Gå til innhold

Si meg, du med diamantringer. Ser du selv at de glitrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det liksom ikke selv...Men ser andres. Så er det bare at jeg ikke ser det på mine egne hender eller glitrer ikke mine?

Anonymous poster hash: 52125...556

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ser ikke at mine glitrer noe særlig. Men hvis jeg tar dem av og holder dem i rett vinkel mot lyset glitrer de.

Anonymous poster hash: 6acea...398
Skrevet

Ja, diamantene mine glitrer. Hvor mye diamanter glitrer er avhengig av kvalitet, innfatning og renhold. 

Anonymous poster hash: fb71c...57f
Skrevet

Den ene ringen med diamant er såpass stor at jeg ser den glitrer av og til, mens den andre legger jeg ikke merke til glitrer noe særlig.

Anonymous poster hash: 4505c...a51

Skrevet

Hvor mye de glitrer og skinner kommer an på flere ting:

- kvaliteten på steinen

- sliping

- hvordan de er satt i ringen (de trenger gjennomgående lys for virkelig komme til sin rett, innfelte diamanter glitrer mindre)

Anonymous poster hash: 40517...83c

Skrevet

Da må diamanten være heftig svær,om jeg skal se glitring

Anonymous poster hash: 7f85a...7e7

Annonse

Skrevet

Ja det gjør jeg, men min diamantring er på 1,5 karat og har fargen river. I tillegg til meget bra kvalitet på diamanten så rengjør jeg diamanten med diamantring minst 1 gang i måneden.

Anonymous poster hash: 6bb9b...14c

Skrevet

Ja det gjør jeg, men min diamantring er på 1,5 karat og har fargen river. I tillegg til meget bra kvalitet på diamanten så rengjør jeg diamanten med diamantring minst 1 gang i måneden.

Det skulle stått diamantrens.

Skrevet

Alle mine glitrer. Allianseringen som har 8 ganske små diamanter glitrer like mye som den jeg har til 30k.

Anonymous poster hash: dfa82...022

Skrevet

Hva slags rens?

Skrevet

Litt vekk fra tema; er det noen som har noen kjerringråd for rens av diamantring når man ikke har diamanten i hus?

Anonymous poster hash: 7740d...559

Skrevet

Den letteste måten å rense diamanter er å legge de i en skål med vann og zalo, la de ligge en stund, for så å ta en myk tannkost og vaske diamanten på fram og bakside. Da fjerner du fett og smuss og dia skinner som bare det. Jeg vasker mine ringer en gang i uken.

Annonse

Skrevet

Den letteste måten å rense diamanter er å legge de i en skål med vann og zalo, la de ligge en stund, for så å ta en myk tannkost og vaske diamanten på fram og bakside. Da fjerner du fett og smuss og dia skinner som bare det. Jeg vasker mine ringer en gang i uken.

Takk😊

Anonymous poster hash: 7740d...559

Skrevet

Måtte ta bilde... Ja ser det godt selv😊

Anonymous poster hash: cd82d...23d

post-42-315356_thumb.jpg

Skrevet

Ja, den er liten men skinner fint. Har aldri rengjort den heller.

Anonymous poster hash: 29749...99f
Skrevet

Hva slags rens?

Jeg kjøpte diamantrens på Bjørklund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...