Gå til innhold

Har dere vert inne å lest på klara klok? Helt grusomt at så mange barn blir utsatt for overgrep

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må da være mulig å oppspore alle desse barna å hjelpe de..???

Anonymous poster hash: 6d3f5...f42

Skrevet

Ugh... Nå ble hele lørdagskvelden ødelagt kjenner jeg... Tårene renner og jeg ble helt kvalm! Har aldri vært inne på den siden og går nok ikke inn flere ganger heller. Trodde det var hva man kunne se etter for å se om barn var utsatt for overgrepet, og ikke et hjerteskjærende spørsmål fra en stakkars jente....

Faen til jævel av en far!!

Skrevet

Jeg tror dette er tenåringer som har det morsomt. En 11-åring ville ikke brukt ord som "fingret".

Anonymous poster hash: bd9ae...918

Skrevet

Det værste er at det er 200000 emner om incest å flere grusomme spørsmål fra barn sent inn til klara klok..hadde aldri klart å ha den jobben med å sitte der å lese alle spørsmåla som kommer inn..

Skrevet

Vis du leser andre spørsmål er det tydelig at det faktisk er barn helt ned i 9 års alderen som skriver inn spørsmål

Skrevet

Jeg var mye på den siden i tenårene, og jeg kan garantere at ikke ALLE de historiene er sanne.

Noen er selvfølgelig, og da er det fantastisk at de kan få hjelp og veiledning av profesjonelle.

Anonymous poster hash: e26a5...10c

Skrevet

Jeg tror dette er tenåringer som har det morsomt. En 11-åring ville ikke brukt ord som "fingret".

Enig. Og resten av teksten virket litt konstruert. Men selvsagt mange sanne historier også. Forferdelig.

Anonymous poster hash: dc89e...1b9

Skrevet

Noen innlegg blir jo redigert før de postes... Det står under vis de er det

Skrevet

ok

Anonymous poster hash: 4966b...082
Skrevet

Jeg har jobbet som korrekturleser der, leste alle spørsmål for å sjekke at de var anonymisert, og sendte de til rett fagperson. Når svarene kom tilbake postet jeg dem på nettet.

Vet ikke om noen av fagpersonene noen gang forsøkte å finne ut hvem disse stakkarene var, men det var mye fæle greier :(

Var aldri borti slike vonde ting der det inneholdt personopplysninger som gjorde at vi kunne finne ut hvem det var.

Og ja det er mange tullespørsmål også, men jeg vil likevel si at dette er en side det kan lønne seg å titte innom. For å vite litt om hvor mye skumle forestillinger ungdom har om prevensjon og kjønnssykdommer for eksempel.

Anonymous poster hash: e1344...ff4

Skrevet

Enig. Og resten av teksten virket litt konstruert. Men selvsagt mange sanne historier også. Forferdelig.

Anonymous poster hash: dc89e...1b9

Jeg er stadig vakt på avslutninger og klubber osv som barn er med på. Sist jeg hørte det ordet kom det fra ei i 5.kl som er ti år.

Anonymous poster hash: e02e7...2d4

Skrevet

Stakkars barn :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...