Håper det blir mange positive tester her denne uken Jeg gidder hvertfall ikke kaste vekk mer penger på unødvendig testing. Så jeg venter til lørdag med å teste. Har brukt sikkert 1000 kr på tester bare de 2 siste mnd. Om tanta dukker opp til helga skal jeg bestille el-tester og g.tester fra BT. Kan jo ikke bruke 400-500 kr hver mnd på CB og a1... Ble gravid i 2.pp med yngste, men det er noen år siden og jeg er godt voksen så..... Er jo ikke sikkert vi kan få flere engang!? Hvem vet. Har ingen symptomer nå. Ikke annet enn at jeg har endel hvit utflod, og at pmskvisene er på plass! Sist jeg sjekket var livmortappen langt ned. Er noen dager siden. Men det trenger ikke nødvendigvis bety hverken det ene eller det andre. Lykke til, dere med ikm de nærmeste dagene Ja, jeg bestilte fra billig tester når jeg fikk mensen sist, det er så sykt dyrt på apoteket. Så om jeg er så heldig å få positiv test, tester jeg med en apotektest også, bare for å være sikker (som om de er mer presise for at de er dyre... Er jo ikke det..) Håper du slipper å bestille tester da
Mars17 Skrevet 14. juni 2015 #128 Skrevet 14. juni 2015 Jeg sovnet i bilen som passasjer først i går utenfor en butikk, og i dag igjen mens bi kjørte.. Flashback til 1 trimester for 2 år siden.. :-) hååååper godfeelingen er rett.. Lurer på å kjøpe noen tester i morgen og ta.. Blir da 10 dpo, vet det er tidlig men jeg er sykt utålmodig kjenner jeg..
kjerringa-mot-straumen Skrevet 15. juni 2015 #129 Skrevet 15. juni 2015 Negativ test, men ingen tr i dag.. Har ikke den store troen, men holder på håpet så lenge tr holder seg unna😜
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #130 Skrevet 15. juni 2015 Føles som tr kommer hvert øyeblikk men så langt ikke sett noe til den. Har murringer i magen, og sykt ømme pupper. Kan ikke huske de bruker å være så ømme før tr kommer. Er 12 dpo nå så ett par dager igjen før tr skal melde sin ankomst. Kvalmen jeg hadde er det ikke blitt noe mer av så det var nok ett magevirus uten oppkast som slo meg helt ut. Selv om jeg er glad den grusomme kvalen ga seg er det trist også siden det da ser dårlig ut for meg denne PP. Anonymous poster hash: 2a261...0ee
Håpefull27 Skrevet 15. juni 2015 #131 Skrevet 15. juni 2015 Da er uken her:) Håper det blir mange positive tester! Føler selv at Tr er på vei her:-/
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #132 Skrevet 15. juni 2015 Jeg tok en test i dag, en boots test. Har ingen erfaring med disse, men kjøpte dem fordi de var billige (med 2 stk). Den får kryss hvis den er positiv, noe det ikke kom. Ble veldig skuffet og nektet å tro det, dessuten var det ikke på morgenurin. Da jeg så på den igjen etter en stund kunne jeg så vidt skimte noe. Jeg åpnet den (ja, vet at alle bim damer synes det er idiotisk), og da så jeg en lys blå strek! Vet ikke hva jeg skal tro, men vil i hvert fall ikke tro at jeg ikke er gravid Heldigvis kjøpte jeg to tester, så da blir det testing igjen i morgen eller overmorgen på morgenurin. Jeg er 10dpo i dag. Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b
Håpefull27 Skrevet 15. juni 2015 #133 Skrevet 15. juni 2015 TR på meg idag! :-( noen dager tidligere enn forventet men får bare se positivt på at da er det ikke så lenge til eggløsning igjen og ny Pp. Lykke til alle dere andre som ikke har sett noe til tr ennå krysser fingrene for dere!
fruenfrahavet Skrevet 15. juni 2015 #134 Skrevet 15. juni 2015 Her har korsryggsmertene meldt seg, og magen står ut som en ballong. Regner med å ha TR her i løpet av det neste døgnet...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. juni 2015 #135 Skrevet 15. juni 2015 Jeg føler egentlig lite håp denne runden. Mest av alt er det fordi jeg ikke fikk positiv el test denne gangen, men og fordi vi nå har prøvd så lenge.... Æsj.. Kjenner meg litt motløs. Har gitt meg selv frist fram til jul med å bli gravid, og hvis ikke det klaffer innen da, må jeg revurdere, og ta noen runder med meg selv på om jeg klarer å få ro med at det ikke blir flere barn Akkurat nå klarer jeg ikke å skjønne at jeg skal kunne klare det. Så hååååper det klaffer innen jul!!!!!!! Hvor lenge har dere prøvd? Vi brukte lang tid på første, og jeg har sagt at dersom det tar like lang tid med andre så blir det bare to.. Men jeg har så veldig lyst på tre, så den avgjørelsen forstår jeg sitter langt inne! Håper det klaffer for dere snart! Vi har vel prøvd i litt over ett år. Men har ikke brukt prevensjon siden jeg fikk nummer 2 for 3 år siden (brukte pp piller i 1.5mnd rett etter fødsel, ellers ingenting), og har egentlig alltid lagt inn litt aksjer da jeg vet at baby laging tar tid her i gården. Eldstemann tok kun 5 pp. Nr 2 tok 1 år og 5 mnd og nå er vi altså på godt over ett år med prøving.. Ja det er liksom noe med det man ser for seg.. Jeg har egentlig alltid sett for meg 4 barn, men pga min alder og at det tar sånn tid, så ser vi at det blir max 3 barn (dersom det ikke blir tvillinger da;) ) Men jeg tror jeg skal klare å roe meg etter 3, da dette er noe jeg har skjønt en god stund allerede, og er mer innstilt på nå enn da jeg var yngre. Håååper det klaffer snart for dere også!!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. juni 2015 #136 Skrevet 15. juni 2015 mammatil2: Høres utrolig spennende ut for din del denne pp:) Masse lykke til!!!!!
anonymsuperbruker Skrevet 15. juni 2015 #137 Skrevet 15. juni 2015 Fikk mensen en dag før IKM... Så hiver oss på neste runde
Prøvepånr2 Skrevet 15. juni 2015 #138 Skrevet 15. juni 2015 Jeg er skikkelig oppblåst idag og mye murringer. Så da er det vel ikkje vår tur denne pp heller, selv om jeg fortsatt har litt håp. Men kjenner meg litt skuffet og. Vi som var skikkelig god på askjeleggingen denne måneden, hehe. Er veldig spent på om det er noen som får positiv test denne uken, håper det!
Sikkertforgammel Skrevet 15. juni 2015 #139 Skrevet 15. juni 2015 Jeg er skikkelig oppblåst idag og mye murringer. Så da er det vel ikkje vår tur denne pp heller, selv om jeg fortsatt har litt håp. Men kjenner meg litt skuffet og. Vi som var skikkelig god på askjeleggingen denne måneden, hehe. Er veldig spent på om det er noen som får positiv test denne uken, håper det! Haha, det blir vel meg da, som absolutt ikke har noen forhåpninger eller tro på at vi klarer det denne mnd (heller)... Det hadde vært typisk meg!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #140 Skrevet 16. juni 2015 Tok ny test i morges, og der fikk jeg strek innen 10min (litt sterkere enn i går)! Oi da er jeg nok gravid da Har ingen symptomer utenom den festeblødningen. Er litt i sjokk merker jeg, klarer ikke helt å tro det Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #141 Skrevet 16. juni 2015 mammatil2: Høres utrolig spennende ut for din del denne pp:) Masse lykke til!!!!! Tusen takk, håper du også får en positiv test Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b
Sikkertforgammel Skrevet 16. juni 2015 #142 Skrevet 16. juni 2015 Tok ny test i morges, og der fikk jeg strek innen 10min (litt sterkere enn i går)! Oi da er jeg nok gravid da Har ingen symptomer utenom den festeblødningen. Er litt i sjokk merker jeg, klarer ikke helt å tro det Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b Gratulerer
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #144 Skrevet 16. juni 2015 Takk Jeg har jo vært gravid før, men husker ikke så mye om symptomene. Men husker jeg bare hadde lite symptomer, og det har jeg nå også. Har ikke ømme bryst, ikke utflod, ikke kviser, ikke kvalm(den kommer som regel i uke 7). Men tror jeg er litt mer sulten for tiden . Så hvis dere ikke har symptomer trenger det ikke være negativt. Mammatil2 Anonymous poster hash: af8b7...f3b
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. juni 2015 #145 Skrevet 16. juni 2015 Gratulerer så mye Mammatil2:) HERLIG:) Ja jeg håper jeg kommer etter om ikke alt for lenge! Masse lykke til videre:)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 16. juni 2015 #146 Skrevet 16. juni 2015 Gratulerer så mye mammatil2 😀😀😀 hvor lenge har dere prøvd? 😊😊
Mars17 Skrevet 16. juni 2015 #147 Skrevet 16. juni 2015 Gratulerer med positiv test!! Ikm på fredag, men synes jeg kjenner igjen mye symptomer fra sist så tenkte å teste i dag, men glemte helt å ta test i dag, håper jeg husker det i morgen :-) Noen flere som nærmer seg å teste?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #148 Skrevet 17. juni 2015 Ikm i dag. Tr bruker komme på natta men så langt ikke kommet, tar en test i morgen om ikke tr kommer i løpet av dagen eller kommende natt. Fortsatt ømme pupper som føles en smule større/hovne. Stikking og mens murringer har jeg hatt en ukes tid. Kryss fingrer for at tr holder seg unna og at det blir positiv test. Gratulerer med spiren mamma til 2 :-) Anonymous poster hash: 2a261...0ee
Mingemaura Skrevet 17. juni 2015 #149 Skrevet 17. juni 2015 IKM i går, men ingen TR her.. Fikk en negativ test 12 DPO, så har ikke testet etter det. Har en normal lutealfase på 13/14 dager (aldri gått over 14) men i dag er jeg på 15dpo.... Tok en EL-test i mårrest bare for å se, men den var veldig negativ. Såvidt strek, så orka ikke teste da heller. Hm. Hvordan skal egentlig livmortappen være nær mensen eller ved graviditet? Høyt eller lavt?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. juni 2015 #150 Skrevet 17. juni 2015 Mingemaura: Ved graviditet er den ofte høyt oppe, tykk, myk og fuktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå