Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Og klart å få en ren og pen hud? Jeg sliter sånn med kviser, først og fremst. Har også sorte prikker og rødet. Har prøvd så mye, behandlinger, forskjellige ting fra legen, hudfletter osv, ingenting hjelper. Føler meg så "møkkete" og lite attraktiv, og dette tærer på selvbildet. Er det noen som har en vidunderkur?? :-) Anonymous poster hash: 69e0e...051
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Eneste som hjalp på meg var Diane p-piller! Fikk helt perfekt hud i løpet av 3 mnd! Fikk et nytt liv etter det.... Anonymous poster hash: 7229b...ea8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Dere kommer til å le, men dette er helt seriøst! Jeg bruker pro active mot kviser og uren hud generelt. Helt genialt! Også har jeg også prøvd sånn face roller fra ame pure. Den er også helt genial! Etter fire behandlinger var alle porer borte! Merket ikke så mye på linjene I ansiktet, men må nok bruke den med for å få resultater der. Men porene ble I allefall borte etter fire behandlinger 😄 Anonymous poster hash: 9f5f2...287
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 ***Hudpleier ;-) Anonymous poster hash: 69e0e...051
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Det er jo hormonstyrt så jeg ville prøvd p-pillene Diane om jeg var deg. Selv ble jeg kvitt den urene huden da jeg måtte fjerne eggstokkene, nå tar jeg tabletter med hormoner for å ikke komme i overgangsalderen og med den jevne tilførselen av hormoner har den urene huden som var styrt av syklusen før helt borte. Anonymous poster hash: 3e3ec...e73
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Takk for tips, det skal prøves ut :-) Anonymous poster hash: 69e0e...051
Nullstress;) Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Det er jo hormonstyrt så jeg ville prøvd p-pillene Diane om jeg var deg. Selv ble jeg kvitt den urene huden da jeg måtte fjerne eggstokkene, nå tar jeg tabletter med hormoner for å ikke komme i overgangsalderen og med den jevne tilførselen av hormoner har den urene huden som var styrt av syklusen før helt borte. Anonymous poster hash: 3e3ec...e73 Å, jeg kjenner jeg trenger å snakke med deg! Jeg skal fjerne eggstokkene og har så mange spm! !! Kan du sende meg en mp, så kan jeg spørre deg om noe?????
PersilleBlomst Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Har hatt mye problemer med det selv og det som oftest hjelper på er å bare vaske med vann eller såpe for sensitiv hud, IKKE uren hud. Har også hatt hell med Lush sin Ultra Bland sin rens og Angels On Bare Skin. Kjempefornøyd med de. Ellers oppdaget jeg at huden min reagerte enormt på palmeolje så måtte passe på å ikke få i meg for mye salt og palmeolje (nudler etc). Fikk ALLTID svære kviser på haka og kjeven når jeg spiste palmeolje, kom ila minutter etterpå og klødde og var ømt og jævlig.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Det er jo hormonstyrt så jeg ville prøvd p-pillene Diane om jeg var deg. Selv ble jeg kvitt den urene huden da jeg måtte fjerne eggstokkene, nå tar jeg tabletter med hormoner for å ikke komme i overgangsalderen og med den jevne tilførselen av hormoner har den urene huden som var styrt av syklusen før helt borte. Anonymous poster hash: 3e3ec...e73 Å, jeg kjenner jeg trenger å snakke med deg! Jeg skal fjerne eggstokkene og har så mange spm! !! Kan du sende meg en mp, så kan jeg spørre deg om noe????? Jeg har sendt en melding til deg, bare å spørre Anonymous poster hash: 3e3ec...e73
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 Dere kommer til å le, men dette er helt seriøst! Jeg bruker pro active mot kviser og uren hud generelt. Helt genialt! Også har jeg også prøvd sånn face roller fra ame pure. Den er også helt genial! Etter fire behandlinger var alle porer borte! Merket ikke så mye på linjene I ansiktet, men må nok bruke den med for å få resultater der. Men porene ble I allefall borte etter fire behandlinger 😄 Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Jeg venter ame pure face roller i posten. Det er vel sånn at det ikke skal brukes på kviseutbrudd? Ble du kvitt lviseutbrudd etter bruk av den? Har aknearr og glinsende hud jeg vil bli kvitt. Har mellom 5 og 10 kviser i fjeset konstant og er drittlei. Bestilt legetime for videre utredning hos hudlege Anonymous poster hash: df801...5f8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 Dere kommer til å le, men dette er helt seriøst! Jeg bruker pro active mot kviser og uren hud generelt. Helt genialt! Også har jeg også prøvd sånn face roller fra ame pure. Den er også helt genial! Etter fire behandlinger var alle porer borte! Merket ikke så mye på linjene I ansiktet, men må nok bruke den med for å få resultater der. Men porene ble I allefall borte etter fire behandlinger Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Jeg venter ame pure face roller i posten. Det er vel sånn at det ikke skal brukes på kviseutbrudd? Ble du kvitt lviseutbrudd etter bruk av den? Har aknearr og glinsende hud jeg vil bli kvitt. Har mellom 5 og 10 kviser i fjeset konstant og er drittlei. Bestilt legetime for videre utredning hos hudlege Anonymous poster hash: df801...5f8 jeg får sånne "innebygde" kviser. får ikke klemt de ut, for de ligger så langt under huden. de er kjempehadre og vonde, men blir ikke gule. de har blitt borte poene er borte! man blir bokstavelig talt stram I maska og det føles som man er solbrent. jeg unngår å rule over kviser som man kan klemme på. du burde bastille ekstra stereliserings-spray. min gikk tom etter 4 bruk. sprayer da to tre ganger på rullen, og et par ganger I ansiktet. så matte stoppe behandlingen I påvente av mer spray. venter på på body roller Anonymous poster hash: 9f5f2...287
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #12 Skrevet 18. mai 2015 Dere kommer til å le, men dette er helt seriøst! Jeg bruker pro active mot kviser og uren hud generelt. Helt genialt! Også har jeg også prøvd sånn face roller fra ame pure. Den er også helt genial! Etter fire behandlinger var alle porer borte! Merket ikke så mye på linjene I ansiktet, men må nok bruke den med for å få resultater der. Men porene ble I allefall borte etter fire behandlinger Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Jeg venter ame pure face roller i posten. Det er vel sånn at det ikke skal brukes på kviseutbrudd? Ble du kvitt lviseutbrudd etter bruk av den? Har aknearr og glinsende hud jeg vil bli kvitt. Har mellom 5 og 10 kviser i fjeset konstant og er drittlei. Bestilt legetime for videre utredning hos hudlege Anonymous poster hash: df801...5f8 jeg får sånne "innebygde" kviser. får ikke klemt de ut, for de ligger så langt under huden. de er kjempehadre og vonde, men blir ikke gule. de har blitt borte poene er borte! man blir bokstavelig talt stram I maska og det føles som man er solbrent. jeg unngår å rule over kviser som man kan klemme på. du burde bastille ekstra stereliserings-spray. min gikk tom etter 4 bruk. sprayer da to tre ganger på rullen, og et par ganger I ansiktet. så matte stoppe behandlingen I påvente av mer spray.venter på på body roller Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Takk for svar jeg får også de underjordiske svære som er umulig å få has på.. Satser på de forsvinner også Anonymous poster hash: df801...5f8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #13 Skrevet 18. mai 2015 Dere kommer til å le, men dette er helt seriøst! Jeg bruker pro active mot kviser og uren hud generelt. Helt genialt! Også har jeg også prøvd sånn face roller fra ame pure. Den er også helt genial! Etter fire behandlinger var alle porer borte! Merket ikke så mye på linjene I ansiktet, men må nok bruke den med for å få resultater der. Men porene ble I allefall borte etter fire behandlinger Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Jeg venter ame pure face roller i posten. Det er vel sånn at det ikke skal brukes på kviseutbrudd? Ble du kvitt lviseutbrudd etter bruk av den? Har aknearr og glinsende hud jeg vil bli kvitt. Har mellom 5 og 10 kviser i fjeset konstant og er drittlei. Bestilt legetime for videre utredning hos hudlege Anonymous poster hash: df801...5f8 jeg får sånne "innebygde" kviser. får ikke klemt de ut, for de ligger så langt under huden. de er kjempehadre og vonde, men blir ikke gule. de har blitt borte poene er borte! man blir bokstavelig talt stram I maska og det føles som man er solbrent. jeg unngår å rule over kviser som man kan klemme på. du burde bastille ekstra stereliserings-spray. min gikk tom etter 4 bruk. sprayer da to tre ganger på rullen, og et par ganger I ansiktet. så matte stoppe behandlingen I påvente av mer spray.venter på på body roller Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Hvor mange mm har du på nålene? Anonymous poster hash: d1e67...af3
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #14 Skrevet 18. mai 2015 Jeg fikk kviser som tiåring. Etterhvert haddde jeg kviser både i ansiktet, på brystet og på ryggen. Jeg prøvde alt, men alle produktene bare dempet kvisene litt. Jeg prøvde alt fra renseprodukter til reseptbelagte produkter. Da jeg var i slutten av 20 årene fikk jeg vite om Isotretinoin. Jeg gikk på en 5 måneders kur, og det kurerte meg ca 95 porsent. Jeg får enda noen sjeldene kviser, men det lever jeg godt med. Hudmessig fikk jeg et nytt liv ☺ Anonymous poster hash: de5b4...4bc
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #15 Skrevet 18. mai 2015 Det eneste som har fungert på meg er p-piller! Jeg hadde mye både på rygg og bryst, men ikke så mye i ansiktet. Sluttet på disse for et par år siden for å bli gravid, og har siden da vært plaget av masse kviser i ansiktet:( Gleder meg til vi er ferdige med barn, så jeg kan starte opp igjen! :) Anonymous poster hash: e954a...294
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #16 Skrevet 18. mai 2015 Dere kommer til å le, men dette er helt seriøst! Jeg bruker pro active mot kviser og uren hud generelt. Helt genialt! Også har jeg også prøvd sånn face roller fra ame pure. Den er også helt genial! Etter fire behandlinger var alle porer borte! Merket ikke så mye på linjene I ansiktet, men må nok bruke den med for å få resultater der. Men porene ble I allefall borte etter fire behandlinger Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Jeg venter ame pure face roller i posten. Det er vel sånn at det ikke skal brukes på kviseutbrudd? Ble du kvitt lviseutbrudd etter bruk av den? Har aknearr og glinsende hud jeg vil bli kvitt. Har mellom 5 og 10 kviser i fjeset konstant og er drittlei. Bestilt legetime for videre utredning hos hudlege Anonymous poster hash: df801...5f8 jeg får sånne "innebygde" kviser. får ikke klemt de ut, for de ligger så langt under huden. de er kjempehadre og vonde, men blir ikke gule. de har blitt borte poene er borte! man blir bokstavelig talt stram I maska og det føles som man er solbrent. jeg unngår å rule over kviser som man kan klemme på. du burde bastille ekstra stereliserings-spray. min gikk tom etter 4 bruk. sprayer da to tre ganger på rullen, og et par ganger I ansiktet. så matte stoppe behandlingen I påvente av mer spray.venter på på body roller Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Hvor mange mm har du på nålene? Anonymous poster hash: d1e67...af3 0.5 I ansiktet. 0.75 på body-rolleren Anonymous poster hash: 9f5f2...287
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #17 Skrevet 18. mai 2015 Jeg sliter med det samme og har nettopp funnet det norske merket Elixir cosmeceuticals. Det er svindyrt og kan bare kjøpes hos hudpleiere (jeg kjøpte på www.hudspesialisten.no). Har bare hatt råd til Niactil kremen foreløpig, men herrgud som den virker. Etter en uke er huden finere, porene mindre og kvisene nesten borte! http://www.hudspesialisten.no/produkt/elixir-niactil-gele/ Har planer om å få tatt en hudanalyse hos hudpleier før jeg kjøper mer, slik at det ikke blir bomkjøp. Neste på listen når jeg får lønn er Smooting cream og toning pads. Er flere bloggere som hyller dette merket; http://kristinaandersen.blogg.no/1423217085_mine_hudpleierutiner.html , http://ladybirdnest.blogspot.no/2014/04/ny-hudpleierutine-elixir.html , http://frk-frk.no/niactil-et-fantastisk-allround-serum-som-gjor-flere-ting-pa-en-gang/ , http://beautyblogg.com/rydd-opp-med-manedens-produkt/ og Trine Grung nevnte nylig merket på facebooksiden sin. Ingen av disse bloggerene er sponset såvidt jeg kan se Anonymous poster hash: c585e...209
PersilleBlomst Skrevet 19. mai 2015 #18 Skrevet 19. mai 2015 Jeg også sliter med de innebygde (ikke akkurat nå men nå er jeg gravid). Grøss altså, de gjør så vondt og så blir de aldri tømt! Jeg gikk på antibiotika for huden typen Tetralysal. Det fungerte veldig bra for meg Men den må IKKE taes om man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #19 Skrevet 19. mai 2015 Denne må jeg følge med på, for sliter med det samme. Vurderer sånn roller, men har bare sett den fra Swiss. Veldig interessert i å høre mer om den rolleren. Føler jeg har prøvd ALT, og Diane funket ikke for meg. Jeg sliter med stram og tørr hud, som er veldig sensitiv hvor kviseutbruddene først og fremst kommer av at jeg bruker produkter jeg ikke tåler eller at jeg spiser mat jeg ikke tåler. Forsøker elimineringsmetoden her, med sånn passe resultat. Det jer er bekymret over er om dette er arvelig. Hadde blitt SÅ utrolig lei meg om mine unger må slite med det samme, for dette har virkelig vært noe som har gjort livet mitt vanskeligere enn nødvendig. Kommer selvsagt an på personen da, hvor "tungt" man tar det, men for meg har dette vært et problem som har gjort mye vanskelig sosialt sett. Det å overnatte hos andre for eks, var et mareritt da jeg var yngre. Jeg ville ikke at noen skulle vite hvor fæl jeg var uten sminke. Håper bare ikke dette er noe mine unger arver... Min mor (og søster) har ikke samme problemet, så da er det vel håp? Anonymous poster hash: 34c82...e6f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #20 Skrevet 19. mai 2015 Ja, sliter veldig. Går ti hudlege... har gått på tetracyclin i 1 mnd nå, hjelper IKKE! SUKK!!!! Anonymous poster hash: df49a...986
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #21 Skrevet 19. mai 2015 Denne må jeg følge med på, for sliter med det samme. Vurderer sånn roller, men har bare sett den fra Swiss. Veldig interessert i å høre mer om den rolleren. Føler jeg har prøvd ALT, og Diane funket ikke for meg. Jeg sliter med stram og tørr hud, som er veldig sensitiv hvor kviseutbruddene først og fremst kommer av at jeg bruker produkter jeg ikke tåler eller at jeg spiser mat jeg ikke tåler. Forsøker elimineringsmetoden her, med sånn passe resultat. Det jer er bekymret over er om dette er arvelig. Hadde blitt SÅ utrolig lei meg om mine unger må slite med det samme, for dette har virkelig vært noe som har gjort livet mitt vanskeligere enn nødvendig. Kommer selvsagt an på personen da, hvor "tungt" man tar det, men for meg har dette vært et problem som har gjort mye vanskelig sosialt sett. Det å overnatte hos andre for eks, var et mareritt da jeg var yngre. Jeg ville ikke at noen skulle vite hvor fæl jeg var uten sminke. Håper bare ikke dette er noe mine unger arver... Min mor (og søster) har ikke samme problemet, så da er det vel håp? Anonymous poster hash: 34c82...e6f Google ame pure nodric. Det er der jeg har funnet roller 😄 Anonymous poster hash: 9f5f2...287
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #22 Skrevet 19. mai 2015 Denne må jeg følge med på, for sliter med det samme. Vurderer sånn roller, men har bare sett den fra Swiss. Veldig interessert i å høre mer om den rolleren. Føler jeg har prøvd ALT, og Diane funket ikke for meg. Jeg sliter med stram og tørr hud, som er veldig sensitiv hvor kviseutbruddene først og fremst kommer av at jeg bruker produkter jeg ikke tåler eller at jeg spiser mat jeg ikke tåler. Forsøker elimineringsmetoden her, med sånn passe resultat. Det jer er bekymret over er om dette er arvelig. Hadde blitt SÅ utrolig lei meg om mine unger må slite med det samme, for dette har virkelig vært noe som har gjort livet mitt vanskeligere enn nødvendig. Kommer selvsagt an på personen da, hvor "tungt" man tar det, men for meg har dette vært et problem som har gjort mye vanskelig sosialt sett. Det å overnatte hos andre for eks, var et mareritt da jeg var yngre. Jeg ville ikke at noen skulle vite hvor fæl jeg var uten sminke. Håper bare ikke dette er noe mine unger arver... Min mor (og søster) har ikke samme problemet, så da er det vel håp? Anonymous poster hash: 34c82...e6f Google ame pure nodric. Det er der jeg har funnet roller Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Takk Du er fornøyd? Anonymous poster hash: 34c82...e6f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #23 Skrevet 19. mai 2015 Ach, jeg slet veldig med stygge kviser fra jeg var 13 år til 30...og alle kremer og utvendig behandling var bare bortkastete penger. Kviser kommer innenfra og du kan behandle hud så mye du vil , men det skal aldri bli hlt bra. Det som hjalp meg var .... å få barn....så diagnosen var at dette var hormonelle saker...p-piller hjalp også, men de gjorde at jeg gikk veldig mye opp i vekt... Anonymous poster hash: 05984...822
LilleVilje Skrevet 19. mai 2015 #24 Skrevet 19. mai 2015 (endret) Et billig triks du kan forsøke mens du sjekker alle de dyre tingene, er å kjøpe såpen Savon d'Alep/Soap from Aleppo på en helsekostbutikk. Den er laget av olivenolje og laurbærolje og bare det, ingenting annet inni, og det er den eneste såpen som klarer å holde huden min i sjakk. Det koster 59 kr for et ganske stort såpestykke som du kan ha lenge, og også bruke på resten av kroppen og til og med som sjampo, utrolig praktisk på reise Jeg har prøvd allslags dyre rensemidler og kremer, men denne såpa gjør susen. Laurbærolje er visstnok mildt desinfiserende, så det kan ha noe med det å gjøre? Du trenger en god fuktighetskrem etterpå, og der har jeg dessverre endt opp med et dyrt alternativ - Creme de Mer. Jeg har tørr hud med urenheter, og trenger masse fuktighet etter rens, ellers lager huden bare enda mer kviser. Men såpen er i hvert fall verdt å teste ut, det er ikke akkurat en formue du taper hvis den ikke funker for deg. Vask morgen og kveld, gi det litt tid og se om det hjelper! Jeg vet de har den på Life helsekostbutikk. Endret 19. mai 2015 av LilleVilje
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #25 Skrevet 19. mai 2015 Denne må jeg følge med på, for sliter med det samme. Vurderer sånn roller, men har bare sett den fra Swiss. Veldig interessert i å høre mer om den rolleren. Føler jeg har prøvd ALT, og Diane funket ikke for meg. Jeg sliter med stram og tørr hud, som er veldig sensitiv hvor kviseutbruddene først og fremst kommer av at jeg bruker produkter jeg ikke tåler eller at jeg spiser mat jeg ikke tåler. Forsøker elimineringsmetoden her, med sånn passe resultat. Det jer er bekymret over er om dette er arvelig. Hadde blitt SÅ utrolig lei meg om mine unger må slite med det samme, for dette har virkelig vært noe som har gjort livet mitt vanskeligere enn nødvendig. Kommer selvsagt an på personen da, hvor "tungt" man tar det, men for meg har dette vært et problem som har gjort mye vanskelig sosialt sett. Det å overnatte hos andre for eks, var et mareritt da jeg var yngre. Jeg ville ikke at noen skulle vite hvor fæl jeg var uten sminke. Håper bare ikke dette er noe mine unger arver... Min mor (og søster) har ikke samme problemet, så da er det vel håp? Anonymous poster hash: 34c82...e6f Google ame pure nodric. Det er der jeg har funnet roller Anonymous poster hash: 9f5f2...287 Takk Du er fornøyd? Anonymous poster hash: 34c82...e6f Foreløpig har jeg bare prøvd den til ansiktet. Har som sagt bare fått brukt den 4 ganger, og ser en stor forskjell på porene. Og nå er det 2-3 uler siden jeg har brukt den. Jeg måtte stoppe da jeg gikk tom får den rensesprayen. Tok meg litt tid å bestille mer spray, men da bestilte jeg body roller samtidig. Gleder meg til å prøve den 😉 Anonymous poster hash: 9f5f2...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå