Gå til innhold

Når ble dere kvalm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist ble jeg dårlig i uke 5. Er 4+5 nå og merker jeg gruer meg. Håper det bli anderledes denne gangen. Forrige gang ble jeg ikke bra før uke 20...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn som deg forrige gang jeg var gravid! Kvaml fra morgen til kveld fra uke 6 til uke 18! Denne gangen ble jeg litt kvalm i uke 9-10 og det fikk over i det jeg bukket 12 uker! Deilig! Får håpe du slipper billig unna denne gangen du også 😊

Skrevet

Her var det mye skrivefeil ser jeg, men du får vel med deg sammenhengen i det jeg skrev uansett, håper jeg?! 🙊

Skrevet

Ble kvalm i uke 6 begge ganger. Første gang varte det helt til uke 30 ca. Spent å se hvor lenge det blir denne gangen :) er 9 uker nå, og kvalmen herjer som verst..

Skrevet

Første ble jeg kvalm i uke 6 til ca uke 19.

med andre ble jeg kvalm dagen etter sexen. Ekstremt kvalm fra uke 6 og varte i ca 5 mnd.

Anonymous poster hash: 4255c...9ae

Skrevet

Første dag med litt kvalme i dag, men ikke ille. Er på 5+2. 

Skrevet

Fant ut at jeg var gravid i uke 7 men ble dårlig i uke 8-9 eller noe og til 14-15. :/

Skrevet

6+6, kvalm fortsatt..i uke 8 nå. Håper virkelig dette blir bedre

Skrevet

uke 11... Er 13+4 nå, og føler egentlig at det blir verre og verre... Kaster ikke opp, men brekker meg av en god del lukter samt av enkelte typer mat.

Skrevet

Har enda ikke blitt kvalm, men har hatt en del halsbrann. Kjennes ut som om at noe er på tur opp, men får ikke ut verken luft eller noe annet :frown:  Er 6+1 i dag.

Skrevet

Går forresten ikke rundt og er kvalm. Men når jeg tenker på mat så kommer det. Merker at jeg er mer spesifikk på hva jeg vil spise og ikke, og at jeg gjerne vil ha noe som er trygt og kjent. Helt omvendt av hvordan jeg er ellers, matvrak som elsker alt som er sært og nytt :)

Skrevet

6+0 nå og det har vart en uke. Blir bare værre og værre. Får i meg mat og drikke, men er ellers ikke mye tess 😁 Blir spennende å se hvordan det blir fremover ☺

Skrevet

Ingen kvalme verdt å nevne enda 7+0 idag 😊

Skrevet

Uke 6. Er nå 7+2 og det har bare blitt værre

Skrevet

Ble kvalm fra uke 4.. er i uke 11 nå..fremdeles kvalm!!!

Skrevet

Dere som er veldig kvalme, jobber dere 100%? :)

Skrevet

Nei, jobbar 50% trur kanskje eg må ned endå meir...urk! Glad så lenge eg ikkje kastar opp, bank i bordet!

Skrevet

Dere som er veldig kvalme, jobber dere 100%? :)

Jobber 100%, for det meste på beina (butikksjef). Forrige uke var det veldig greit, for jeg glemte at jeg var gravid når jeg var på jobb (selv om jeg var ekstra sliten etterpå). Denne uka har vært tortur. Kvalmen har blitt mye verre, blir skikkelig kvalm av å tenke på mat, og av å lage mat. Samtidig som jeg var konstant sulten på jobb. Har spist sunt og balansert til nå, men gav opp det prosjektet i dag. Satser på små måltider og ting jeg orker. I dag tok jeg en egenmeldingsdag, var helt utslitt. 

Skrevet

Aldri..

Anonymous poster hash: ccf41...d25

Skrevet

ble det 6+0

Anonymous poster hash: d021d...6b5
Skrevet

5+0. Tok seg opp i uke 6, er 7+0 nå og 100% handikappet. Det går vel over snart :)

Anonymous poster hash: 984e8...35a

Skrevet

Ikm i går. Ikke overraskende at mens ikke kom da. Ingen tr enda. Skal teste i morgen tidlig. Har vært kvalm i en uke allerede! :/

Anonymous poster hash: 882eb...67e

• 2 uker senere...
Skrevet

Begynte så smått å bli kvalm daglig rundt 5+6,og er nå 6+4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...