GÃ¥ til innhold

Hjelp! 😯 ang leie av feriehus...blir jeg lurt?

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å planlegge sommerferien i januar og vi fant ut at vi ønsket å leie ferie hus i Spania. Vi gikk inn på finn.no og fant det vi så etter. Jeg tok kontakt med (norsk) utleier og fikk booket til ønsket dato. Dette er splitter nye leiligheter så dette er første gang han leier ut. Problemet er at jeg må purre på for å få den leiekontrakten. Fikk den en gang men det sto gal dato på. Jeg gjore han oppmerksom på dette og fikk beskjed om at jeg selv bare kunne endre på det siden det bare var en tastefeil og signere og maile den i retur. Den var sendt i et format jeg ikke kunne korrigere i så han sa at han skulle fikse det og sende den på nytt... dette er nå over en mnd siden . Jeg sendte for over en uke siden en ny mail ang kontrakt og fikk som svar om at jeg skulle få den dagen etter. Ingenting har jeg hørt og det er som sagt over 1 uke siden. Jeg sendte på nytt mail i kveld og fikk automatisk svar om at han ikke jobbet der mailadressen tilhører. Da fant jeg tlf nr hans og har nå sendt en sms. Ingen svar så langt.

Tenker jo litt sånn at han kanskje er surrete og har mye å gjøre. Om han var ute etter pengene så hadde han jo ville ha betaling med en gang. Han får jo ingenting før kontrakten er signert. Blir jeg lurt? Bør jeg prøve å finne andre steder å bo? Vil jo helst bo der vi har booket...😳

Anonymous poster hash: 53849...793

Fortsetter under...

Hvor i Spania skal dere? Dere kan eventuelt leie vårt hus :) 5 soverom, eget basseng og hage ;)

Anonymous poster hash: 90346...14a

Så snill du er!☺ Hva skal du ha for det og hvor er det? Vi har kjøpt flybilletter til Alicante 27.julo til 10. August. 😊

Hi

Anonymous poster hash: 53849...793

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...