Gå til innhold

Hvor blir det av mensen ?

Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen skjønner noe av dette, er 5 uker og 2 dager siden jeg fikk mensen sist. Ca 14 dager etter mens, fikk jeg rosa/rød utflod i 3 dager. Uken etter på hadde jeg gjennomsiktig slim en dag. Å uken etter det igjen fikk jeg ømme pupper og vondt i magen. Til nå er det altså ingen mens å se, negativ test også. ( sist jeg var gravid produserte jeg sen hcg) fikk positiv test i uke 11 :-o om ikke mensen kommer snart, skal jeg gå ut i fra at jeg er gravid og produserer hcg sent denne gangen også? Mensen kommer alltid 14 dager etter el på meg. Blir gal snart, føler at mensen er rett rundt hjørne hele tiden, men bare hvit utflod er kommet.

Anonymous poster hash: 68a79...e59

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144214149-hvor-blir-det-av-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hørt om noen som tester positivt først i uke 11! :-O ville kanskje ventet et par uker og tatt en test av og til om ikke mensen kom. Kjøp de billige strimlene bare. Hvis ikke mensen kommer om et par uker hadde jeg kanskje ringt legen, evt gynekolog og sjekket hvorfor ikke mensen kommer. Hm, vanskelig å si, for jeg har aldri hørt om noen som produserer hcg såå sent. Hehe

Jeg har aldri hørt om noen som tester positivt først i uke 11! :-O ville kanskje ventet et par uker og tatt en test av og til om ikke mensen kom. Kjøp de billige strimlene bare. Hvis ikke mensen kommer om et par uker hadde jeg kanskje ringt legen, evt gynekolog og sjekket hvorfor ikke mensen kommer. Hm, vanskelig å si, for jeg har aldri hørt om noen som produserer hcg såå sent. Hehe

Hehe, tror ikke det er vanlig å produsere så sen hcg, men det gjor jeg den gangen, er lenge å vente , blæh. Får vente å se om mensen kommer.

Hehe, tror ikke det er vanlig å produsere så sen hcg, men det gjor jeg den gangen, er lenge å vente , blæh. Får vente å se om mensen kommer.

Hehe nei det er nok ikke vanlig, men du skal ikke se bort ifra at du er gravid likevel. Folk er jo forskjellig når det gjelder alt. Så det er nok mulig å produsere sent hcg :) ville kanskje tatt blodprøve, for der ser de det nok uansett. Og da blir du nok godt fulgt opp også om du produsere hcg sent. Da vil de som følge med ekstra :-)

Hehe nei det er nok ikke vanlig, men du skal ikke se bort ifra at du er gravid likevel. Folk er jo forskjellig når det gjelder alt. Så det er nok mulig å produsere sent hcg :) ville kanskje tatt blodprøve, for der ser de det nok uansett. Og da blir du nok godt fulgt opp også om du produsere hcg sent. Da vil de som følge med ekstra :-)

Ja, eg får vente å se litt, om ikke mensen kommer innen 5-7 dager ringer jeg legen å ber om blodprøve, så får jeg se:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...