Gå til innhold

Når ble dere kvalm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde det sånn som deg forrige gang jeg var gravid! Kvaml fra morgen til kveld fra uke 6 til uke 18! Denne gangen ble jeg litt kvalm i uke 9-10 og det fikk over i det jeg bukket 12 uker! Deilig! Får håpe du slipper billig unna denne gangen du også 😊

Annonse

Går forresten ikke rundt og er kvalm. Men når jeg tenker på mat så kommer det. Merker at jeg er mer spesifikk på hva jeg vil spise og ikke, og at jeg gjerne vil ha noe som er trygt og kjent. Helt omvendt av hvordan jeg er ellers, matvrak som elsker alt som er sært og nytt :)

Annonse

Dere som er veldig kvalme, jobber dere 100%? :)

Jobber 100%, for det meste på beina (butikksjef). Forrige uke var det veldig greit, for jeg glemte at jeg var gravid når jeg var på jobb (selv om jeg var ekstra sliten etterpå). Denne uka har vært tortur. Kvalmen har blitt mye verre, blir skikkelig kvalm av å tenke på mat, og av å lage mat. Samtidig som jeg var konstant sulten på jobb. Har spist sunt og balansert til nå, men gav opp det prosjektet i dag. Satser på små måltider og ting jeg orker. I dag tok jeg en egenmeldingsdag, var helt utslitt. 

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...