Gå til innhold

Hvor langt på vei er dere, og hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen lavere? Ikke akkurat noen sunn tråd.

Anonymous poster hash: ee0fc...f3f

DU er ikke sunn.

Anonymous poster hash: 2157a...4a1

??? Stått opp på feil fot? 

Når ble det sunt å ha en tråd hvor fokuset er å legge på seg minst mulig under graviditeten? Om det da ikke er slik at alle damene her i utgangspunktet er overvektige og ikke bør legge på seg noe særlig? 

Anonymous poster hash: 39098...4d7

Noen lavere? Ikke akkurat noen sunn tråd.

Anonymous poster hash: ee0fc...f3f

DU er ikke sunn.

Anonymous poster hash: 2157a...4a1

??? Stått opp på feil fot? 

Når ble det sunt å ha en tråd hvor fokuset er å legge på seg minst mulig under graviditeten? Om det da ikke er slik at alle damene her i utgangspunktet er overvektige og ikke bør legge på seg noe særlig? 

Anonymous poster hash: 39098...4d7

Hvor ser du at det er om å gjøre å legge minst mulig på seg? Jeg ser et ganske så uskyldig spm i overskriften på tråden, og vi har alle svart deretter. 

Annonse

Uke 36, gått opp 9 kg. Normal bmi før graviditeten. Har ikke lagt på meg på 7 uker, så det var tydeligvis før uke 29 at den store vektøkningen kom. 

Anonymous poster hash: 2cb06...46b

Annonse

28+ 6 og 12 kg. Syns det er mye, hadde bmi på 27 fra før, så hadde håpet på å kanskje gå opp 12 til sammen. Men jeg orker ikke å være nazi i svangerskapet, jeg vet med meg selv at jeg ikke fråtser. Så vekt får være vekt.

Anonymous poster hash: a2b90...718

37+4 og har gått opp totalt 12 kg iflg dagens veiing hos legen. 

Jeg er fornøyd med det, hadde litt å gå på til å begynne med så de ville ikke at jeg skulle legge på meg så altfor mye. 

I tillegg fikk jeg svangerskapsdiabetes som selvfølgelig fører til at jeg ikke spiser like mye (og ikke minst usunt) som ved første svangerskap. Da gikk jeg opp rundt 20kg totalt  :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...