Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Del Skrevet 14. mai 2015 Hvor stor er sjansen for at man har hatt klamydia uten å vite det? Har begynt å bli mer bekymret for dette nå som vi prøver å få barn :/ Tenker tilbake på fortiden.. Har seg nemlig slik at min ex var sikkert "norge rundt" med snabelen... Vi var sammen i nesten 6 år (dette er lenge siden, testet meg aldri på de 6 årene).. Så har jeg lest om at man kan ha hatt klamydia og at kroppen tar seg av det selv om du går lenge nok?? Har tenkt mer og mer på dette og tenkt at sjansen er jo der? Men samtidig tenker jeg hatt hvis det er tilfelle så skulle jeg kanskje testet positivt etter forholdets slutt? (og det gjorde jeg ikke...) Tenker som så at hvis ingen av oss testet oss mens vi var sammen, men likevel var smittet, så skal det vel noe til at begge to bekjempet bakterien samtidig? Så da ville vi mest sannsynlig fortsatt og smitte hverandre og testet positivt etter forholdet var slutt? Eller hva tror dere? Har jeg grunn til å være bekymret eller er det unødvendige bekymringer.Mitt største ønske er selvfølgelig å få barn Anonymous poster hash: 0ae7a...572 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215002-hatt-klamydia-uten-%C3%A5-vite-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Del Skrevet 14. mai 2015 Jeg er ikke lege så jeg vet ikke. Men vil aldri tro at en sykdom som klamydia bare forsvinner av seg selv. Så jeg tror du kan slappe av. Har du testet negativt nå så har du det ikke, å har aldri hatt det (med mindre du har hatt det påvist før). Lykke til med prøvingen! Anonymous poster hash: 665be...79d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144215002-hatt-klamydia-uten-%C3%A5-vite-det/#findComment-147197521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå