Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det 2 uker til jeg sksl ha planlagt keisersnitt. Som jeg gleder meg til å møte prinsen. Alt blir liksom så virkelig nå. Det meste er klart og i hus.

Skrevet

Ligger veldig likt vi da 😉 j har planlagt ks mandag om to uker. Men Nå har j plutselig fått vanvittig med ødemer i beina og symfyse kurven har flatet helt ut og ligger på d hvite feltet under d grønne..så skal på kontroll på sykehuset i morra.

Skrevet

Jeg har termin om to uker, eller 12 dager så sånn sett ligger jeg likt med dere, men kanskje litt foran mtp termin :) Lykke til begge to

Skrevet

J vinner kanskje da, Hehe. Til sykehuset idag for vending og igangsetting om vendingen er vellykket. Ks tidlig neste uke dersom vending ikke er vellykket. Oi oi, nå skjer d virkelig! 😳

Skrevet

Ja du vant!! :)   hadde ikke regnet med noe annet siden jeg har gått over med de to siste. 

Spennende tider. 

Skrevet

Hehe, plutselig vant j gitt! Hadde ikke trodd j skulle vinne med sånn margin! Men nå er d over!

Håper du slipper overtid da! Da hadde j tilta! 😤 veldig spennende tid! 😊

Skrevet

Gratulerer her også :)

Ja tilta litt da jeg var 13 dager over med nr 2.  :P 

2 dager over med nr 3 var helt greit, midt i fellesferien og knallsol! lå bare og duppet i vannet og solte meg frem til hun plutselig kom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...