Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Har lagt merke til at de aller fleste har disse broderiene i rødt eller grønt. http://www.bunadshandel.no/img/192cdd319560/Sogn%20detalj%20stakk.png Jeg har disse! http://www.norskflid.no/fileshare/filarkivroot/Bunad/Hordaland/Sogn/Sogn_variant_helfigur.jpg Er det noen som vet forskjellen? Og hvorfor det er vanligst å ha de på første bilde? Vet de illustrerer fjord og fjell. Men hva i alle dager illustrerer mine? Anonymous poster hash: 41059...451
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Dytter litt Anonymous poster hash: 41059...451
☆☆☆ Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Søstra mi har den kanten, eg har den vanlige. Applikasjonane er vanlegare i ytre sogn etter det eg er blitt fortalt, medan taggete kant er vanlegare i midtre og indre sogn. Tvilar på at nokon av variantane representerar noko som helst eigentleg. Sognedrakta er ein av bunadene som aldri gjekk heilt ut av bruk, og dette med kant nederst er nok berre eit "designelement" frå byrjinga av. Ein ser desse kantane på bunader frå Hordaland også. Og så har nokon funne på dette med kva det representerar då bunadane vart "relansert".
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Søstra mi har den kanten, eg har den vanlige. Applikasjonane er vanlegare i ytre sogn etter det eg er blitt fortalt, medan taggete kant er vanlegare i midtre og indre sogn. Tvilar på at nokon av variantane representerar noko som helst eigentleg. Sognedrakta er ein av bunadene som aldri gjekk heilt ut av bruk, og dette med kant nederst er nok berre eit "designelement" frå byrjinga av. Ein ser desse kantane på bunader frå Hordaland også. Og så har nokon funne på dette med kva det representerar då bunadane vart "relansert". Takk for svar! Ytre Sogn ja, det gir mening. Vet min bestemor drev og broderte litt på bunaden min på egen hånd. Var først redd for at hun hadde tullet det til og "ødelagt" det genuine designet Anonymous poster hash: 41059...451
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Er sjølv frå Sunnfjord med sunnfjordbunad, men har mor frå Sogn, meiner også at dette kanskje har noko med Ytre Sogn å gjere. Har også hørt dette bli omtala som krabbemønster, og det tenkjer eg gir jo litt meining - fjell i Indre Sogn og krabber ute ved kysten. Uten at eg på nokon måte veit det altså Anonymous poster hash: 55bdf...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå