Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Det finnes så mye å velge i at jeg blir ganske overveldet. Dyner er visst ingen unntak. Selv bruker jeg aldri dundyne. Er varm av meg. Bruker thermodyne på vinterstid. Men så er det denne lille da. Han er ventet i begynnelsen av august. Denne: http://www.princessbutikken.no/soverom/dyner-puter/barnedyner-puter/andungen-dundyne Eller denne: http://www.princessbutikken.no/soverom/dyner-puter/barnedyner-puter/andungen-sommerdundyne Anonymous poster hash: 1f09f...948
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg hadde nok valgt sommerdyna! Blir veldig varmt med dyndune i august. Om babyen viser seg å fryse lett hadde jeg nok investert i dyndune til vinteren. Jeg har selv akkurat den sommerdyna til min gutt som kom i april. Anonymous poster hash: d69ac...5e8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Jeg hadde nok valgt sommerdyna! Blir veldig varmt med dyndune i august. Om babyen viser seg å fryse lett hadde jeg nok investert i dyndune til vinteren. Jeg har selv akkurat den sommerdyna til min gutt som kom i april. Anonymous poster hash: d69ac...5e8 Tusen takk for svar! Jeg er faktisk ganske lost i jungelen av barneutstyr. Helt rart, for jeg har vanligvis alt på stell, og er egenlig i stand til å tenke selv. Men noe skjedde med denne graviditeten. Logisk tenking er plutselig blitt et fremmedord Jeg går for sommerdyne, og hadde nok gjort om ikke du hadde vært grei å hjelpe. Har aldri vært kaldt på verken vårt rom eller det babyen skal ha med tiden... Men hva med madrass? Kjøper nok en sprinkelseng på Ikea. Men er madrasser der gode nok? Og hva med til vugga. Litt ukurante mål. Kan jeg kjøpe skummadrass på Jysk å klippe til, eller bør jeg tenke på helsen? Jeg lover. Jeg er ikke dum, altså Anonymous poster hash: 1f09f...948
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Jeg skal også ha i begynnelsen av august, og tenker det går fort mot høst og vinter, og har kjøpt en vanlig dundyne. Har også en fiberdyne, men den er litt større, så blir ikke å bruke i begynnelsen. Blir det for varmt for dundyna så tenker jeg det er godt nok med en sovepose eller et teppe? Er min første dette da, så kanskje jeg ikke helt vet hva jeg holder på med? hehe... Anonymous poster hash: 8a7f0...a50
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Ville valgt helårsdyne i dun, om det blir veldig varmt en kort periode kan du heller bare bruke helseteppe og pledd Anonymous poster hash: fcad4...929
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Jeg spurte i butikken. Ble anbefalt dundyne. Venter baby i juni. Anonymous poster hash: 2b994...9e5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Anbefaler sovepose i stedet for dyne! Anonymous poster hash: 8c8ce...638
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Jeg hadde nok valgt sommerdyna! Blir veldig varmt med dyndune i august. Om babyen viser seg å fryse lett hadde jeg nok investert i dyndune til vinteren. Jeg har selv akkurat den sommerdyna til min gutt som kom i april. Anonymous poster hash: d69ac...5e8 Tusen takk for svar! Jeg er faktisk ganske lost i jungelen av barneutstyr. Helt rart, for jeg har vanligvis alt på stell, og er egenlig i stand til å tenke selv. Men noe skjedde med denne graviditeten. Logisk tenking er plutselig blitt et fremmedord Jeg går for sommerdyne, og hadde nok gjort om ikke du hadde vært grei å hjelpe. Har aldri vært kaldt på verken vårt rom eller det babyen skal ha med tiden... Men hva med madrass? Kjøper nok en sprinkelseng på Ikea. Men er madrasser der gode nok? Og hva med til vugga. Litt ukurante mål. Kan jeg kjøpe skummadrass på Jysk å klippe til, eller bør jeg tenke på helsen? Jeg lover. Jeg er ikke dum, altså Anonymous poster hash: 1f09f...948 Jeg hadde kjøpt begge. Det blir kjøligere bare noen mnd etter babyen er født, og dessuten svinger temperaturen mye i Norge. Og nå har jo Princess 40 % Av madrass fikk i anbefalt Jensen. Er akkurat passe hard, hånden skal ikke forsvinne ned i madrassen.. Tror hun lille er veldig fornøyd med den Anonymous poster hash: f778b...a48
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har fått to barn på sommeren, og syns det var supert å bruke sommerdundyne i vogna og senga. Kler på de etter behov, lammeskinn i bunn og bruker helseteppe/andre pledd i tillegg om nødvendig. Det er ganske mange lag på babyen, tenk to lag klær i f.eks ull, så en dyne i dun, så et helseteppe og et hekleteppe i ull. Oppå der trekket på bagen. Det skal være ganske kaldt før du blir kald da. Dette brukte jeg laangt utover høsten, hadde ikke behov for pose nedi bagen, bagdelen er jo lun i seg selv. Når jeg skiftet til sportsdel gikk jeg selvsagt over til en vinterpose. Anonymous poster hash: 1c4ff...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå