Gå til innhold

Hvilket hadde DU valgt?

Anbefalte innlegg

Er ikke så langt på vei enda, men vi har tenkt mye på navn. Hadde bestemt oss for Filippa hvis det ble jente, men nå er vi usikkere. Synes fortsatt navnet er nydelig og det har alltid vært et av mine favorittnavn. Mannen liker det også veldig godt. Meen- han har falt helt for Estelle og vil gjerne bruke det. Jeg er skikkelig svak for Isabella og hadde nok valgt det dersom jeg var alene.

Begge synes alle navnene er nydelige, så vi blir fornøyde uansett. Henrikke har også stått på lista, men har vel lagt det litt bak oss. Kan dere være så snille og reagere de for oss? Filippa, Estelle (med stum e altså) og Isabella :-)

Dersom det blir gutt er det Alfred, Niklas, Oliver og Theodor på lista. Dere må gjerne rangere de også. Ultralyd i morgen og jeg er såå spent på om det er en liten gutt eller jente inni der :-)

Anonymous poster hash: 50cee...532

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144214456-hvilket-hadde-du-valgt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for mange svar! Estelle leder helt klart, var en fornøyd mann her i kveld ;) hehe. Skal selvfølgelig oppdatere dere i morgen etter ultralyd. Jeg er såå spent på å få se hvem den lille i magen er :-) Har en følelse på jente.

Filippa og Estelle er begge nydelige, så jeg gir begge en stemme. Er så deilig at ikke alle jentene i klassen heter Ida, Nora og Thea.

Synes guttenavnet Alfred er ganske stilig.

Oliver, Niklas og Theodor er for vanlig og kjedelig etterhvert.

Anonymous poster hash: af18c...c3a

Annonse

HI her. Ja, nå har vi vært på ultralyd og vi fikk oss en liten, fin overraskelse. Vi skal finne navn til to små, vi skal ha tvillinger! Herlighet ble helt sjokka, for magen er abslolutt ikke stor. Den ene var helt klart jente og den andre klarte de ikke å se. Såå har dere nå forslag til til tvillingnavn? Skal komme tilbake neste uke pga den ene var litt større enn den andre. Håper de klarer å se kjønnet da :) To navn som passer sammen mottas med stor takk :)

HI her. Ja, nå har vi vært på ultralyd og vi fikk oss en liten, fin overraskelse. Vi skal finne navn til to små, vi skal ha tvillinger! Herlighet ble helt sjokka, for magen er abslolutt ikke stor. Den ene var helt klart jente og den andre klarte de ikke å se. Såå har dere nå forslag til til tvillingnavn? Skal komme tilbake neste uke pga den ene var litt større enn den andre. Håper de klarer å se kjønnet da :) To navn som passer sammen mottas med stor takk :)Anonymous poster hash: 50cee...532

Så urolig gøy!

Likte best Isabella av jentenavnene!

Og Niklas, Oliver og Theodor er nydelige navn☺

Foreslår:

Isabella og Cornelia

Isabella og Henrikke

Isabella og Estelle

Isabella og Irmelin

Isabella og Ingrid

Isabella og Isak

Estelle og Eirik

Estelle og Erik

Estelle og Evander

Niklas og Nora

Niklas og Filippa

Theodor og Tuva

Theodor og Thelma

Theodor og Teleah

Theodor og Timea

Oliver og Ovidia

Oliver og Othilie

Likte du noen av disse?

Endret av inimini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...