Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangsgravid og er 16 uker til mandag og venter en liten prins 😄

Men når er det dere begynte å kjøpe baby ting? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å handle inn så fort jeg hadde vært på oul det er greit å spre utgiftene litt :)

Skrevet

Begynte å handle rundt uke 13/14.. Er nå i uke 23 og mangle bare noe få av de store tingene. Tenker det er greit å få gjort det nå mens formen er god enn å vente til slutten når det uansett vil bli tyngre og jeg ikke vet hvordan formen er.😊 Er i ttillegg mye å.spare på å spre det utover da flere av butikkene har tilbud med 1-2 valgfri vare til 20 %-30% avslag, itillegg til diverse tilbud. Vi nærmest kjøpt alt til redusert pris 😀

Skrevet

Har også kjøpt inn litt etterhvert, etter OUL, spesielt hvis det har vært gode tilbud. Synes som hun over at det er greit å fordele utgiftene litt.

Uke 35 nå, alt er i hus. Det er deilig! :)

Anonymous poster hash: b7e8f...e94

Gjest Runforit
Skrevet

Etter uke 20ish kjøpte vi(eller svigers) noe.

Resten ble kjøpt forrige uke via nett, utrolig lettvint og enkelt å klikke alt en trenger/vil ha og så få alt levert hjem. Nå mangler vi kun vogn(kommer en ny versjon av den får vii juni) og klær får vi i slutten av juni i arv fra en toåring så vi slipper å bruke penger på det :)

Nå har familien vår betalt så og si for alt så vi har sluppet unna med et par tusenlapper, men fytti rakkeren så mye penger det ble! Om en skal betale alt selv og vil spare litt penger så anbefaler jeg å se etter tilbud og handle mye på f.eks finn.no. Det er mye spare på kjøpt visse ting brukt.

Skrevet

Vi begynte å handle i ca uke 13, etter første UL :) Pga at jeg fant en vogn til en fin pris her i nærheten på finn.no, har kjøpt en del av de dyrere tingene brukt der :) Har fått litt klær, kjøpt noen få plagg nye & noen pent brukt, og prøver også som flere andre sier å spre utgiftene litt utover! Tenker også at jeg vil få mesteparten i hus før jeg blir "for" stor/ukomfortabel, satser liksom ikke på shopping på Ikea de siste ukene av svangerskapet.. :P Er 19 uker på vei imorgen, og føler vi ligger godt an ift innkjøp :D

Skrevet

Har ikke kjøpt så mye enda, men jeg klør i fingrene etter å starte! Har allerede bestemt meg for hvilken vogn, bilstol og seng vi skal ha, hehe. 

Har sydd Babynest da :) Det gjorde jeg da jeg var 9 uker på vei :) Nå er jeg snart 17 og vi skal begynne å handle inn en del etter ordinær ultralyd som er om to uker. Kommer til å følge en del med på salg fremover og håper vi kan gjøre noen kupp. Dette er vår første så mangler omtrent alt, men jeg gleder meg til stort å starte shoppingen!

Skrevet

Vi har kjøpt det litt sånn underveis men startet vel rundt OUL vi også, fikk noe fra mamma også og har passet på å slå til når det er tilbud på ting. Vi vet at vi vil ha flere barn og har valgt å kjøpe mye nytt men har spart mange 1000 på å følge med på kampanjer :)

Det vi har kjøpt/fått så langt er her: https://www.pinterest.com/SiljeMeum/baby-gear-weve-got/

Føler vi har dekket det aller meste :) Mangler stellebord og seng men seng kan vi jo vente et par måneder etter fødsel med. Stellebord skal vi bygge selv.

Snakk med familien, søstre, foreldre, besteforeldre! Er ofte mange som har lyst til å bidra! Angrer bittelitt på at vi har vært så "på" men tingene vi har kjøpt er ikke ting du får på babyshower uansett. Vi har nesten ikke kjøpt noen klær da, regner med at folk har mye artig de vil gi på den fronten så har kjøpt noe helt basic'e greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...