Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Sjekket akkurat og ser at mine 170 cm og 76 kg gir en BMI på 26,3. Skulle gjerne gått ned til 69 som jeg var før jeg ble gravid, men føler meg ganske normal når jeg ser på andre rundt meg. Er 34 år og mine venninner har også litt for mye. Vi koser oss med god mat og vin, men trener også en del. Bør jeg legge inn en innsats før sommeren og prøve å gå ned noen kilo skal tro? Anonymous poster hash: 3592d...d4e
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Gjør det som du er komfortabel med. Plager kosekiloene dine deg så tar du grep, om ikke så lar du ballen ligge. For meg er det ingen trøst at venninnene mine evt hadde vært romslige, jeg ville trivdes best i en kropp som er slankere uavhengig av dem.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Bmi på 26,09. 174 cm og 79 kg. Jeg er ikke bælfeit så folk snur seg på gata, bruker str 42 i klær. Men jeg har en ganske typisk eplefasong, lange smale ben, liten rumpe, smale skuldre og bredest rundt magen. Så jeg er skikkelig misfornøyd og ønsker meg midjen min tilbake. Min idealvekt er 65 kg. Anonymous poster hash: 42290...7b7
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Man må finne ut om en lavere vekt er VERDT det du må forsake for og oppnå OG holde på den Har også noen "kosekilo",- og de kan lett gå av, og jeg vet hvordan jeg kan holde de av, men for meg er det ikke verdt det "offer" jeg kommer til og føle om jeg skal ha den vekta...Hva er visten med "perfekt" kropp/vekt, når man aldri kan "Nyte den",- fordi man må passe på i tide og utide.....For og sette det på spissen Tror mange "Litt tunge" damer der ute ikke hadde greid og holde på drømmekroppen om de fikk den over natta med oppskrift på hva som kreves for og opprettholde en slik kropp. Det er ofte ikke motivasjon nok og vite at dette gjør jeg for og beholde denne "drømmen"...... Anonymous poster hash: 5e617...a81
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Bmi på 26,09. 174 cm og 79 kg. Jeg er ikke bælfeit så folk snur seg på gata, bruker str 42 i klær. Men jeg har en ganske typisk eplefasong, lange smale ben, liten rumpe, smale skuldre og bredest rundt magen. Så jeg er skikkelig misfornøyd og ønsker meg midjen min tilbake. Min idealvekt er 65 kg. Anonymous poster hash: 42290...7b7 Jeg bruker str 40, men har det jevnt fordelt. Hi Anonymous poster hash: 3592d...d4e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har gått ned 16 kilo og har nå en BMI på 25,8. Jeg føler meg ganske ok, men kunne tenkt meg en BMI under 25, men nå klarer jeg ikke å få bort mer. Jeg har vel endt opp på at jeg heller må jobbe med å holde nåværende vekt. Om du bør gå opp eller ned er det kun du som kan svare på. Anonymous poster hash: ded43...614
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Man må finne ut om en lavere vekt er VERDT det du må forsake for og oppnå OG holde på den Har også noen "kosekilo",- og de kan lett gå av, og jeg vet hvordan jeg kan holde de av, men for meg er det ikke verdt det "offer" jeg kommer til og føle om jeg skal ha den vekta...Hva er visten med "perfekt" kropp/vekt, når man aldri kan "Nyte den",- fordi man må passe på i tide og utide.....For og sette det på spissen Tror mange "Litt tunge" damer der ute ikke hadde greid og holde på drømmekroppen om de fikk den over natta med oppskrift på hva som kreves for og opprettholde en slik kropp. Det er ofte ikke motivasjon nok og vite at dette gjør jeg for og beholde denne "drømmen"...... Anonymous poster hash: 5e617...a81 Jeg lå jo på 69 før jeg fikk barn, så burde jo være mulig å stabilisere seg på den vekta om jeg hadde gått ned, men har faktisk ikke tenkt så mye på at jeg er for tung før jeg nå sjekket det ut Hi Anonymous poster hash: 3592d...d4e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Jeg driter litt i det. Tenker at jeg kunne vært slankere, men jeg orker ikke å gjøre det som kreves for å gå de ned. Jeg er normalt aktiv, så det er søtsakene det faller på. Men velger å ta noen kg for mye og kunne være litt mer avslappa med kostholdet. Anonymous poster hash: 0b4a0...26f
Tulla99 Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Godt fornøyd med slik jeg ser ut nå. Formfull, men ikke overvektig. BMI på 25 akkurat, men jeg trener mye så vekten består av en god del muskler
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 Liker ikke Anonymous poster hash: 1347c...389
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Min BMI er på 26,84. Jeg ser at jeg har for mye på kroppen, men ser også at kroppen er fin som den er Midjen er relativt slank, det er jeg veldig fornøyd med. Men, jeg føler meg ikke komfortabel med å være under kategorien "overvektig". Så nå er jeg på vei ned. Tror ikke jeg blir så mye mer fornøyd med kroppen, men vil da få på meg noen fine bukser som ligger innerst i skapet Anonymous poster hash: 5d82d...2ac
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Sjekket akkurat og ser at mine 170 cm og 76 kg gir en BMI på 26,3. Skulle gjerne gått ned til 69 som jeg var før jeg ble gravid, men føler meg ganske normal når jeg ser på andre rundt meg. Er 34 år og mine venninner har også litt for mye. Vi koser oss med god mat og vin, men trener også en del. Bør jeg legge inn en innsats før sommeren og prøve å gå ned noen kilo skal tro? Anonymous poster hash: 3592d...d4e Jeg er 172 og 78 kg og føler meg ikke vel... Jeg var 63 for noen år siden og da var jeg mer fornøyd. Jeg var 81 kg for noen uker siden, og da fant jeg ut at jeg bare må snu det her, så kanskje jeg forhåpentligvis er under 70 igjen snart. Jeg skulle gjerne vært under 60 kg, men vet ikke om jeg orker å styre med det. Da jeg var 63 hadde jeg fremdeles former og bryster i massevis... Anonymous poster hash: cc882...b19
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #13 Skrevet 11. mai 2015 Jeg hadde en BMI på 26, har nå gått ned slik at jeg ligger på 22 ca. Jeg trives MYE bedre nå! Ser på bilder av da jeg var 26, og det så ikke bra ut. Jeg så uformelig ut, med et godt lag "polstring"... Ikke pent. Anonymous poster hash: 13107...2f8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #14 Skrevet 11. mai 2015 Jeg ser ok ut, str 40. Hadde jeg gidder å trene hadde det blitt en bra kropp selv med 26 i bmi. Anonymous poster hash: 402bf...d21
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #15 Skrevet 11. mai 2015 Tror jeg ligger rundt 24,9, altså akkurat ikke overvektig. Er 1,77 høy og veier 76,5 kg. Men har som alltid store planer om å gå ned! Innbiller meg selv at jeg ser ganske normal ut, er flink til å skjule kroppen med riktige klær. Er fornøyd hvis jeg kan stabiliserenpå 72 kg. Anonymous poster hash: c3148...8a7
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #16 Skrevet 11. mai 2015 Jeg hadde en BMI på 26, har nå gått ned slik at jeg ligger på 22 ca. Jeg trives MYE bedre nå! Ser på bilder av da jeg var 26, og det så ikke bra ut. Jeg så uformelig ut, med et godt lag "polstring"... Ikke pent. Anonymous poster hash: 13107...2f8 Hva har du gjort for å gå ned så mye og hvor lang tid ? Du ligger jo innenfor normalen så er vel ikke like lett å gå ned de siste kiloene der.. Anonymous poster hash: db8bb...39f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #17 Skrevet 11. mai 2015 Drister meg utpå igjen.. Har svart tidligere ang vekt her -og da får jeg beskjed om at jeg må ha valker og bare ikke ser selv at jeg er feit med en bmi på 27,5 Men vekten er fordelt , jeg er litt trent og har en ganske smal midje. Lårene er jeg ikke kjempefornøyd med, men eller fornøyd. Anonymous poster hash: 7bdb2...e6b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #18 Skrevet 11. mai 2015 Drister meg utpå igjen.. Har svart tidligere ang vekt her -og da får jeg beskjed om at jeg må ha valker og bare ikke ser selv at jeg er feit med en bmi på 27,5 Men vekten er fordelt , jeg er litt trent og har en ganske smal midje. Lårene er jeg ikke kjempefornøyd med, men eller fornøyd. Anonymous poster hash: 7bdb2...e6b Man kan veie 100kg uten å ha så mye som en valk om man er trent. Anonymous poster hash: 0b4a0...26f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #19 Skrevet 11. mai 2015 Drister meg utpå igjen.. Har svart tidligere ang vekt her -og da får jeg beskjed om at jeg må ha valker og bare ikke ser selv at jeg er feit med en bmi på 27,5 Men vekten er fordelt , jeg er litt trent og har en ganske smal midje. Lårene er jeg ikke kjempefornøyd med, men eller fornøyd. Anonymous poster hash: 7bdb2...e6b Man kan veie 100kg uten å ha så mye som en valk om man er trent. Anonymous poster hash: 0b4a0...26f Ja, men ikke her på bim;) Anonymous poster hash: 7bdb2...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå