Gå til innhold

Jeg fant en "sex-terning"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står forskjellig på den som; sug, kyss, beføle, slikk, sex. Fant den i jakka til samboeren, skulle bare vaske den siden den så litt skitten ut. 

Skal spørre han når han kommer hjem i natt, men er det ikke litt rart å gå rundt med en sex-terning i lomma? 

Anonymous poster hash: 604d1...463
Skrevet

Hvis du og mannen ikke bruker den, så hadde jeg nok fått mistanker om at han kanskje bruker den andre steder.

Men spør ham ansikt til ansikt, håper jeg tar feil!

Anonymous poster hash: ec84e...615
Skrevet

Hvis du og mannen ikke bruker den, så hadde jeg nok fått mistanker om at han kanskje bruker den andre steder.

Men spør ham ansikt til ansikt, håper jeg tar feil!

Jeg skal ærlig innrømme at nå er jeg litt redd for akkurat det :( Vi har aldri brukt noe sexleketøy av noe slag så dette syntes jeg var litt pussig. Men jeg skal ta han litt på senga når han kommer inn. Håper så inderlig jeg tar feil nå! 

HI

Anonymous poster hash: e5952...0b3

Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at nå er jeg litt redd for akkurat det :( Vi har aldri brukt noe sexleketøy av noe slag så dette syntes jeg var litt pussig. Men jeg skal ta han litt på senga når han kommer inn. Håper så inderlig jeg tar feil nå! 

HI

Eneste jeg kan tenke meg av "uskyldige" årsaker er at han enten har kjøpt den for å overraske deg, eller at han bruker den i hemmelighet for å "bestemme" hva dere gjør når dere har sex (uten at du vet det).

Men så lenge du ikke har visst om den så tenker jeg mer i andre baner :/

Overrumple ham når du tar det opp og se ham i øynene når du gjør det, da tenker jeg du ser/får svaret.

Klem

Skrevet

HI

Eneste jeg kan tenke meg av "uskyldige" årsaker er at han enten har kjøpt den for å overraske deg, eller at han bruker den i hemmelighet for å "bestemme" hva dere gjør når dere har sex (uten at du vet det).

Men så lenge du ikke har visst om den så tenker jeg mer i andre baner :/

Overrumple ham når du tar det opp og se ham i øynene når du gjør det, da tenker jeg du ser/får svaret.

Klem

Takk for klemmen :) 

Huff, timene går alt for sakte akkurat nå føler jeg. Han har nok neppe kjøpt den for vårt bruk, da ville den nok ligget i en eller annen forpakning? Jeg sitter å krangler med meg selv om hvorfor han hadde den. Kanskje han fikk den av en kompis på gøy? Kanskje han fant den ute? Kanskje han er utro? Kanskje, kanskje, kanskje..

Han er student og på studiet hans er det 90% jenter, faen heller altså. Det ironiske i det hele er at jeg har skrevet om han her inne som en flott mann, håper jeg tar feil her. Huff :( 

HI

Skrevet

Herregud, han har vel funnet den eller kjøpt den. Ikke lag problemer ut av ingenting. 

Anonymous poster hash: a7be7...bbf
Skrevet

Herregud, han har vel funnet den eller kjøpt den. Ikke lag problemer ut av ingenting.  Anonymous poster hash: a7be7...bbf

Har du vanskelig for å forstå hvorfor HI blir bekymret? Er du virkelig såå naiv?

Sender deg en klem hi❤️ Ting er skjelden som de ser ut til, håper det ligger en logisk forklaring bak terningen!

Anonymous poster hash: 43272...36a

Skrevet

Herregud, han har vel funnet den eller kjøpt den. Ikke lag problemer ut av ingenting. 

Ja, jeg burde ikke det. Har aldri mistenkt ham for å være utro, jeg er ikke av den sjalu typen. Men dette ble bare rart. Hjelper heller ikke på at han studerer sammen med masse jenter og at han er borte "hele tiden".

HI

Skrevet

Kanskje han fant den på gulvet et sted og plukket den opp?

Anonymous poster hash: 9e0af...2c0
Skrevet

Herregud, han har vel funnet den eller kjøpt den. Ikke lag problemer ut av ingenting.  Anonymous poster hash: a7be7...bbf

Har du vanskelig for å forstå hvorfor HI blir bekymret? Er du virkelig såå naiv?

Sender deg en klem hi❤️ Ting er skjelden som de ser ut til, håper det ligger en logisk forklaring bak terningen!

Anonymous poster hash: 43272...36a

Jeg er ikke naiv, ei heller et hysterisk kvinnemenneske. Ikke noe poeng i å lage all verdens problemer av en fille ting. Tviler på at utro menn er så dumme at de kaster rundt seg med terninger, eller stjeler kondommer som en annen stakkar ble beskyldt for noen uker tilbake. 

Kvinnenemenneskene her er i overkant hysteriske og maler fanden på veggen av den minste bagatell. 

Mannen til HI har sikkert en god forklaring, og det er ingen grunn til å piske opp stemningen for å gjøre henne bekymret. 

Skrevet

Altså... eg trur ikkje folk brukar slikt når dei har heftige sidesprang fulle av lidenskap. Det er ein gimmick, evt. noko ein gjer med den ein er saman med for å sprite opp...

Vil tru han har funne den.

Anonymous poster hash: 28bc6...c46
Skrevet

Altså... eg trur ikkje folk brukar slikt når dei har heftige sidesprang fulle av lidenskap. Det er ein gimmick, evt. noko ein gjer med den ein er saman med for å sprite opp...

Vil tru han har funne den.

Anonymous poster hash: 28bc6...c46

Håper at det er bare fantasien min som løper løpsk her. Jaja, han er vell hjemme om noen timer, så får jeg se hva det egentlig er. Tenker jo at han har funnet den, sikkert det som egentlig er. Men det blir jo en uro når man bare sitter som et spørsmålstegn og tankene får løpe løpsk.

HI

Skrevet

Har du fått snakket med han? 

Jeg syns det hørtes rart ut - bedre å spørre enn å gå å lure. 

Anonymous poster hash: 6ba6f...3f7
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 3ae4e...7f0

Skrevet

Typisk dib. Garantert vært utro pga en terning...

Skrevet

Hmmm, det er jo noe jeg kunne ha funnet på å kjøpe bare på spøk til rette kamerat... UTEN at det betydde mer enn en det...

Hadde jeg funnet noe slikt i lommen til mannen, hadde jeg automatisk tenkt at dette var på fleip ;-)!

Hadde han brukt den i utroskap, hadde han nok ALDRI lagt den lett tilgjengelig i lommen sin ;-)! Kanskje han ikke vet om den en gang? Noen som har puttet den der?

Gjest Moonstruck
Skrevet

Du skal "ta han litt på sengen"😂😂😂

Skrevet

Hvordan har det gått?

Anonymous poster hash: 33070...33c
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 2b285...557

Skrevet

Hvis det er noen trøst, så fant jeg en sexterning på veien en dag. 😊

Anonymous poster hash: 8a302...437

Skrevet

Sikkert noe russen har slengt fra seg og så har mannen din plukket den opp :-)

Anonymous poster hash: d3e91...45f

Skrevet

Oppdatering!!!!!

Anonymous poster hash: 81e75...595

Skrevet

Fikk du pratet med mannen?

Skrevet

Fikk du pratet med mannen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...