Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle, ble ganske sjokkert. Etter 3 negative tester var dette uforventet. Men nå har jeg tatt 3 tester som alle har slått ut positivt, så tror på det nå

Når fikk du de negative testene? 

Ble nysgjerrig her :)

Håper litt selv her til tross for negativ test :) 

Annonse

Tusen takk alle, ble ganske sjokkert. Etter 3 negative tester var dette uforventet. Men nå har jeg tatt 3 tester som alle har slått ut positivt, så tror på det nå

Når fikk du de negative testene?

Ble nysgjerrig her :)

Håper litt selv her til tross for negativ test :)

Jeg testet vel første gang da jeg var 10dpo, visste det var for tidlig siden det var strips...tok rfsu sine tester, hadde to digitale og 1 vanlig liggende, tok den vanlige på fredag morgen, helt blank, så på lørdag og søndag tok jeg de digitale, hvor begge sto NO etter umenneskelig lang ventetid. Har tatt fire tester som har slått ut idag, fra morgen til kveld. Ikm idag eller igår, litt usikker på syklusen min siden den har variert mye. Får håpe du tester seint du og 😊👍

Prøvde meg på et bilde fra mobilen, men tror ikke det funka. Jeg testa nå og tror jeg ser en svak strek. Den dukket opp etter ca to minutter og har forsåvidt bare blitt sterkere. Hadde nesten mistet håpet og tør ikke helt om jeg tør å tro på det. Det blir jammen spennende å teste igjen i morgen!

post-864329-934325_thumb.jpg

Endret av LG84

Annonse

Gratulerer så mye med strekene :)

Her er ikm om 2 dager, regner med at den kommer..

Da blir det pp 9 på oss.

Skal snart til gyn å ta ul og celleprøve, håper vi får det til før september, legen min sa i hår at hun henviser oss da om ingenting har skjedd; )

Lykke til neste runde dere som har fått besøk av tr!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...