Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Lønn er etter stillingskode 6559. Men vil det si i lønn? Anonymous poster hash: b94ab...c50
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 www.fo.no 6559 Konsulent Hvor mye du tjener kommer an på ansienntet og hva slags utdanning du har. Ikke alle med samme stillingskode har lik lønn. Anonymous poster hash: dd6f4...7a2
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Stillingskoden gir lønnsrammen, altså innenfor hvilket område lønnen kan være. Det eksakte lønnstrinnet avgjøres av ansiennitet etc. Hvor du finner for din kommune vet jeg ikke, men har du sjekket hjemmesiden? Min kommune (Oslo) har linker til lønnstabellene på websiden sin. Anonymous poster hash: c8f5e...429
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Oslo kommune er eget tariffområde. De har egne bestemmelser Kommunene i landet forøvrig forhandles felles via KS. Jeg vil anta at du finner lønnstabellene der KS.no I tillegg til stillingskoden er ansienniteten viktig. OG så er det slik at den lønnen som står i reglene er minimumslønn. Det er fullt mulig å få mer i mange stillinger. Jeg har aldri hatt minimumslønna og har jobbet i kommunal sektor i over 20 år. Anonymous poster hash: 17232...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå