Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere..

Siden det er så lite liv her på siden tenkte jeg å få til litt mer aktivitet her..så vil/kan ta en titt på de 5 første som skriver seg opp her..

trenger max 3 spørsmål.

OG JEG SPÅR IKKE DE SOM ER ANONYME for de de får jeg som regel problemer med å få inn ting om...

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lurer på om du kan se om det vil gå bra med spiren i magen?

Vi er slitere og mistet i MA i høst, er gravid på nytt nå og veldig nervøs.

Takk <3

Hei kjære deg..det går bra med vesla di..

forstår bekymringen din..men ser at alt vil gå bra...

Er barneflokken komplett, eller kommer det flere?

Blir jeg værende i min nåværende jobb, eller kommer det et nytt tilbud?

hei kjære du..

ja du blir værende i din nåværende jobb..men ser lønnsforhøyelse/høyere stilling...får opp her at det vil komme et lite under til dere...ser graviditet på deg.får opp høst 2016...ei lita jente..

Når vil jeg bli gravid igjen?

Mistet i SA i desember og nå i mars.. lite tålmodighet nå.. :P

hei vennen..

uff så trist å høre..

får opp juni juli jeg..ser du får ei lita jente ser det vil gå godt ..ser å en liten gutt som kommer like etter..to tette tror jeg....lykke til

Hei. Ser det er 5 alt. Men prøver meg for det.

Lurer på hvordan det vil gå fremover. Ny kjærlighet og om bf vil komme inn i livet til sønnen min igjen. Om du evt får opp noe annet.

ser fremtiden din ser lys ut...ser sterk kjærlighet..graviditet og ja sønnen din vil komme inn i livet til bf igjen..men ting tar tid får jeg opp...

Annonse

Hei. Ser du graviditet fremover? Og hvordan går det med jobb søking? Starte for meg selv eller være ansatt? Håper på svar

030584

hei kjære du...

hadde vist hoppet over deg..beklager det..men nå har jeg i alle fall sett på deg..

får opp graviditet på deg i august...stor flott gutt...får opp sats på noe selv..start din egen arbeidsplass...du vil lykkes men slite litt i starten...

Hei. Ser det er 5 alt. Men prøver meg for det.Lurer på hvordan det vil gå fremover. Ny kjærlighet og om bf vil komme inn i livet til sønnen min igjen. Om du evt får opp noe annet.

ser fremtiden din ser lys ut...ser sterk kjærlighet..graviditet og ja sønnen din vil komme inn i livet til bf igjen..men ting tar tid får jeg opp...
Tusen takk.

får du opp noe spesielt om ny kjærlighet?

Dette med bf. Stoler ikke på han. Vil ikke ha han i livet til sønnen min. Men vil at sønnen min skal få kjenne biopappan sin.

Eldste min vil ikke til denne pappaen mer. Vil det også ordne seg?

Hei. Ser det er 5 alt. Men prøver meg for det.Lurer på hvordan det vil gå fremover. Ny kjærlighet og om bf vil komme inn i livet til sønnen min igjen. Om du evt får opp noe annet.

Tusen takk.

får du opp noe spesielt om ny kjærlighet?

Dette med bf. Stoler ikke på han. Vil ikke ha han i livet til sønnen min. Men vil at sønnen min skal få kjenne biopappan sin.

Eldste min vil ikke til denne pappaen mer. Vil det også ordne seg?

blir litt tveegget. Men vil selvfølgelig sønnen min sitt beste.

heisann ;) åå så kjekt at du vil hjelpe oss her inne =)

Ser at du har nådd grensen men har du lust å se på meg? Jeg har vert her inne så mangen ganger men det er ingen som svarer :( 

Ser du om jeg vil få flere barn? Evt nårtid? kjönn?

Jeg sliter med utmattelse, ser du noe som kan hjelpe meg å bli frisk?

Jeg er födt 29.08.84

Mvh Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...