Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg sånn!! Er det kanskje får tidlig å begynne handle vogge/ bilstol++++. Er det

Noen andre som har begynt å handle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 13 uker i dag, og har så langt handlet noen bodyer og en lue :) klør i fingrene etter å handle, men vet av erfaring at de nøytrale klærene blir lite brukt, fordi jeg liker best å kle babyen i farger :) vogn venter vi en stund med, fordi vi har ikke plass til å oppbevare den, og jeg vil ikke ha den stående i gangen i 6 mnd. Samme med seng, kommode osv. Det vi har tenkt på, er å sjekke opp litt hvilke bilstol vi vil ha, slik at vi kan kikke etter tilbud på den. Vippestol lurer jeg også på å kjøpe snart :) Dette er 3.mann for oss, men h*n er en attpåklatt, så det eneste vi har etter de 2 største er en vognpose...

Så foreløpig bruker jeg dagene på å kikke på ulike babyutstyrs-sider på nettet :)

Skrevet

Jeg var å tittet på klær , men synes også at klær uten farger var kjedelig.. Synes vente tiden er lang. Har en jente på 7 år, gleder

Meg til å ta med henne på shopping :) takk for tips om bilstol, nå kan jeg lese litt om de for at tiden skal gå..

Skrevet

Hi hi, jeg er bare 4+1 og kikker allerede på vogn osv... Halve moroa å kikke, sammenligne og se etter tilbud ;)

Skrevet

Sist var det første jeg handlet en doppler, veldig glad jeg gjorde den investeringen rett før jeg bikket andre trimester. Deretter kjøpte jeg en kjole, da var jeg nøyaktig 12 uker på vei :-)

Anonymous poster hash: 7d6cf...0d4
Skrevet

Jeg er 11+4 i dag, og har allerede kjøpt Mamaroo vippestolen, bugaboo buffalo vogn, en sprinkelseng og doppler. Ikke et eneste plagg. Alt jeg har kjøpt er pent brukt. Leser tester og undersøker hva jeg ønsker/trenger, også prøver jeg å finne det til en grei pris. Gleder meg til Oul, håper jeg får bekreftet et friskt barn, og at jeg får vite hva slags kjønn som svømmer inni meg. Gleder meg til å lage babyrom

Anonymous poster hash: 406bf...e3a

Skrevet

Kjøpte meg doppler på nett.. Lurer på den der :) lyst på ultralyd så jeg kan se kjønn og se om hun /han er frisk ...

Skrevet

Jeg var å tittet på klær , men synes også at klær uten farger var kjedelig.. Synes vente tiden er lang. Har en jente på 7 år, gleder

Meg til å ta med henne på shopping :) takk for tips om bilstol, nå kan jeg lese litt om de for at tiden skal gå..

Jeg har også en 7åring jeg vil ta med på shopping! Er så kjekt når søsken er såpass gamle at de kan bli med på sånn.

Anonymous poster hash: 5f017...64c

Skrevet

Merker jeg blir blakk av tanken. Hun var på loppemarked med skolen. Da hadde hun kjøpt en hau med leker til baby og dukke klær, og ting til dukke .. Virker som hun forbereder seg .. Søt <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...