Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Noen som vet? Har et 4 år gammelt maxi cosi cabriofix med base, og lurer på om det er noe vits å selge det, eller om det er for gammelt. Anonymous poster hash: d84e7...e9e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 8-10 år er levetiden. Anonymous poster hash: aa49e...f7f
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Har hørt at de bør byttes ut etter 5 år. En plass hørte jeg etter 8 - 9 år. Men du kan alltids prøve å selge. Jeg har selv kjøpt bilsete som er 4 år gammelt. Men jeg har ikke bil selv, og skal ha bilsete kun i de få tilfeller hvor vi faktisk kommer til å være i bil, og kjøper da ikke et nytt når det stort sett vil stå ubrukt. Jeg vet ikke hva du evt. kan ta for det da, da jeg kjøpte en "babypakke" som inkluderte dette bilsete av et familiemedlem, for noen hundrelapper. Anonymous poster hash: 2dcc8...4de
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Okei. Takk for svar. Hadde ikke tenkt å ta så mye mer enn et par hundre for stol og base i tilfellet. Anonymous poster hash: d84e7...e9e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Har hørt at de bør byttes ut etter 5 år. En plass hørte jeg etter 8 - 9 år. Men du kan alltids prøve å selge. Jeg har selv kjøpt bilsete som er 4 år gammelt. Men jeg har ikke bil selv, og skal ha bilsete kun i de få tilfeller hvor vi faktisk kommer til å være i bil, og kjøper da ikke et nytt når det stort sett vil stå ubrukt. Jeg vet ikke hva du evt. kan ta for det da, da jeg kjøpte en "babypakke" som inkluderte dette bilsete av et familiemedlem, for noen hundrelapper. Anonymous poster hash: 2dcc8...4de Det kan brukes i ca 8 år. Men man bør ikke kjøpe brukte stoler eldre enn 5 år hvis man vil ha de i hele perioden barnet trenger den type sto(5 år+3 år= 8 år)l. Men det gjelder helst 9-18/25 kg og beltestoler som er de stolene som brukes lengst. En babybilstol brukes jo stort sett bare i ett år pr barn. Anonymous poster hash: 09ca7...474
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Vår baby bruker bilstolen vi kjøpte før storebror ble født for fem år siden. Vi hadde ikkje gjort det om vi ikke mente det var trygt. Men jeg ville nok ikke kjøpt en så gammel stol av ukjente. Da har man mindre kontroll på hvordan de er behandlet og oppbevart. Du kan jo bare prøve å selge den, så må dét jo være opp til evt kjøpere hvor gammel stol de er interessert i. Anonymous poster hash: e291e...70b
Appelsinpiken Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Mener å ha lest va 5 år på babybilstoler, og ca 8 år på gruppe 1, 2 og 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå