Gå til innhold

Jeg fant en "sex-terning"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spent på å høre hva mannen din sa om terningen 😉

Anonymous poster hash: d8dd9...99e

Skrevet

Haha 😂 dette er faktisk noe gubben min kunne plukka med seg i kassa eller noe. Han er en skikkelig flørt ( han er sånn i personlighet , noe jeg aldri kunne forandret på om jeg hadde mislikt det ) kjenner masse folk på hjemstedet vårt , så kunne også vært noen som hadde gitt den for at han skulle synes det var moro. Det er en terning. Hadde ikke mistenkt noe som helst jeg. Man er vel ikke så redd for at partnere er utro,at man blir redd for de minste ting vel?!

Anonymous poster hash: 508ef...443

Skrevet

Haha dette er faktisk noe gubben min kunne plukka med seg i kassa eller noe. Han er en skikkelig flørt ( han er sånn i personlighet , noe jeg aldri kunne forandret på om jeg hadde mislikt det ) kjenner masse folk på hjemstedet vårt , så kunne også vært noen som hadde gitt den for at han skulle synes det var moro. Det er en terning. Hadde ikke mistenkt noe som helst jeg. Man er vel ikke så redd for at partnere er utro,at man blir redd for de minste ting vel?!

Anonymous poster hash: 508ef...443

Hvis gubben min plutselig har hemmelig, skitten sexterning som han ikke bruker på meg så ville jeg blitt litt redd for utroskap ja.. Er virkelig utroskap og sex "de minste ting" for deg? Trenger ikke svar..

Anonymous poster hash: a166b...af8

Skrevet

Hei! 

Når han kom hjem i går så ga jeg ham den rett i hånda og sa; "Se hva jeg fant i dag." Han fikk et så usikkert et blikk og små fniste (hvis jeg kan kalle det det). "Oj! Der var den ja, takk for at du fant den." Jeg spurte ham om hvorfor han hadde den og han sa at han syntes det bare var gøy å ha den. Forvirra ble jeg og spurte om hvor han hadde fått tak i den og da begynte han å fable om at JEG hadde vært sammen med ham på en sex-butikk og kjøpt den?! Jeg kan ikke huske å vært på en sex-butikk i hele mitt liv! Jeg sa at jeg hadde jo aldri vært på en sex-butikk og jeg syntes dette bare var rart. Joda, joda han sto på sitt om at jeg hadde vært sammen med ham på butikken, eller nei, det var visst ikke en sex-butikk fant han ut tilslutt. Det var ei spritsjappe i syden vi visstnok hadde vært på og da hadde han kjøpt den. 

Så damer, ville dere trodd på det? Er så forvirra, burde sikkert egentlig ikke være det. Det taler vell for seg selv..

HI

Anonymous poster hash: e5952...0b3
Skrevet

Kjenner jeg ville spurt hva han bruker den til.. Ble forvirra jeg og nå :/ Hva sier magefølelsen da? Virket han troverdig?

Skrevet

Hvis du selv vet du ikke var med og kjøpte den så vet du jo også at han prøver å lure deg. Dette lover dessverre ikke bra! Du har min største medfølelse!

Anonymous poster hash: 4963c...70c

Skrevet

Kjenner jeg ville spurt hva han bruker den til.. Ble forvirra jeg og nå :/ Hva sier magefølelsen da? Virket han troverdig?

Han var så usikker hele veien, om det er for at han er flau eller har gjort noe dumt det vet jeg ikke :( Huff, har mest lyst til å bare late som ingenting og la livet gå videre, men det gnager så veldig på meg. :(

HI

Skrevet

Hmmm, likte ikke helt svaret. Men trenger jo ikke å bety noe. Hvorfor går han rundt med den i lomma? Det er jo litt sært. Og slike terninger kommer som oftest i par. En der det står hva man skal gjøre, og en annen der det står hva man skal gjøre det med. 

Anonymous poster hash: f419c...b78
Skrevet

Det skjønner jeg godt.. Jeg tror ikke jeg hadde klart å la det ligge jeg heller, hadde spist meg opp. Jeg hadde ville funnet ut hva han bruker den til og hvor den kom fra. Hvis han ikke er utro og det bare er en noveltygreie ville jeg bedt han om å kaste den..

Skrevet

Her hadde jeg også stusset litt.

Men når det er sagt, så kan det også tenkes at det finnes en annen forklaring som ikke er så ille som du tror, men som han ikke tør si fordi han ikke tror du takler det...

Anonymous poster hash: dcb5a...21c
Skrevet

Hvis dere er i et forhold så må dere jo kunne snakke om ting, selv om den andre kanskje tar det tungt.. Heller det enn å gå rundt og ha hemmeligheter og kanskje ikke kjenne hverandre så godt som man tror man gjør.

Skrevet

Skal snakke mer med ham senere, for jeg tror at denne usikkerheten jeg sitter med kan ødelegge forholdet. Jeg kommer til å mistenke absolutt alt han gjør hvis jeg ikke finner ut av dette. Håper så veldig at jeg tar feil. Nei, nå må jeg kvinne meg opp så finner jeg vell ut av hva det var som lå bak hans usikkerhet.

HI

Skrevet

Spør til du får skikkelig svar. Hvor er den andre terningen? For eksempel.... grrr... om dette ikke er noe burde han ikke slite med å svare heller.

Anonymous poster hash: d8ada...844

Skrevet

Med mindre man er paranoid har magefølelsen ofte rett! Jeg snakker av egen erfaring. Det er de mest banale ting man finner ut av snusk, på. Hva sier magefølelsen din??

Skrevet

Med mindre man er paranoid har magefølelsen ofte rett! Jeg snakker av egen erfaring. Det er de mest banale ting man finner ut av snusk, på. Hva sier magefølelsen din??

Magefølelsen min sier at det må være noe, fikk vondt i magen når jeg fant terningen. :( Jeg er aldeles ikke av den paranoide typen og jeg har aldri mistenkt ham for utroskap tidligere. Har så lyst til å ringe venninner og bare skrike ut om det, trenger virkelig og prate med noen og da er dette forumet fantastisk. Dere er så flotte, alle sammen! :)

Jeg aner ingenting om slike terninger, skal det være flere som noen av dere nevner? 

HI 

Skrevet

Vi har de samme terningene. De kom to i pakken ja. En med stillinger og en med hvor stillingen skal gjennomføres..

Anonymous poster hash: 4ef4d...e6c

Skrevet

En står det "munn tær mage rompe penis/vagina" og slike ord på, den andre er den du fant. Man kaster begge og vet da hvor på kroppen man skal gjøre hva... Jeg syns du skal ringe noen du stoler på. Håper vi tar helt feil, da :) Lykke til! Klem

Skrevet

Kort oppsummert:

1. Dere benytter dere ikke av sex-leketøy i hverdagen, og har ikke snakket om å gjøre det heller.

2. Du finner en sex-terning i jakkelommen hans.

3. Når du konfronterer han prøver han å forklare det med at dere har kjøpt dem sammen. Men du kan ikke huske det, og du vet ikke engang hvordan slike terninger fungerer. (At det skal være to av dem)

Jeg synes det virker VELDIG mistenkelig. Hadde han forklart at han hadde funnet den på veien, eller noe sånt og ledd av det ville jeg trodd på han. Hadde han forklart at en kompis gav den til han for å være morsom hadde jeg trodd på han. Men han fabler om at du skal ha vært med på å kjøpe dem, fordi at han tenker at den brukes sammen med en dame, fordi det er det han gjort (?) spekulasjoner fra min side, absolutt!!! Min innskytelse er at det kan være sammenhengen, og jeg tror ikke det er umulig at det finnes noen som har den andre terningen....

Men jeg håper virkelig jeg tar feil!!! 

Anonymous poster hash: f419c...b78
Skrevet

Byttet bruker "HI"? Kodene stemmer ikke.....

Anonymous poster hash: a7be7...bbf
Skrevet

I tillegg så stusser jeg på at han sa " åja, der var den ja" eller noe sånt om jeg husker riktig. Noe som betyr at han har lurt på hvor terningen er. Hvorfor? Da må han jo ha lett etter den eller visst at den lå i lomma. Og om dere kjøpte den sammen i syden for lenge siden hvorfor lå den da i lomma hans nå? Hvis dere aldri har brukt den så er det jo også rart at han går rundt med den i lomma. Jeg hadde nok vært skeptisk til den forklaringen hans, rett og slett fordi han svarte så dårlig for seg. 

Anonymous poster hash: 86b9b...400
Skrevet

Jeg så det samme.... Nok en trolletråd??

Anonymous poster hash: 91cdb...63e

Skrevet

Jeg så det samme.... Nok en trolletråd??

Anonymous poster hash: 91cdb...63e

Noen ganger (eller alltid, det vet jeg ikke) blir det to ulike anonymkoder om HI trykker på "forhåndsvis innlegg" før hun oppretter tråden. Hvis dere ser etter svarene til HI rett etter første innlegget, ser dere at disse kodene stemmer overens med alle andre svarene hun har gitt.

Anonymous poster hash: 3d95b...307

Skrevet

Jeg lurer på om terningen sto på norsk? Du skrev det i HI... "kyss, sug" osv... Hvordan skal du/dere ha fått tak i noe sånt på NORSK i en butikk i syden? 

Jeg tror til og med Teknikkmagasinet har disse terningene, om jeg ikke husker helt feil... Trenger ikke være skaffet på en sexbutikk. 

Svaret til din mann er uansett ekstremt foruroligende, særlig med den fnisingen og usikkerheten... 

Det er også to stk i en slik terningpakke.

Anonymous poster hash: 3d95b...307
Skrevet

Rart! Kjæresten min og jeg har hver vår! Han for å "bestemme" stilling og jeg har for å "bestemme" sted. Da han dro fra meg her om dagen tok han sin med i lommen. Men han har sagt han ikke har samboer eller kone. :/

Anonymous poster hash: e6611...cfd

Skrevet

Rart! Kjæresten min og jeg har hver vår! Han for å "bestemme" stilling og jeg har for å "bestemme" sted. Da han dro fra meg her om dagen tok han sin med i lommen. Men han har sagt han ikke har samboer eller kone. :/Anonymous poster hash: e6611...cfd

Hoho :P

Anonymous poster hash: d324d...760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...