Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Del Skrevet 18. mai 2015 Vi har nå vært uten prevansjon i snart ett år, og prøvd aktivt på å bli gravid siden september i fjor. Det har enda ikke skjedd noe som helst, og jeg begynner allerede å bli lei av at det ikke skjer noe her :-(Jeg kjøpte inn EL-tester (billigstrimler), men synes hele greia var litt vanskelig. Tok testene på ettermiddagen, og det var jo to streker der hver dag, men ikke like sterke. På torsdag ble strekene like sterke ca, og vi hadde da samleie både onsdag, torsdag, fredag og søndag. I følge appen min på telefon skulle eggløsningen finne sted på lørdag, men dette er vel bare sånn ca estimert. Er det slik at når EL-testen har like streker på torsdag, så er det på fredag man har eggløsningen? Er det noen som har ett eller annet tips å komme med? Hva gjorde du den måneden det endelig klaffet? Noen som har hatt positiv erfaring med å bruke EL-tester? Jeg VET jeg ikke burde tenke så mye på det osv, men jeg klarer rett og slett ikke la være! Anonymous poster hash: 58903...202 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215699-pr%C3%B8vere-og-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå