Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Turid87

Jeg er 8dpo og har foreløpig klart å la være å teste. Har ikke tester liggende, og så lenge jeg ikke har noen symptomer så klarer jeg å vente.

Jeg skal ut på fest i morgen. Som småbarnsmor er det uhyre sjelden (kun 2-3 ggr pr år), og derfor forventes det at jeg drikker. Hva hadde dere gjort? Tatt en test 9dpo og stolt på om den var negativ?

Fortsetter under...

Jeg er 8dpo og har foreløpig klart å la være å teste. Har ikke tester liggende, og så lenge jeg ikke har noen symptomer så klarer jeg å vente.

Jeg skal ut på fest i morgen. Som småbarnsmor er det uhyre sjelden (kun 2-3 ggr pr år), og derfor forventes det at jeg drikker. Hva hadde dere gjort? Tatt en test 9dpo og stolt på om den var negativ?

Jeg skal også på fest i dag! Jeg har jo fått en ultrasvak strek, så jeg tørr ikke å drikke i dag. Men jeg tar med meg en falske med alkoholfri vin....ingen som sjekker hva jeg drikker liksom :) det kan jo du gjøre også :)

Annonse

Jeg har mistet helt håpet her....de symptomene jeg hadde er i ferd med å forsvinne, og testen i går var også ultrasvak...så det spørs om det ikke har vært kjemisk denne gangen også :( ikm er på onsdag, så burde jo fått mer positiv test nå...

Flere som begynner å klø veldig i "teste-nerven"? :P tok test på lørdag som var helt hvit, men på kvelden kom ømme pupper på besøk (og det har jeg ikke ved mensen), så jeg øyner et lite håp. Hvis jeg tolket kroppen riktig så har jeg IKM i morgen, mens i følge appen er den på torsdag, så nå blir det spennende å se de neste dagene. Ble enig med mannen min om å vente til onsdag med å teste igjen hvis ikke mensen har dukket opp, men det er jo sååå lenge til :P tar jo en evighet før den dagen kommer! 

Herregud så spennende dette er! Eller, nervepirrende er vel kanskje mer det riktige ordet?

Endret av KristinM

Jeg valgte å bare følge ikm gruppen denne måneden men ikke skrive, klør for mye etter å teste tidlig når andre får veldig tidlig positiv :P.

Jeg har ikm onsdag.

Har de siste 4 dagane hatt vondt i bekkenet (vondt å sitte, av og til å gå ) murring/ iling i nedre del mage/ midten og sidene, stråler ut i beina. Har ikke hatt det så voldsomt før, bare ømhet i rygg, halebein tidligere.

Tok en test i dag, egentlig bare for å avkrefte symtomene for jeg hadde egentlig liten tro på at vi kom til å få det til. Men det kom opp 2 fine streker :D Håper virkelig Det klorer seg fast denne gangen <3

Hadde en sa i september, og exu i januar å måtte fjerne en eggleder.

Annonse

Jeg hadde ifølge snittet av mine tre siste sykluser IKM i går, men jeg tror ikke det er før om en dag eller to. Har vært fryktelig trøtt de siste dagene, til tross for relativt lavt aktivitetsnivå og bra med søvn. Håper veldig at det er et godt tegn! Blir spennende med ny test i morgen tidlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...