Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Er på utkikk etter bæresele til bruk for min sønn på 6 måneder. Jeg har en eldre ergobaby, men ønsker en sele hvor jeg også kan bære han forran mens han kan se utover (altså hans rygg mot min mage). Problemet er at jeg er ganske stor (95 kg), og har store bryst. Synes ergobabyen jeg har er helt ok, og vurderer derfor å kjøpe 360-versjonen. Problemet med den jeg har er imidlertid mine store bryst -når han sitter mot meg blir det veldig stort mellomrom mellom min kropp og hans hode, og selen som går på tvers på ryggen (som egentlig skal være mellom skulderbladene mine) er mye høyere opp -nesten oppi nakken min. Dette gjør at det blir vondt for skuldrene mine når jeg bærer han over lengre tid. Derfor usikker på hva som kan passe for oss, og håper noen har noen tips! Jeg vet at sjal nok hadde vært det beste, men det må være enkelt -ting man kan klipse fast og bare stramme/løsne -ellers bruker jeg det ikke 😜 har et laaangt sjal jeg betalte 1000 kr for, men jeg orker bare ikke styre med det! Lest litt om manduca -noen som kjenner til den? Ser at man kan krysse selene bak, og tenker at det kanskje hadde avlastet skuldrene mine..? Andre tips og råd til meg?? 😊 Anonymous poster hash: 8075f...265
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Jeg er 95 kg og brukte sjal på den tiden. Kan knytes på forskjellige måter og tilpasses veldig enkelt temperatur og annet. Anonymous poster hash: 1a97a...72a
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Jeg hadde baby Bjørn one. Kjempe fornøyd med den. Passet meg selv om jeg var stor. Anonymous poster hash: 8269a...a47
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Takk for svar! Ser at man kan jo ikke bruke manduca fremovervendt, så da er ikke den aktuell likevel... Flere som har tips? Evt noe jeg kan gjøre annerledes med tilpasningen av ergobabyen min (performance) som gjør at jeg får det ryggbåndet lenger ned enn oppi nakken som jeg beskrev i første innlegg..? Hi 😊 Anonymous poster hash: 8075f...265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå