Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også på tidlig UL til uka, da er jeg 8+6. Har fått henvisning etter MA i uke12 i desember, for å roe nervene litt og forhåpentligvis få en god opplevelse av UL. Har en god følelse på at alt er i orden denne gangen, så satser på at det blir en super dag. Litt usikker på om jeg også skal bestille privat i uke 12 eller 13 slik jeg gjorde sist, har hørt de kan se mye rundt den tiden og tenker kanskje at det vil føles veldig lenge å vente til OUL. Vår første så rimelig spente <3. 

Så spennende! Som regel går det jo bra, så vi satser på det for begge to :) ja, det er derfor jeg bestilte time akkurat neste uke! Er en tid de kan se mye! Håper alt er bra! Veldig spennende med UL og det er som du sier veldig lenge å vente på OUL 🙈

Jeg var tidligere denne uka, da var jeg 10+3.

Har hatt MA tidligere så prøvde å få meg en tidligere også, men det var veldig vanskelig å få til, så jeg måtte leve i spenning nå til uke 10. Men var heldigvis liv og alt såg fint ut denne gangen.

Skal også ha en ul i uke 12/13 i forbindelse med duotest.(den jeg hadde nå var også i forbindelse med det, for å se at det var liv og at ting utviklet som det skulle.)

Anonymous poster hash: d3468...f0e
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har hatt celleforandringer i livmorhalsen en stund så går jevnlig til kontroll. Hadde allerede time neste fredag før jeg visste at jeg var gravid. Da jeg ringte for å si fra mente resepsjonisten at de sikkert ville ta UL også siden jeg er gravid. Så da får jeg en tidlig en. Uke 6+4. Veldig spent, samboer vil være med. Håper virkelig at jeg får. Samtidig er jeg litt redd for å finne ut om noe er galt akkurat da, skal rett i et viktig møte etterpå. 

Jeg har hatt celleforandringer i livmorhalsen en stund så går jevnlig til kontroll. Hadde allerede time neste fredag før jeg visste at jeg var gravid. Da jeg ringte for å si fra mente resepsjonisten at de sikkert ville ta UL også siden jeg er gravid. Så da får jeg en tidlig en. Uke 6+4. Veldig spent, samboer vil være med. Håper virkelig at jeg får. Samtidig er jeg litt redd for å finne ut om noe er galt akkurat da, skal rett i et viktig møte etterpå.

Det går nok bra skal du se 😊 gratulerer med graviditeten 😊🌸

Det går nok bra skal du se gratulerer med graviditeten

Takk :) Går ut fra at alt er som det skal, har masse graviditetssymptomer i alle fall, og ingen tegn på noe galt. Men man vet jo aldri. Jeg var naiv førstegangsgravid og tenkte at UL ble utenfra før jeg leste her. Nå lurer vi litt på om samboer skal være med. Han får i så fall stå på gangen til alt er klart :P 

Annonse

Når jeg var på ul i uke 8, prøvde først fikk utvendig ul uten proble, men dersom det ikke hadde gått ville jeg fått innvendig. Etter slik jeg forstod det på hun som tok ul hadde det med hvordan form livmoren hadde o forhold til om man greide å "treffe" med utvendig ul..

Anonymous poster hash: 12bf2...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...