Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har en hardangerbunad uten tilhørende veske. Jeg forstår det slik at det opprinnelig ikke finnes veske til denne bundaden, men at de har begynt å produsere dette i senere tid. Hva gjør dere andre damer uten veske til bunaden? Hvor har dere mobil, penger osv? Anonymous poster hash: 236fd...b90
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Har en pose som er festet under forkleet, sydd av hun som sydde bunaden. Har lite lyst på bunadveske som ikke hører til. Anonymous poster hash: 3d6d3...625
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Har en pose som er festet under forkleet, sydd av hun som sydde bunaden. Har lite lyst på bunadveske som ikke hører til. Anonymous poster hash: 3d6d3...625 Blir det ikke visende? Forklet på min bunad er jo så tynt. Anonymous poster hash: 236fd...b90
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Har en pose som er festet under forkleet, sydd av hun som sydde bunaden. Har lite lyst på bunadveske som ikke hører til. Anonymous poster hash: 3d6d3...625 Blir det ikke visende? Forklet på min bunad er jo så tynt. Anonymous poster hash: 236fd...b90 Er vel strengt tatt under stakken. Stakken har åpning under forkleet og på innsiden av linningen henger posen. Stikker hånda under forkleet og henter fram. Men har ikke mye i posen, noen sedler og mynt og en leppestift. Anonymous poster hash: 3d6d3...625
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 På min er det stor lomme i understakken, og så er det en splitt i siden på stakken som jeg kan stikke hånda inn i. Anonymous poster hash: 6b3ad...1eb
Villbringebringebær Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Har lomme på min, der er en kortholder sedler og leppestift, mobilen har jeg i bringestykke
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 jeg har lomme på innsiden av bringeduken, men syns egentlig det er litt dumt å ha penger i den, da jeg hele tiden må stikke hånda "nedi puppene" men i år blir det 17 mai uten mobil og penger så da går det fint :-) Anonymous poster hash: 0be32...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå