Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Aldri når de har gjort narkofunn har de beslaglagt kokain. Hvorfor ikke? Er kokain forbeholdt næringstopper og finanseliten mens hasj og amfetamin er "taperdopet"? Anonymous poster hash: a764c...8d8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Stemmer det. Anonymous poster hash: 98e0c...722
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Hehe. Husker dere han som ble kastet ut av et utested? "Bare shlå meg du, har fått bank av pollti før jæ. Han dær står me 5 grrrram kokkain i lomma. Men han tar dere faen ikke." Anonymous poster hash: a8ba7...f33
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Hehe,har ikke tenkt på det,men kola er dyrt og de jeg kjenner som bruker det,er alle ganske velstående Anonymous poster hash: 7cabc...7a4
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Hehe,har ikke tenkt på det,men kola er dyrt og de jeg kjenner som bruker det,er alle ganske velstående Anonymous poster hash: 7cabc...7a4 Men ruser de seg aldri på byen da? Siden de aldri blir tatt mener jeg..det virker i hvertfall ikke sånn? Anonymous poster hash: 7046f...289
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Hehe,har ikke tenkt på det,men kola er dyrt og de jeg kjenner som bruker det,er alle ganske velstående Anonymous poster hash: 7cabc...7a4 Men ruser de seg aldri på byen da? Siden de aldri blir tatt mener jeg..det virker i hvertfall ikke sånn? Anonymous poster hash: 7046f...289 Jo,hele tiden Anonymous poster hash: 7cabc...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå