Gå til innhold

Noen med erfaring med Sarotex mot migrene? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke mot migrene, men smerter i kroppen jeg venter på å få svar på...men har fått noen andre tabletter nå...jeg ble "full" av sarotex, men jeg ble enda vætte av de jeg tar nå😬

Anonymous poster hash: 1fe38...a61

Jeg har veldig sterk hodepine hver dag og migrene grunnet hjernesvulst med komplikasjoner. Sarotex funket ikke, jeg gikk opp i vekt, fikk økt nattsvette, fikk selvmordstanker......

Dette er ett gammelt preparat brukt i psykiatrien. Flere jeg har snakket med har ikke hatt effekt, men noen har god effekt.

Du kan jo prøve i 3 mnd. Jeg har veldig god effekt av naramig 2,5 mg det er ved migrene og taes bare ved anfall.

Anonymous poster hash: 66c9e...fcd

Jeg har veldig sterk hodepine hver dag og migrene grunnet hjernesvulst med komplikasjoner. Sarotex funket ikke, jeg gikk opp i vekt, fikk økt nattsvette, fikk selvmordstanker......

Dette er ett gammelt preparat brukt i psykiatrien. Flere jeg har snakket med har ikke hatt effekt, men noen har god effekt.

Du kan jo prøve i 3 mnd. Jeg har veldig god effekt av naramig 2,5 mg det er ved migrene og taes bare ved anfall.Anonymous poster hash: 66c9e...fcd

Nå er det jo stor forskjell på naramig som er en anfallsmedisin og sarotex som brukes forebyggende.

Det er vanlig å berike BÅDE forebyggende medisin og anfallsmedisin - det ene utelukker ikke det andre.

Anonymous poster hash: 2c46e...44e

Du kan jo prøve i 3 mnd. Jeg har veldig god effekt av naramig 2,5 mg det er ved migrene og taes bare ved anfall.

Anonymous poster hash: 66c9e...fcd

Jeg har gått på sarotex i 5 uker nå, og blir fremdeles litt susen av de.Men synes ikke det har virket noe, men må nok være tolmodig i noen uker til før jeg ser om det virker. Naramig har jeg aldri hørt om, selv bruker jeg to andre anfallsmedisiner + en forebyggende til i tilegg til Sarotex.

Har lest at vektøkning er en vanlig bivirkning, og er det noe jeg ikke trenger så er det mer vekt :(

Hvor lenge prøvde du ut Sarotex og hvilken dose hadde du?

Anonymous poster hash: c6364...81c

Annonse

Før jeg ble gravid brukte jeg 10-30mg hver kveld (19:00). Ble veldig trøtt, våknet aldri før 12 timer etter de var tatt. Slet med munntørrhet, og andre bivirkninger, men de fungerte som forebyggende

Anonymous poster hash: b180d...a19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...