Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Dragefrukt? Anonymous poster hash: 099e9...c07
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 7 måner? Og hva er forresten dragefrukt? Anonymous poster hash: 0c68f...819
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Dragefrukt har vel mye frø i som en 7 måneder gammel baby vel helst ikke skal ha, om jeg ikke tar feil. Kanskje det er best å vente noen måneder til barnet er mer vant med klumper? Anonymous poster hash: 58d9c...b8f
MarianeA Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Ja en 7 måneder gammel baby kan spise dragefrukt
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Det går så fint Anonymous poster hash: b5a37...b35
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Takk for svar til dere som svarte meg fint. Dere andre viste hva jeg prøvde å skrive...men skal ikke sitte her å forsvare meg selv fordi jeg har dysleksi. Det er pga dere dritt mobbere som gjør dagen for oss som har slitt litt ekstra opp gjennom tiden til en utrolig kjip dag...tusen takk (ps. Tok meg sikkert 15 min bare for å lese igjennom 1000 ganger sånn at dere ikke finner flere ting å hakke ned på, TENK DERE OM) Anonymous poster hash: 099e9...c07
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Men hva er dragefrukt?!? Anonymous poster hash: 2a805...5ed
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 Takk for svar til dere som svarte meg fint. Dere andre viste hva jeg prøvde å skrive...men skal ikke sitte her å forsvare meg selv fordi jeg har dysleksi. Det er pga dere dritt mobbere som gjør dagen for oss som har slitt litt ekstra opp gjennom tiden til en utrolig kjip dag...tusen takk (ps. Tok meg sikkert 15 min bare for å lese igjennom 1000 ganger sånn at dere ikke finner flere ting å hakke ned på, TENK DERE OM) Anonymous poster hash: 099e9...c07 Dritt mobbere stavet du riktig! Anonymous poster hash: a2612...685
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Takk for svar til dere som svarte meg fint. Dere andre viste hva jeg prøvde å skrive...men skal ikke sitte her å forsvare meg selv fordi jeg har dysleksi. Det er pga dere dritt mobbere som gjør dagen for oss som har slitt litt ekstra opp gjennom tiden til en utrolig kjip dag...tusen takk (ps. Tok meg sikkert 15 min bare for å lese igjennom 1000 ganger sånn at dere ikke finner flere ting å hakke ned på, TENK DERE OM) Anonymous poster hash: 099e9...c07 Dritt mobbere stavet du riktig! Anonymous poster hash: a2612...685 Nei, faktisk ikke. Det burde jo du vite, som er så opptatt av å påpeke slikt... Ordene er skrevet riktig, men det er et sammensatt ord, og skal skrives drittmobbere. Ikke at det har noe å si, for vi skjønte alle hva HI mente. Synes bare at det er litt pinlig når rettskrivingsryttere ikke selv kan skrive riktig. Anonymous poster hash: 2ee45...e4d
Gjest Maiken og barna Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 Takk for svar til dere som svarte meg fint. Dere andre viste hva jeg prøvde å skrive...men skal ikke sitte her å forsvare meg selv fordi jeg har dysleksi. Det er pga dere dritt mobbere som gjør dagen for oss som har slitt litt ekstra opp gjennom tiden til en utrolig kjip dag...tusen takk (ps. Tok meg sikkert 15 min bare for å lese igjennom 1000 ganger sånn at dere ikke finner flere ting å hakke ned på, TENK DERE OM) Anonymous poster hash: 099e9...c07 Dritt mobbere stavet du riktig! Anonymous poster hash: a2612...685 Nei, faktisk ikke. Det burde jo du vite, som er så opptatt av å påpeke slikt... Ordene er skrevet riktig, men det er et sammensatt ord, og skal skrives drittmobbere. Ikke at det har noe å si, for vi skjønte alle hva HI mente. Synes bare at det er litt pinlig når rettskrivingsryttere ikke selv kan skrive riktig. Anonymous poster hash: 2ee45...e4d Det er likevel STAVET RIKTIG selv om jeg ikke støtter denne uttalelsen
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 Takk for svar til dere som svarte meg fint. Dere andre viste hva jeg prøvde å skrive...men skal ikke sitte her å forsvare meg selv fordi jeg har dysleksi. Det er pga dere dritt mobbere som gjør dagen for oss som har slitt litt ekstra opp gjennom tiden til en utrolig kjip dag...tusen takk (ps. Tok meg sikkert 15 min bare for å lese igjennom 1000 ganger sånn at dere ikke finner flere ting å hakke ned på, TENK DERE OM) Anonymous poster hash: 099e9...c07 Dritt mobbere stavet du riktig! Anonymous poster hash: a2612...685 Nei, faktisk ikke. Det burde jo du vite, som er så opptatt av å påpeke slikt... Ordene er skrevet riktig, men det er et sammensatt ord, og skal skrives drittmobbere. Ikke at det har noe å si, for vi skjønte alle hva HI mente. Synes bare at det er litt pinlig når rettskrivingsryttere ikke selv kan skrive riktig. Anonymous poster hash: 2ee45...e4d Det er likevel STAVET RIKTIG selv om jeg ikke støtter denne uttalelsen Hva med å lese ALT jeg skriver...? Anonymous poster hash: 2ee45...e4d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #13 Skrevet 15. mai 2015 Og igjen: HVA POKKER ER DRAGEFRUKT???? Anonymous poster hash: 2a805...5ed
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #14 Skrevet 15. mai 2015 Og igjen: HVA POKKER ER DRAGEFRUKT???? Anonymous poster hash: 2a805...5ed Så Google da for pokker!!!! Anonymous poster hash: b5a37...b35
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #15 Skrevet 16. mai 2015 Og igjen: HVA POKKER ER DRAGEFRUKT???? Anonymous poster hash: 2a805...5ed Ikke så lett å forklare hva det er bortsett fra at det er en frukt. Best å google ja -hi Anonymous poster hash: 099e9...c07
Jezebel Skrevet 17. mai 2015 #16 Skrevet 17. mai 2015 Takk for svar til dere som svarte meg fint. Dere andre viste hva jeg prøvde å skrive...men skal ikke sitte her å forsvare meg selv fordi jeg har dysleksi. Det er pga dere dritt mobbere som gjør dagen for oss som har slitt litt ekstra opp gjennom tiden til en utrolig kjip dag...tusen takk (ps. Tok meg sikkert 15 min bare for å lese igjennom 1000 ganger sånn at dere ikke finner flere ting å hakke ned på, TENK DERE OM) Anonymous poster hash: 099e9...c07 Dritt mobbere stavet du riktig! Anonymous poster hash: a2612...685 Det gjorde hun strengt tatt ikke:-) Drittmobbere skrives i ett ord. Uten at jeg synes det gjør noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå