Gå til innhold

I forbindelse med konfirmasjon, man gir da vel ikke takkekort til de som sendte kun kort med en hilsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke normalt?

Anonymous poster hash: 4531d...ab2
Skrevet

Jo.

Anonymous poster hash: 03ee2...d31

Skrevet

Nei, det er ikke nødvendig. Her har svært mange konfirmanter heller en sånn liten annonse i avisa, "Takk for oppmerksomheten jeg fikk på konfirmasjonsdagen!"

Anonymous poster hash: dd32a...ab8

Skrevet

Det er vel like normalt begge deler, hvis dere ikke sender til alle, er det jo fint å annonsere i avisa.

Skrevet

Nei det hadde ikke jeg giddet.

Anonymous poster hash: e2bc6...4e6

Skrevet

Det er da helt elendig å ikke sende takkekort til disse også. Det vanlige er jo å si " Takk for oppmerksomheten i forbindelse med min konfirmasjon". Et kort med en hilsen er jo en oppmerksomhet. Man må altså betale for å bli takket, ekkelt synes jeg.

Anonymous poster hash: 25adc...972
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke det er nødvendig å sende et kort for å takke for at noen sendte et kort for å gratulere. Det neste blir vel at den som gratulerte må sende et kort for å takke for takkekortet de fikk for kortet de sendte for å gratulere. Nei,hvis man har fått mange gratulasjonskort synes jeg at en "takk for oppmerksomheten"-annonse holder.

Endret av Jezebel
Skrevet

Synes absolutt ikke det er nødvendig med takkekort til de man bare har fått kort av. Til og med de fleste vi gir blomst eller 100-200 kroner til er så perifere at takkekortene bare havner i en skuff, så om man bare gir kort så er det vel hvertfall ingen som er så nære at det er aktuelt å ha takkekortet fremme? Hva skal man med det? Det blir jo bare en totalt unødvendig utgift.

Anonymous poster hash: 3ab79...06e
Gjest Zaria
Skrevet

Jeg synes at alle som har gitt en oppmerksomhet skal få takkekort😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...