Gå til innhold

forbanna jæ*** mensen! sutretråd for oss det ikke klaffa for denne pp!

Anbefalte innlegg

Ett lite håp satt i meg når jeg gikk noen dager over ikm.. jeg spottet litt for noen dager siden, så var det helt slutt på det.. festeblødning håpte jeg, men neida. Idag kom møkka mensen igjen som en uinvitert og innpåsliten jehovas på døra 😠

jeg er så lei av å sitte med samme skuffelsen hver eneste måned! jeg ser damene sprader rundt med de store gravide magene sine, alle som blir gravide her og der, mens jeg ikke får det til. Nå har vi prøvd siden oktober i fjor (ikke så lenge i forhold til andre) men jeg fatter bare ikke hvorfor ingenting har skjedd enda.

Må sutre litt for å få ut frustrasjonen 😠

Fortsetter under...

Kjenner den følelsen. Vi hadde akkurat bestemt oss for å pause prøving fordi skuffelsen ble så stor måned etter måned. Så plutselig dukker symptomene opp en etter en og mensen kommer ikke, men testene er blendahvite. Etter 9 (!!!) dager kommer mensen. Så ei gravid dame på vei til jobb idag og begynte nesten å grine. 

Anonymous poster hash: d69d1...c59

Samme greiene her :( Har ikke vært prøvere så lenge (siden nyttår) men det stikker i magen når jeg seg gravide damer. Jobber i butikk så ser det fler ganger daglig og føler for å grine hver gang :(
Håper det klaffer for oss alle snart <3

Ikke ferdig med denne ppen.. Ikm på lørdag. Men null tegn på klaff denne mnden også, blendahvit test i dag.. Kan jo være for tidlig, men føler ikke at vi har truffet denne mnden heller! Da blir det pp 11.. Får vente litt med å miste motet helt, men dette tar virkelig på.. Har begynt å vente på 12 mnden, slik at vi hvertfall kan få grundig sjekk og utredning på hvorfor det ikke går😕 dumt å tenke sånn, men har nå engang begynt å få de tankene.. Hau!! Det kryr av gravide, føler det bare er vi som ikke får til.. Men.. Det må jo bli vår tur en gang også!!! 😍

Annonse

Jeg føler det samme, at det kryr med gravide over alt! Man kommer ikke igjennom en eneste dag uten å høre om graviditet eller se en gravid dame. Føler det har gått en evighet nå og vi har ikke fått det til, men det har ikke gått så veldig lenge. Siden oktober i fjor.. mn jeg har alltid spottet en uke før mens. Denne mnd spottet jeg i 3 dager 10 dager før mens, så stoppet det og jeg gikk noen dager over ikm, håpet satt godt for jeg går ALDRI over tiden. Men nei 😕

jeg føler også at det bare er vi som ikke får det til, alle andre får det til untatt oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...