Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Noen som har erfaring? Synes både bag og sittedel ser så små ut, hvordan er de mtp lammeskinnspose og voksipose? Noen som evt vil anbefale en annen tvillingvogn hvor begge barna kan sitte mot den som triller? (Og som helst ikke koster flesk ;-) ) Anonymous poster hash: 55194...7ff
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Noen som har erfaring? Synes både bag og sittedel ser så små ut, hvordan er de mtp lammeskinnspose og voksipose? Noen som evt vil anbefale en annen tvillingvogn hvor begge barna kan sitte mot den som triller? (Og som helst ikke koster flesk ;-) ) Anonymous poster hash: 55194...7ff Hadde den til mine to og jeg var veldig fornøyd. Men det er klart at sittedelene er ganske smale, men ingenting å si på lengden. Det blir sånn om man skal få den inn ytterdøra i allefall Vogna er av bedre kvalitet enn andre tvillingvogner i samme klasse syns jeg. Nå har jeg bytta til en Chariot CX2 sykkel/joggevogn av andre grunner. Men likte best å ha ungene mot meg. Spesielt for minstemann som trenger å se meg hele tiden Anonymous poster hash: d2315...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå