Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #51 Skrevet 15. mai 2015 Kommer ikke de terningene 2 og 2? Mine gjorde det da jeg var type 17 år.. Anonymous poster hash: 13050...db2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #52 Skrevet 15. mai 2015 Kommer ikke de terningene 2 og 2? Mine gjorde det da jeg var type 17 år.. Anonymous poster hash: 13050...db2 Kom de på døra de eller?................. Anonymous poster hash: a870e...800
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #53 Skrevet 15. mai 2015 Kommer ikke de terningene 2 og 2? Mine gjorde det da jeg var type 17 år.. Anonymous poster hash: 13050...db2 Kom de på døra de eller?................. Anonymous poster hash: a870e...800 da eller skulle det stå Anonymous poster hash: a870e...800
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #54 Skrevet 15. mai 2015 Ja faktisk! Ikke forpaktning og pose Sammen med en kåt jævlig som måtte gå slukøra hjem. Poenget var at en sexterning er sikkert funnet. Hadde vært mer bekymret om det var to. Anonymous poster hash: 13050...db2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #55 Skrevet 15. mai 2015 Ja faktisk! Ikke forpaktning og pose Sammen med en kåt jævlig som måtte gå slukøra hjem. Poenget var at en sexterning er sikkert funnet. Hadde vært mer bekymret om det var to. Anonymous poster hash: 13050...db2 Hvor ofte finner man egentlig sexterninger? Anonymous poster hash: a870e...800
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #56 Skrevet 15. mai 2015 Nei du har rett. Men om jeg skulle vært utro så hadde jeg ikke spritet opp utroskapen med sex terninger! I disse dager er de lett å finne da russen har de i lua si.. Anonymous poster hash: 13050...db2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #57 Skrevet 15. mai 2015 Snakket med han? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #58 Skrevet 15. mai 2015 Rart! Kjæresten min og jeg har hver vår! Han for å "bestemme" stilling og jeg har for å "bestemme" sted. Da han dro fra meg her om dagen tok han sin med i lommen. Men han har sagt han ikke har samboer eller kone. :/ Anonymous poster hash: e6611...cfd Hvis du tuller så er det jævla dårlig gjort! Men hvis du er seriøs så er det mulig at vi deler samme mann.... HI Anonymous poster hash: e5952...0b3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #59 Skrevet 15. mai 2015 Nei du har rett. Men om jeg skulle vært utro så hadde jeg ikke spritet opp utroskapen med sex terninger! I disse dager er de lett å finne da russen har de i lua si.. Anonymous poster hash: 13050...db2 Hvis han hadde funnet den så hadde jo det vært en enkel og grei forklaring som ikke burde gjøre ham usikker, og heller ikke gjøre det nødvendig for ham å lage en lengre historie rundt terningen hvor han prøver å få Hi til å huske noe hun ikke har vært med på... Om språket på terningene var norsk, Hi, så viser jo det tydelig at han ikke kjøpte dem i syden... :/ Anonymous poster hash: ec84e...615
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #60 Skrevet 15. mai 2015 Snakket med han? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Ikke enda, ungen vår har vært hjemme i hele dag så da har jeg ikke dratt det frem. Kjenner meg selv såpass at det ikke er lurt med barn tilstede. Skal snakke mer med ham når han kommer hjem i natt. HI Anonymous poster hash: e5952...0b3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #61 Skrevet 15. mai 2015 Snakket med han? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Ikke enda, ungen vår har vært hjemme i hele dag så da har jeg ikke dratt det frem. Kjenner meg selv såpass at det ikke er lurt med barn tilstede. Skal snakke mer med ham når han kommer hjem i natt. HI Anonymous poster hash: e5952...0b3 Kommer hjem i natt? 😵😲 hvor er han?? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #62 Skrevet 15. mai 2015 Nei du har rett. Men om jeg skulle vært utro så hadde jeg ikke spritet opp utroskapen med sex terninger! I disse dager er de lett å finne da russen har de i lua si.. Anonymous poster hash: 13050...db2 Men om han hadde funnet den et sted og plukket den opp, så hadde han vel ikke hatt noen grunn til å påstå at han og HI sammen, kjøpte DEN i syden... For det første: Kjøpt i syden, men med norsk på? For det andre: Man kjøper aldri EN, de kommer i par.. Anonymous poster hash: b4738...095
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #63 Skrevet 15. mai 2015 Snakket med han? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Ikke enda, ungen vår har vært hjemme i hele dag så da har jeg ikke dratt det frem. Kjenner meg selv såpass at det ikke er lurt med barn tilstede. Skal snakke mer med ham når han kommer hjem i natt. HI Anonymous poster hash: e5952...0b3 Kommer hjem i natt? hvor er han?? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Leser sammen med en kompis. Herregud så dum jeg er! Kjenner ikke kompisen godt, bare hilst på ham. Hadde jeg hatt nr skulle jeg ringt ham nå. Men tror dere en mann som er på hampen til å bli avslørt er så dum å drar til en eventuell elskerinne? Tror jo egentlig ikke det, isåfall må jeg være sammen med verdens dummeste mann.. HI Anonymous poster hash: e5952...0b3
Gjest Trulte med to små Skrevet 15. mai 2015 #64 Skrevet 15. mai 2015 Snakket med han? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Ikke enda, ungen vår har vært hjemme i hele dag så da har jeg ikke dratt det frem. Kjenner meg selv såpass at det ikke er lurt med barn tilstede. Skal snakke mer med ham når han kommer hjem i natt. HI Anonymous poster hash: e5952...0b3 Kommer hjem i natt? hvor er han?? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Leser sammen med en kompis. Herregud så dum jeg er! Kjenner ikke kompisen godt, bare hilst på ham. Hadde jeg hatt nr skulle jeg ringt ham nå. Men tror dere en mann som er på hampen til å bli avslørt er så dum å drar til en eventuell elskerinne? Tror jo egentlig ikke det, isåfall må jeg være sammen med verdens dummeste mann.. HI Anonymous poster hash: e5952...0b3 Føler med deg! Syns det høres veldig rart ut å lese sammen med en kompis på en fredagskveld?? Håper du finner ut av sannheten.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #65 Skrevet 15. mai 2015 Snakket med han? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Ikke enda, ungen vår har vært hjemme i hele dag så da har jeg ikke dratt det frem. Kjenner meg selv såpass at det ikke er lurt med barn tilstede. Skal snakke mer med ham når han kommer hjem i natt. HI Anonymous poster hash: e5952...0b3 Kommer hjem i natt? hvor er han?? Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Leser sammen med en kompis. Herregud så dum jeg er! Kjenner ikke kompisen godt, bare hilst på ham. Hadde jeg hatt nr skulle jeg ringt ham nå. Men tror dere en mann som er på hampen til å bli avslørt er så dum å drar til en eventuell elskerinne? Tror jo egentlig ikke det, isåfall må jeg være sammen med verdens dummeste mann.. HI Anonymous poster hash: e5952...0b3 Tja, noen menn er bare så dumme at de fint kunne stikke innom elskerinna si selv om dams hjemme har begynt å lukte ugler i mosen... Anonymous poster hash: 1da28...b56
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #66 Skrevet 15. mai 2015 Er overhode ikke rart! Jeg sitter å leser sammen m både kompiser og venninner både fredager, lørdager og søndager 👍 Ikke hi Anonymous poster hash: 4eaf5...abc
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #67 Skrevet 15. mai 2015 Rart! Kjæresten min og jeg har hver vår! Han for å "bestemme" stilling og jeg har for å "bestemme" sted. Da han dro fra meg her om dagen tok han sin med i lommen. Men han har sagt han ikke har samboer eller kone. :/ Anonymous poster hash: e6611...cfd Hvis du tuller så er det jævla dårlig gjort! Men hvis du er seriøs så er det mulig at vi deler samme mann.... HI Anonymous poster hash: e5952...0b3 Da kan jo du som påstår at du og kjæresten puttet hver sin terning i lommen si fornavn på denne mannen? Evt første bokstav i navnet og hvilken by? Hi: du vet vel navnet på kompisen og kan finne resten av navnet på Facebook. Søk opp nr og ring han. Si du ikke kommer gjennom på mannens mobil og må snakke med han. Anonymous poster hash: ca702...62f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #68 Skrevet 15. mai 2015 Snakket med han?Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Ikke enda, ungen vår har vært hjemme i hele dag så da har jeg ikke dratt det frem. Kjenner meg selv såpass at det ikke er lurt med barn tilstede. Skal snakke mer med ham når han kommer hjem i natt.HIAnonymous poster hash: e5952...0b3 Kommer hjem i natt? hvor er han??Anonymous poster hash: 8bcaf...19a Leser sammen med en kompis. Herregud så dum jeg er! Kjenner ikke kompisen godt, bare hilst på ham. Hadde jeg hatt nr skulle jeg ringt ham nå. Men tror dere en mann som er på hampen til å bli avslørt er så dum å drar til en eventuell elskerinne? Tror jo egentlig ikke det, isåfall må jeg være sammen med verdens dummeste mann..HI Anonymous poster hash: e5952...0b3 Hvis du vet hva han heter kan du søke opp nummeret hans vel. Hvis du vil ringe han. Anonymous poster hash: 52660...06c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #69 Skrevet 15. mai 2015 For en hønseflokk det er her inne. Snart har dere klart å overbevise HI om at mannen er utro. Stakkars hi, stakkars barn og stakkars mann! HI - snakk med noen venniner som kjenner dere i stede, da får du mer realistisk input og ikke bare katastrofe maksimering av hysteriske damer. Anonymous poster hash: a7be7...bbf
<3Barn&Engler<3 Skrevet 15. mai 2015 #70 Skrevet 15. mai 2015 (endret) Om du ikke er tilfreds med svaret hans, så er det viktig å ta en ny prat med han, få han til å forstå at du nå sitter med tanker om utroskap, og at dette sliter deg ut til slutt, om du finner forklaringen hans vanskelig å tro, så si det til han, og be han forklare det hele bedre, om han har brukt klærne du fant terningen i nylig, så bør han kunne forklare hvorfor terningen lå der/vist at den lå der osv.Bevisstgjør han at ALLE detaljer betyr noe her nå, for du føler at tillitten deres holder på å rakne over dette.. Det kan ligge langt mer "ubetydelig" grunn bak dette, som han finner vanskeligere å forklare deg, enn det han ga som respons. Kan virke utrolig rett og slett, men det er derfor en mer detaljert forklaring rundt det behøves, fordi den kan få deg til å huske at dere skaffet det sammen, eller en annen forklaring, kan med detaljene gi deg betryggelse i det hele.Det kan svinge begge deler nå, men ikke forvent utroskap riktig enda, vær bevist på at det KAN være det, men ikke forvent det. Endret 15. mai 2015 av <3Barn&Engler<3
Høstduft Skrevet 15. mai 2015 #71 Skrevet 15. mai 2015 Hvis denne historien er sann og du har så lite peiling på hvem kompisen hans er, så hadde jeg garantert søkt han opp på nettet og enten møtt opp på døra hans eller ringt han. Denne kompisen er et flott skalkeskjul nettopp fordi du vet så lite om han. Dessuten, veldig, veldig rart om terningens språk er på norsk om den er kjøpt i syden og veldig rart at du aldri har sett denne terningen før hvis dere har vært sammen så lenge. Om mannen din ikke har noe å skjule så trenger du ikke frykte noe, han vil skjønne at du blir opprørt når du finner denne i lomma hans og at du er redd for å miste han.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #72 Skrevet 15. mai 2015 Tipper kompisen har den andre. Her er et klassisk eksempel på at noen binder seg for tidlig. Anonymous poster hash: cca26...da9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #73 Skrevet 15. mai 2015 Ikke hi, men svarer hun som mente jeg så lett på utroskap . Nei , jeg ser absolutt ikke lett på utroskap , men en terning betyr ikke at noen er utro !! Å være utro er noe helt annet , men beskylde for utroskap pga å finne en terning blir litt feil . Leste det med kameraten etterpå , men håper for hi sin skyld at han faktisk er hos kameraten . Lykke til , håper det er uskyldig Anonymous poster hash: 508ef...443
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #74 Skrevet 15. mai 2015 Hvis jeg hadde funnet en slik terning i lomma til mannen hadde jeg flirt godt, og tenkt det var en tullegave eller at han hadde funnet den. Hadde ikke en gang falt meg inn å tenke at han var utro! Stoler dere så lite på partneren? Er det virkelig nok til å ødelegge tilliten....? Anonymous poster hash: 098ce...463
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #75 Skrevet 15. mai 2015 Hvordan går det HI?? Anonymous poster hash: 91cdb...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå