GĂ„ til innhold

Hva tror dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har egentlig hatt pause fra prÞving ifra mars, men jeg har ikke startet pÄ noen prevensjon i pauseperioden. Har i grunnen glemt det litt av og har tenkt lite pÄ timing av sex osv.

Jeg vet vi hadde sex rundt fĂžrste mai, og jeg husker selv jeg hadde endel EL.slim(husker det fordi det varte 2-3 dager og jeg pleier vanligvis ikke merke det)...

Ikm er nÄ 16 mai, og siden torsdag har jeg vÊrt smÄkvalm, svimmel, litt menslignende smerter... Vel det er kort oppsummert. Jeg fÞler selv jeg tisser ofte, men stoler ikke helt pÄ den.

Det er 8 Ă„r siden sist jeg kjente pĂ„ symptomer, sĂ„ setter veldig pris pĂ„ all tilbakemelding 😊👍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hĂžrtest ut som meg, og eg testet positivt i dag.. Masse lykke til :)

Skrevet

Spennende og litt skummelt, fĂ„r holde meg i skinnet og teste pĂ„ fredag, torsdag tidligst...testeabstinenser đŸ˜±đŸ˜…

Har du ogsÄ hodepine?

Skrevet

Takk, og gratulerer sĂ„ mye til deg forresten 😍

Skrevet

Har klart Ä frastÄ testing til nÄ, tenker at det er stÞrre sannsynlighet for at testen slÄr ut imorgen enn idag...

Hvis dette ikke er en spire sÄ er det iallefall en ond tante pÄ vei. Er aldri svimmel eller kvalm fÞr mens...men tÞr ikke hÄpe pÄ noe

Skrevet

Jeg har det pÄ samme mÄte. Har ikm i morgen, og ikke klart Ä holde meg unna testingen. Har tatt en billigteststrimmel hver morgen i tre dager nÄ. Alle tre har fÄtt en svak rosa strek (litt sterkere i gÄr og i dag) men dessverre etter 5 minutter, sÄ jeg tÞr ikke stole pÄ dem. HÄper at jeg fÄr en avklaring i morgen, for det tar pÄ Ä gÄ i uvissheten. PrÞver Ä ikke kjenne sÄ etter. Hadde mer menssmerter i gÄr enn i dag, men i dag er puppene Þmmere. Uansett er det ikke annet Ä gjÞre enn Ä vente.....

Skrevet

Med fĂžrste kom ikke streken fĂžr etter 5 min da jeg testet rett fĂžr mens, men en uke etter var den der med en gang.

SĂ„ det er en stor mulighet du et 😊

Krysser fingrene for deg 😁

Har ikm pĂ„ lĂžrdag, sĂ„ er kanskje litt tidlig for meg Ă„ teste enda, sĂ„ fĂ„r holde ut.😅

Skrevet

Tanta kom, falsk alarm 😅

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...