Gå til innhold

I hvilken uke pakket dere fødebagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den pakker jeg på termindag.

Har født over termin med alle tre, så føler ikke det er noe hast.

Med første hadde jeg ikke engang pakket baggen før vi dro, det gikk fint å pakke selv om det var en styrtfødsel.
Så jeg stresser ikke, har aldri vært den typen som pakker før jeg drar uansett.

Nå riene kommer. Planlegger bare å være på sykehuset en natt, ikke så veldig mye en trenger da. Skulle det bli komplikasjoner slik at vi blir lengre så får mannen reise hjem å hente litt ekstra. Gidder ikke å pakke for en uke just in case. 

Anonymous poster hash: 994b3...c63

Er snart 36 uker, tenker å pakke den snart. Første kom 6 dager før termin, så det er greit å ha det klart. Også noe til storesøster i tilfelle hun må overnatte borte en natt. Har ikke planer om å bli på sykehuset så lenge, men man vet jo aldri hva som kan skje.

Annonse

Ikke pakket den enda.. Er i dag 37+0 så bør vel se å få gjort det😜 har notert ned det jeg skal ha med meg så har kommet litt i gang da😊👍 med forrige så hadde jeg ikke pakket den (skulle gjøre det da ting startet, men alt gikk så fort og var så intenst), så mannen måtte pakke den for meg🙈 hadde med meg mye rart oppi bagen for å si det sånn😂 så denne gangen pakker jeg selv..

Annonse

Med første pakket jeg en time før vi dro til sykehuset. Manglet endel for å si det sånn. Mannen ble sendt hjem for å hente det jeg manglet (tok han over 2 timer med kjøring) så han har mast om at jeg skal pakke tidligere denne gangen og sørge for at jeg har med alt. 

Nå er jeg i 37+3 og har ikke pakket den enda. Har keisersnitt 1.juni så regner med å pakken den dagen før. Denne gangen bor vi bare 10 minutter unna sykehuset (istedenfor 1 time som sist gang) så glemmer jeg noe kan mannen bare stikke hjem og hente det kjapt. 

Momtobe90; jeg kommer til å pakke ned min egen pute, toalettsaker (tannbørste, tannkrem, shampo, balsam, dusjsåpe), hårbørste, saft og vannflaske, romslige klær (t-skjorte, joggebukse og ikke minst store truser som jeg kan evnt kaste etterpå), flip flops og mobil, mobillader og ipad. 

Til babyen pakker jeg noen bodyer, sparkebukser, teppe, lue og bleiepakke.

Sykehuset dekker alt så jeg trenger egentlig kun å ta med hjemreiseklær til meg og baby, samt bilsete til babyen og mobilen min, men jeg foretrekker å bruke mine egne klær. Pluss at det er greit at babyen har sine egne klær også.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...