Gå til innhold

Tror dere EL nærmer seg? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke eggløsning av meg selv, og har tatt enkel pergokur denne syklusen!

Jeg har PCO, men har ALDRI opplevd så sterke tester som de 3 siste..

Er på dag 19 i dag, og tok den siste på bilde i går kveld.

Hva tror dere?? :-) Erfaringer med at testene blir sterkere mot EL?

http://i61.tinypic.com/beh6d5.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144214869-tror-dere-el-n%C3%A6rmer-seg-bilde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, testene blir gradvis sterkere fram mot el. Det må de jo for å slå ut som positive.

Men du med PCO kan oppleve utslag''8streker) på testene hele syklusen fordi du hele tiden har forhøyet LH i kroppen

Anonymous poster hash: c6233...2a6

Ja, testene blir gradvis sterkere fram mot el. Det må de jo for å slå ut som positive.

Men du med PCO kan oppleve utslag''8streker) på testene hele syklusen fordi du hele tiden har forhøyet LH i kroppen

Ja jeg er klar over det, men jeg har testet flere sykluser tidligere uten antydning til forskjell på testene (ergo like svake eller svakere enn de to første på bildet)... Hmm

Ja jeg er klar over det, men jeg har testet flere sykluser tidligere uten antydning til forskjell på testene (ergo like svake eller svakere enn de to første på bildet)... Hmm

Hvis du ikke har eggløsning er ikke det så rart. Og at du får svake utslag er pga PCO og forhøyet LH gjennom hele syklusen.

Hvis du ikke har eggløsning er ikke det så rart. Og at du får svake utslag er pga PCO og forhøyet LH gjennom hele syklusen.

Jeg går som sagt på Pergo denne mnd, så sjansen for å få EL er god sjans. Ja, jeg har PCO, men jeg har testet gjennoms sykluser før (opptil 20 dager etter hverandre) uten nærheten så sterk som de to siste, så jeg lurer derfor på om noen der ute har erfaring med at de blir sterkere mot EL. Jeg har null erfaring, har aldri sittet med en positiv i hånda før... :-)

Annonse

Det kan vere toppen for deg. Du tester vel 3 til 4 ganger i døgnet ? For jeg har det slik at rett opp og rett ned på 12 til 24 timers.

Anonymous poster hash: 705c9...9c2

Ja, stemmer - tester mellom 2-4 ganger. Det har foreløpig ikke blitt sterkere, men heller ikke svakere.. :-)

Hvis jeg tester flere dager på rad, uansett når i syklusen, får jeg alltid to streker (sik som din siste). Teststreken er altså nokså sterk hele syklusen, men under eggløsning blir den mørkere enn kontrollstreken.

Men hos deg ser det ut som en gradvis økning mot eggløsning, siden de viser så tydeliig at de blir sterkere og sterkere.

Anonymous poster hash: 9298c...5ff

Har de med PCO høy LH? Det gir jo ingen mening, det er vel LH som gir eggløsning, da burde vel de med PCO mangle LH? Det ser jo ikke ut til å stemme med TS siden hun sier hun bare fikk svake steker tidligere. Jeg får sterke streker gjennom hele syklusen (utenom eggløsning, da er den super mørk) og jeg har ikke PCO.

Har de med PCO høy LH? Det gir jo ingen mening, det er vel LH som gir eggløsning, da burde vel de med PCO mangle LH? Det ser jo ikke ut til å stemme med TS siden hun sier hun bare fikk svake steker tidligere. Jeg får sterke streker gjennom hele syklusen (utenom eggløsning, da er den super mørk) og jeg har ikke PCO.

Joda, det stemmer.

Vanskelig å finne skikkelig info om det på nettet, men du finner litt ved å google: forhøyet lh pco

Hvis jeg tester flere dager på rad, uansett når i syklusen, får jeg alltid to streker (sik som din siste). Teststreken er altså nokså sterk hele syklusen, men under eggløsning blir den mørkere enn kontrollstreken.

Men hos deg ser det ut som en gradvis økning mot eggløsning, siden de viser så tydeliig at de blir sterkere og sterkere.

Ja ikke sant? Håper iallefall eggløsning kommer, så jeg (kaaanskje) slipper en runde til med pergotime, hehe :-) Tviler på det skjer noe denne måneden. Skal ta dobbel pergo hvis jeg ikke blir gravid/får mensen innen slutten av mnd :-)

Slik ser testen ut fra i kveld (dag 21). Ser jo ikke ut som det er noen positive her.. Kan jeg ha hatt en kort topp? Eller kanskje noen har erfaring med å ha eggløsning men ikke fullt så positive tester?

http://i59.tinypic.com/2iiwcx5.jpg

Jeg har opplevd å ikke få positive el-tester, men likevel hatt eggløsning :) Sannsynligvis har jeg bare bommet på tidspunktet da jeg testet. Faktisk fikk jeg aldri positiv el-test i forrige prøveperiode, og da ble jeg jammen gravid (8+5 nå) ;)

Annonse

Jeg har opplevd å ikke få positive el-tester, men likevel hatt eggløsning :) Sannsynligvis har jeg bare bommet på tidspunktet da jeg testet. Faktisk fikk jeg aldri positiv el-test i forrige prøveperiode, og da ble jeg jammen gravid (8+5 nå) ;)

Gratulerer så mye!!! :-D

Ja det gjenstår å se i slutten av mnd, kan hende at innimellom de sterkeste testene har det vært en topp, som jeg ikke fikk testet.. Har jo hatt smertene, dog ikke så myye slim da.. Krysser fingrene😃 Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...