Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mann er steril, så vi bruker donor. Ble inseminert på onsdagen, så venter nå i spenning :-) Vi har et donorbarn fra før av, og ønsker nå søsken :-) Er 3 dpo i dag, og har fått , unnskyld ekle detaljer, kremete hvit utflod.... Bruker aldri å ha det etter EL, bruker å være knusktørr.Har også trykk/verk i livmora. Andre som har tidlige symptomer?

Jeg jobbet såpass mye som vikar i helsesektoren da jeg studerte, så jeg er fremdeles immun mot kroppslige detaljer :) Det er jo fint at vi kan spørre hverandre, tenker jeg. Jeg har ikke opplevd det selv. Lykke til!

Jobber i helsevesenet selv, så godt vant med ekle ting jeg også :-D

Vi er i pp4. Hatt en ma i oktber14(uke12) og en sa i januar15(uke 5).. Så har jo egentlig prøvd mye lenger enn disse 4 ppene etter sa'en i januar. Åpen spiren sitter snart!

Er redd eggløsning er forsinket så jeg må flytte ikm gruppe. Om ikke eltestene blir positive i løpet av dagen da. Slik ser de ut de siste dagene. Den sterkeste er fra i dag Kl 15.

http://tinypic.com/r/16hrzg8/8nærmer seg vel nå?

Vi er i pp4. Hatt en ma i oktber14(uke12) og en sa i januar15(uke 5).. Så har jo egentlig prøvd mye lenger enn disse 4 ppene etter sa'en i januar. Åpen spiren sitter snart!

Er redd eggløsning er forsinket så jeg må flytte ikm gruppe. Om ikke eltestene blir positive i løpet av dagen da. Slik ser de ut de siste dagene. Den sterkeste er fra i dag Kl 15.

http://tinypic.com/r/16hrzg8/8nærmer seg 

Kan se ut som at det enda er noen dager til EL, krysser fingrene for deg! :-)

Annonse

Helse og sosial her. Startet Jan 2014. Fikk beskjed om at sambo hadde kun 25% svømmere. Kjemisk sist Mnd. 8 dpo i dag (tester pos 8dpo sist mnd) kjent stikk på venstre side (eggstokk?) øm i venstre pupp og litt støl i korsryggen på venstre side 😂 alt på venstre...

I går når jeg bøyde meg (med trang dongeri) føltes d som en ballong. Eller ett eller annet som tok opp plassen nedi der. Men redd d bare er hodet mitt som finner symptomer...

Hei! Tenkte å melde meg på en tråd her med flere prøvere. Jeg har ingen unger enda, men jeg og samb har akkurat bestemt oss for å prøve. Er vanskelig å holde ting tett til brystet, så da er det vel deilig å kunne dele ting her med flere i samme båt. Jeg sluttet på pillen for litt over 2 mnd siden og hadde (en merkelig) mens til forventet tid, jeg TROR jeg er midt i eggløsning, men samb dro på tirsdag for å være ute. Regner ikke med svømmerne har overlevd siden mand/tirsdag til tors/fredag når jeg tror jeg hadde eggløsning. Har skaffet med en app som hjelper meg å holde styr :-)

Regner ikke med graviditet på første forsøk, men spennende med neste periode. Jeg har ikke hatt så mange naturlige sykluser så jeg vet heller ikke hvor lang min er. Kan jeg regne ca 28 dager til neste eggløsning?

Jeg er så spent! Går med sommerfugler hele tiden!!!

Flere som har merkelige drømmer? Har hatt det de siste par nettene.... :legrine::legrine::legrine:

Rart å lese inlegget ditt i dag. Våknet og tenkte "jøss. D var litt av en drøm" opp i alt d andre i drømmen drømte jeg og om utflod 😂😂😂 å beklager detaljer men (har sikkert vært veldig fokusert på det) det kom en stor geleklump ut 😂😂😂 denne prøvingen går oss til hodet tror jeg

Annonse

Jeg har enda ikke fått positiv eggløsningstest, ser ut som det er enda en dag til positiv, så tror jeg må bytte ikmgruppe. I dag er den ganske sterk, men fortsatt svakere enn kontrollstreken. :-/ kjipern!

http://tinypic.com/r/2qibh9j/8

Endret av Elise90

Flere som har merkelige drømmer? Har hatt det de siste par nettene.... :legrine::legrine::legrine:

Ja det går mye i rare drømmer her og for tiden, alle omhandler jo seff graviditet og baby..😛 tror nok det mer har sammenheng med at jeg tenker mye på det enn at det er et tidlig symptom på graviditet.

http://tinypic.com/r/2lb1cgw/8

Nå er det i hvert fall ingen tvil! Positiv test fra både ebay og billigtester. Men da kommer vel eggløsning etter positiv test, ca en dag etter(12-24timer). Så da havner jeg i ikm uke 25.men følger meg litt her også. Føler meg liksom midt i mellom :) hehe.

Kaster meg på denne jeg også 😄

Mandag 8 juni: Mispire

Tirsdag 9 juni:3gangsmamma?

Onsdag 10 juni: Fisken2012, MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3, Snømusa2013

Torsdag 11 juni: Mamman123, nygift<3

Fredag 12 juni: 2guttaboys, ina37, lennyjax

Lørdag 13 juni: Keisermamma1

Søndag 14 juni: Elise90, Påtidemedentil

Nå er vel eggløsningsuken over for alle,eller?

Noen som kjenner symptomer?

Jeg er ganske så oppblåst i magen....ganske plagsomt å ha på jeans ;) men jeg bruker progesteronstøtte, og det kan man bli oppblåst av også...så kanskje ikke et symptom....tisser ofte også...men alt kan relateres til progesteron ....litt frustrerende....5 dpo i dag.

Når begynner dere å teste??

For min del har jeg hatt symptomer siden jeg sluttet på prevensjon så stoler ikke på annet enn at mensen uteblir 😜👍

Er trøtt, tisser ofte, kvalm, oppblåst, ømme pupper(den er ganske ny)

Så er spent på hva tiden vil vise neste tirsdag 😁

Har fått mensen 1-3 dager før tiden, så kanskje svaret kommer allerede til helgen😳

Rare drømmer har gått over til mareritt-light. Men.., superømme bryst og kan kjenne svake mensenmurringer. Akkurat slik d pleier å være før mensen. OG negstiv test i dag. Eneste nye Mnd her er st jeg er litt sliten bak i ryggen... Men d kan jo ha andre årsaker og

Velkommen hit siot.

Mandag 8 juni: Mispire
Tirsdag 9 juni:3gangsmamma?, siot
Onsdag 10 juni: Fisken2012, MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3, Snømusa2013
Torsdag 11 juni: Mamman123, KristinM
Fredag 12 juni: 2guttaboys, ina37, lennyjax
Lørdag 13 juni: Keisermamma1
Søndag 14 juni: Elise90, Påtidemedentil

Da er du skrevet inn siot :) passet bra, da fikk jeg samtidig korrigert kallenavnet mitt i oversikten fra "nygift<3" til "KristinM" :)

Ser vi er mange med symptomer, så det blir en spennende uke neste uke! :D

Hei! Jeg er ny her på forumet. Vi har akkurat bestemt oss for at tiden er inne for å prøve på vårt første barn og er i pp1. Ifølge appen jeg bruker er IKM mandag 8. juni, men forrige syklus var 3 dager lenger enn gjennomsnittet. Blir spennende å se om det ble full klaff på første forsøk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...