Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Hvis man er et normalt oppegående menneske uten vrangforestillinger eller sære oppfatninger om verden og menneskene(ihvertfall som man vet om selv), bør man stole på sin egen magefølelse da? Jeg har aldri vært sjalu, aldri opplevd utroskap, og aldri tenkt noe på utroskap. Men jeg har de siste månedene fått en veldig sterk magefølelse på at mannen min er utro. Jeg har ingen bevis og ingen spesifikke tegn, bare bittebitte små merkelige stikk av magefølelse. Jeg har også en helt klar følelse om hvem han er utro med. Stoler du på magefølelsen din? Anonymous poster hash: 7d0bd...7ec
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Jeg stoler på magefølelsen min når jeg har den, men det er svært sjelden. Når den først kommer så stemmer den hver gang. Anonymous poster hash: 22e9d...3e7
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Sånn hadde jeg det lenge med eksen og en kollega av ham... Det viste seg at han var utro med henne i tre år Men etter det har magefølelsen min blitt helt på avveie... Sliter med å slappe av i nytt forhold, selv om jeg ikke har grunn til å stresse med noe. Med eksen prøvde jeg å forske litt på egen hånd, og spurte ham rett ut et par ganger. Men jeg fikk ikke vite det før en annen kollega av dem sladret... Tenkte noen ganger da han var og "trente" om jeg skulle dra til huset hennes og se om han var der, men gjorde såklart ikke det. Men det skulle jeg ha gjort... Prøv å lek litt detektiv. Anonymous poster hash: fd71e...da5
Babykilo Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Jeg stoler ikke blindt på den, men jeg tror det er verdt å høre på den. Magefølelse er nok ofte snakk om subtile tegn som du oppfatter, men ikke er klar over at du oppfatter. Denne ville jeg fulgt opp hvis jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Samme som #2. Når magefølelsen først slår inn, har den aldri tatt feil. Anonymous poster hash: a04b2...a6a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Takk for svar alle. Jeg må jo forsøke å finne ut noe mer, jeg vet bare ikke hvordan. Anonymous poster hash: 7d0bd...7ec
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Er det noe jeg stoler på så er det magefølelsen. Eksen min var utro flere ganger og jeg fikk en helt merkelig følelse i magen ved en del anledninger. Viste seg i ettertid at han hadde vært med flere jenter. Jeg ville ikke tro på det der og da, men får jeg en sånn følelse igjen skal jeg jamme ta den på alvor! Jeg ahr også flere ganger fått "forvarsel" når noe kommer til å skje. Klarer ikke forklare det. Men det skjer noe med magen og hodet. Kroppen reagerer helt merkelig på ting. Innen en uke kan du banne på at jeg får en eller annen nyhet om noe, noen har dødd, eller ja... Klarer ikke forklare det. Anonymous poster hash: 534c8...557
Nissefisen Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Magefølelsen min er til å stole på ja Meget sjelden den tar feil
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Hvis man er et normalt oppegående menneske uten vrangforestillinger eller sære oppfatninger om verden og menneskene(ihvertfall som man vet om selv), bør man stole på sin egen magefølelse da? Jeg har aldri vært sjalu, aldri opplevd utroskap, og aldri tenkt noe på utroskap. Men jeg har de siste månedene fått en veldig sterk magefølelse på at mannen min er utro. Jeg har ingen bevis og ingen spesifikke tegn, bare bittebitte små merkelige stikk av magefølelse. Jeg har også en helt klar følelse om hvem han er utro med. Stoler du på magefølelsen din? Anonymous poster hash: 7d0bd...7ec Da kan det tenkes at du har rett. Men dette er ikke noe hokus- pokus, men mest sannsynlig underbevisstheten din som har lagt merke til subtile tegn. Anonymous poster hash: 1bd8d...95c
Monica Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 Magefølelsen min har stort sett rett, så jeg pleier å høre på den.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Magefølesen min er nesten feil hele tiden MEN når jeg hadde en følese av at kjæresten min var utro så stemte faktisk det. Anonymous poster hash: 1d92d...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå