Gå til innhold

Eggløsning og festeblødning?? Trenger sakkyndige her:-)

Anbefalte innlegg

Venter mens ca den 20 mai. Den 7 mai var jeg på toalettet og det kom masse slim (så ut som snørr) på toalettpapiret. Trodde det kunne være rester etter litt moro kvelden før, så tenkte ikke over det. Og nå, kom det bittelitt lyserosa slim da på papiret etter jeg var på toalettet. I tillegg har jeg fått sopp (har kun hatt en gang før i mitt liv) , så jeg tenkte kanskje det kunne ha med det å gjøre. Men... Jeg går på p-piller.. Har slurvet litt i det siste, så nå lurer jeg på om det kan ha vært eggløsning jeg hadde den 7 mai og festeblødning i dag? Noen som kan fortelle meg hvordan en festeblødning ser ut og hvordan eggløsningsslim ser ut? Og hvor kommer soppen inn i bildet?:-)

Anonymous poster hash: de81c...c87

Fortsetter under...

Venter mens ca den 20 mai. Den 7 mai var jeg på toalettet og det kom masse slim (så ut som snørr) på toalettpapiret. Trodde det kunne være rester etter litt moro kvelden før, så tenkte ikke over det. I går kveld fikk jeg ett lynende stikk i livmoren,varte kun noen få sekund. Og nå, kom det bittelitt lyserosa slim da på papiret etter jeg var på toalettet. I tillegg har jeg fått sopp (har kun hatt en gang før i mitt liv) , så jeg tenkte kanskje det kunne ha med det å gjøre. Men... Jeg går på p-piller.. Har slurvet litt i det siste, så nå lurer jeg på om det kan ha vært eggløsning jeg hadde den 7 mai og festeblødning i dag? Noen som kan fortelle meg hvordan en festeblødning ser ut og hvordan eggløsningsslim ser ut? Og hvor kommer soppen inn i bildet?:-)

Anonymous poster hash: de81c...c87

Syntes det høres ut som at du skal følge litt med ja. Slimet er det jo fort gjort å overse med festningsblødning er jo et bra tegn da.

Du får gi det litt tid og prøve en test!

Vet iallefall at blodspor i eggeløsningslimet tyder på at man er ekstra fruktbar. Men når man har soppinfeksjon kan det også hende at slimhinnen er litt sår, å da kan det også komme blodspor. Uteblir tr kan du alltids ta en test for sikkerhets skyld :)

Anonymous poster hash: 962e7...9c9

Annonse

Hvis du går på p-piller og bruker de som du skal har du ikke eggløsning (det er jo hele poenget med en p-pille. Ikke har man mensen heller, man har en bortfallsblødning). Hvis du slurvet kan det jo være du har hatt en eggløsning alikavel, men hva som er hva kan kun tiden og en test avgjøre, det er det ingen sakkyndige i verden (særlig ikke på et forum) som kan hjelpe deg med.

Anonymous poster hash: c52b4...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...