Gå til innhold

Hva har dere valgt som henteklær ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjør det enkelt, en søt body og bukse og sokker. Har med en fin genser/jakke om det er kjølig, samt et fint ullpledd jeg regner med hun kommer til å dekkes til med... Kan hende jeg pakket med en sparkebukse også, men det husker jeg ikke... I så fall er det godt mulig jeg velger å ta den på henne. 

Vet ikke helt enda. Hadde egentlig tenkt at storebror skulle få velge ut hentesett i enten rosa eller blått etter baby var født da vi ikke vet kjønn. Men tenker i ettertid at det kanskje blir mas da klærne må vaskes først.. Så spørs om ikke han får velge litt klær når vi kommer hjem i stede.

Men hvilken str. tar dere med, begge kanskje? Her svømte storebror i str. 56. Men jeg vet jo ikke hvor stor denne blir.

Anonymous poster hash: d5095...985

Hadde tenkt å ta med str 50, men kanskje lurt å ta med litt klær i str 56 også? Vi venter ei jente og verken jeg eller min mann var store ved fødselen. Så trodde egentlig at 50 burde passe?

Anonymous poster hash: 72f13...909

Annonse

Jeg har med tøy i str. 50 stort sett. Har vel èn body i str 56 (må ha klær for alle dagene vi er der). Det gjør ingenting om klærne er litt knappe mens vi er på sykehuset. Str 56 ligger klar i skuffen her hjemme, om det skulle bli sånn. 
Men jeg har en datter fra før som svømte i str 50 da hun ble født, og tenker nok at nestemann ikke heller blir den digreste ungen av den grunn. Det er uansett ingen krise om klærne er litt for små når vi er på sykehuset.

Det har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg burde kjøpe noe? Har så mye etter storebror og venter gutt igjen, så har ikke kjøpt noe. Forrige svømte i strid 50 de første dagene, og det ser ut til at denne og blir liten, så bruker nok det i starten. Kanskje ta med storebror og kjøpe noe nusselig :-)

Noen som vet hvordan zara er i str.?

De har denne i 56. Men syns den var så fin.

Blir det for varmt for junibaby?

http://m.zara.com/no/no/mini/sett-og-sparkebukser/sett--genser-og-bukse-c711027p2367996.html

Hilsen anonym som ikke vet kjønn ☺

Anonymous poster hash: d5095...985

Hadde tenkt å ta med str 50, men kanskje lurt å ta med litt klær i str 56 også? Vi venter ei jente og verken jeg eller min mann var store ved fødselen. Så trodde egentlig at 50 burde passe?

Anonymous poster hash: 72f13...909

Det trodde jeg og... Fikk aldri brukt str 50 jeg 😳

Har ofte valgt av noe av det vi har fått, men nå får vi vel ikke så mye kanskje :) venter nr 4

Med første var det veldig varmt, valgte en body og sparkebukse

Han svømte i 50, lillesøster veide en kilo mer ca 4 kg og brukte også 50 en stund, så tror det skal mye til at man ikke klarer seg med 50 for hjemturen.

Tror ikke jeg orker å strikke noe, for jeg strikker helst i ull og det blir varmt tror jeg. 

Her blir det en søt sparkebukse som storesøster har valgt ut.

Med mindre det blir veldig varmt, i så fall blir det body (som også storesøsteren har valgt)

Vi fikk aldri brukt str 50 på førstemann så vi har kun kjøpt inn fra str 56. Babyen får heller svømme litt i klærne til å begynne med hvis hun er liten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...